V
vieras
Vieras
Mistä mahtaa johtua 3-vuotiaan voimakas, pistävän hajuinen hengitys? Haju muistuttaa kovasti raparperin tuoksua, hampaita hoidetaan hyvin eli ei siitä ainakaan kyllä johdu. Osaako joku sanoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Yleensä meillä sairastutaan flunssaan kun hengitys alkaa haista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Yleensä meillä sairastutaan flunssaan kun hengitys alkaa haista.
Tämä pitää paikkansa, hengityksen hajusta saa ensimmäisiä viitteitä tulevasta (sikain)fluenssasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Yleensä meillä sairastutaan flunssaan kun hengitys alkaa haista.
Tämä pitää paikkansa, hengityksen hajusta saa ensimmäisiä viitteitä tulevasta (sikain)fluenssasta.
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Sammas haisee myös pahalle, tarkista onko kielessä valkeaa peitettä?!
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:meidänkin pojalla on ollut juuri tuollaista "raparperin tuoksuista" hengitystä ja hänellä sitä on ainakin esiintynyt samalla kun suussa on ollut aftoja... siihen olen sen itse yhdistänyt!