3 välilevyn rappeuma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 18v tänä vuonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

18v tänä vuonna

Vieras
Olin magneettikuvissa tällä viikolla (oli todella hankala saada lähetettä vasta kolmas lääkäri) niin löydettiin kahden melkein alimman välilevyn rappeuma ja yksi rappeutunut välilevy rintarangan kohdalla. Ja täytän heinäkuussa 18 . Kivut ovat aika kovat ajoittain, levossa yleensä mutta liikkuessa myös.

Fysioterapeutilla käynnin lopetin joulukuussa kun koin hyödyttömäksi.
Joka päivä olen tehnyt vatsa- ja selkälihasharjoituksia, kipu lähtee hetkeksi aikaa, noin tunniksi pois. Lääkkeinä Panadol extend 665mg ja etoricoxib 60mg ja eivät auta läheskään aina! Fysiatrille menossa tämän kuun viimeinen päivä jos se tietää mitä tehdään.
Ai saatana ku voi vituttaa pientä ihmistä.

Fysioterapia on ainut mikä auttaa sua pidemmän päälle. En ymmärrä miten voit olla noin tyhmä?
Niille rappeumille ei voida mitään, ne on sielä ja pysyy, mutta fysioterapeutti auttaa sulle keinoja joilla vahvistaa selän lihaksia. Lihakset on ainoat mitkä tukeekin selkää ja vie painoa pois niiltä rappeumilta.

Se ettet kolmen kerran jälkeen saanut apua, nii oikeesti, miten voit kuvitella että ne lihakset vahvistuis kuukaudessa???

Mua ei haittaa vaikka kuinka vituttais "pientä noin itteensä täynnä olevaa ihmistä" kun koet olevasi noin hyvä tietämään ettei avusta ole sulle mitään hyötyä. Turha valittaa jos et ota apua vastaan. Ihmeitä kukaan ei pysty sulle tekemään, mutta etpä sää itekään ittees auta yhtään.

Fysioterapia on ainut mikä auttaa sua pidemmän päälle. En ymmärrä miten voit olla noin tyhmä?
Niille rappeumille ei voida mitään, ne on sielä ja pysyy, mutta fysioterapeutti auttaa sulle keinoja joilla vahvistaa selän lihaksia. Lihakset on ainoat mitkä tukeekin selkää ja vie painoa pois niiltä rappeumilta.

Se ettet kolmen kerran jälkeen saanut apua, nii oikeesti, miten voit kuvitella että ne lihakset vahvistuis kuukaudessa???

Mua ei haittaa vaikka kuinka vituttais "pientä noin itteensä täynnä olevaa ihmistä" kun koet olevasi noin hyvä tietämään ettei avusta ole sulle mitään hyötyä. Turha valittaa jos et ota apua vastaan. Ihmeitä kukaan ei pysty sulle tekemään, mutta etpä sää itekään ittees auta yhtään.

Jeesus :Ddd
Neljä kertaa kävin ja ei MITÄÄN hyötyä ollut. Lihasharjotuksia joita oon tehny tähän mennes noin 5-6 viikko JOKA päivä.
Piti taas jonku isänmaan toivon päästä pätemään

No hyvä että ITSE tiedät, että juuri niitä samoja liikkeitä sun pitääkin tehdä joka päivä kuukaudesta toiseen. Hyvä että auttaa, oikein hyvä.
MITEN ne harjoitukset tekee? Vasta oli ohjelma, jossa sanottiin, ettei perinteisiä vatsalihasliikkeitä tulisi tehdä ollenkaan, vaan se oli joku muu systeemi. En ole seurannut teidän keskustelua, mut lukekaa ainakin solunetistä, mitä siellä lukee. Fysioterapeutin tilalta menisin osteopaatille, niin ei ainakaan vahinkoa tekis.

Liikuntaa harrastan mutta kipu ei aina salli sitä. Kipu vaihtelee todella pahasti täysin oireettomaan. Eilen oli todella kova kipu ja tänään vähän hellempi kipu. Lääkkeet eivät auta kipuun melkeinpä yhtään. Rennosti yrittää ottaa ja yritän olla varomatta liikaa tota selkää ettei lihasten jännityksen takia olisi kipeä.

Yhteistyössä