3 v poikani kunnostautui taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Käytiin kaupassa, ja käveltiin kotiin. Sälli käveli mun perässä miehekkäästi kädet taskuun tungettuina. Mentiin bussipysäkin ohi, ja ihmettelin että minne se poika jäi. Poitsu oli pysäkkikatoksessa, katselemassa ja nuuhkimassa siellä bussia odottanutta italialaista (komeaa :whistle: ) vaihto-opiskelijaa, höpötti jotain tälle nuorelle miehelle, ja huusi että "äiti hei, tuus tänne, tää on baban haju!". Sanoin, että eikun tule sinä tänne. Poika jatkoi vaan nuuhkimista ja totesi että "eiks niin äiti että tää ON baban haju?".

Menin hakemaan pojan pois ja totesin, että oikeassa on: italialaisella oli samaa tuoksua mitä mieskin käyttää :D

Se italiaano nauroi poitsulle ja kysyi englanniksi että mitä poika sanoi, kun hän ei ymmärrä. Kerroin, että pojan isäkin käyttää Fahrenheitia, ja poika tunnisti tuoksun :snotty:

Mua ikäänkuin hieman hävetti, mutta italialaisen reaktio oli niin mahtava nauru että muakin alkoi naurattaa :laugh: . Lopulta halasi poikaa ja vetivät yläfemmat vielä ennen kun jatkettiin matkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
:laugh: ihana! Jos ei olisi jo miestä, niin poika olis varmaan haka miehen metsästyksessä :D

Tyttö oli pienenä siinä erittäin hyvä...käveli ventovieraiden miesten luo ja huusi ISI! Joskus kysyi että "onko toi minun isi?".
Tytöllä pikku vaikeuksia siinä 1-2 v iässä sisäistää sitä, että baba on hänen isänsä, mutta me vaan sanomme baba emmekä isi :xmas:

Yhteistyössä