I
IPE
Vieras
Meitin esikoinen 3v3kk ja levotonta on öisin. Saattaa pahimmillaan herätä neljäkin kertaa yössä ja rääkyy milloin mitäkin. Yleensä kaipailee jotain leluaa ja pyörii ja kohkaa sängyssään tai vaeltaa oman sängyn ja vanhempien sängyn väliä. Alan olla TODELLA kypsä tähän. Iltaisin olemme kerranneet moneen kertaan että ei oo mitän hätää yöllä ja viereen saa tulla, mutta suureeen ääneen poraaminen saa isin ja äidin pahalle tuulelle. Oon kyllä öisin tosi kiukkuinen kun herätetään. Välillä oon ollut niin väsynyt kun tuo nuorimmainen vielä kärsii atopiasta ja ruoka-aineallergioista ja hänen vuokseen olen valvonut lukemattomia öitä. En jaksa kyllä kantaa enää huonoa omaatuntoakaan tuosta jos yöllä suutun kun isompi herättää.
Pahimmillaan olen saanut nukkua 3-4 tuntia yössä- ja aamulla lähden töihin silmät ristissä ja pää sekaisin.
Tämä oli nyt tällanen avautuminen- sanokaa nyt että teitä on muitakin samassa jamassa olevia! Edes tieto siitä helpottaa!!
Pahimmillaan olen saanut nukkua 3-4 tuntia yössä- ja aamulla lähden töihin silmät ristissä ja pää sekaisin.
Tämä oli nyt tällanen avautuminen- sanokaa nyt että teitä on muitakin samassa jamassa olevia! Edes tieto siitä helpottaa!!