3 V JA YÖT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IPE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IPE

Vieras
Meitin esikoinen 3v3kk ja levotonta on öisin. Saattaa pahimmillaan herätä neljäkin kertaa yössä ja rääkyy milloin mitäkin. Yleensä kaipailee jotain leluaa ja pyörii ja kohkaa sängyssään tai vaeltaa oman sängyn ja vanhempien sängyn väliä. Alan olla TODELLA kypsä tähän. Iltaisin olemme kerranneet moneen kertaan että ei oo mitän hätää yöllä ja viereen saa tulla, mutta suureeen ääneen poraaminen saa isin ja äidin pahalle tuulelle. Oon kyllä öisin tosi kiukkuinen kun herätetään. Välillä oon ollut niin väsynyt kun tuo nuorimmainen vielä kärsii atopiasta ja ruoka-aineallergioista ja hänen vuokseen olen valvonut lukemattomia öitä. En jaksa kyllä kantaa enää huonoa omaatuntoakaan tuosta jos yöllä suutun kun isompi herättää.
Pahimmillaan olen saanut nukkua 3-4 tuntia yössä- ja aamulla lähden töihin silmät ristissä ja pää sekaisin.
Tämä oli nyt tällanen avautuminen- sanokaa nyt että teitä on muitakin samassa jamassa olevia! Edes tieto siitä helpottaa!!

Täällä kohtalotoveri :wave: :wave:

Meillä on esikoinen 4v6kk ja yöt on alkaneet mennä aivan älyttömiksi...milloin pissattaa, milloin janottaa, milloin muuten vain kitistään.. Tuon ikäinen tyttö!! Herregyyd.

Äiti on lievästi sanottuna väsynyt, kun meillä on myös sellainen 10kk ikänen nassikka, joka ei todellakaan nuku täysiä öitä... Jos hyvä yö on niin nukkuu jopa 3-4 yhtäsoittoa, vaatimatta tuttia suuhun tai muuten vain kitisemättä.

Tätäkö tämä elämä on? \|O Itsehän olen osanni valinnut, mutta tuntuu että kohta mulla on huumori jo ihan kateissa...

Päivätkään ei tällä meidän vanhemmalla ole niin auvoisia, kitinää ja marinaa riittää :kieh:

Voimia sulle, ja hattua nostan kun jaksat töissä vielä käydä! Toisaalta minäkin lähtisin ehkä töihin täältä kitinää kuuntelemasta :laugh:

meillä kans tyttö 3 v kitisee öisin. takuu varma on et äiti mul on nälkä. vaikka viimestään illalla muistutan että iltapala pitää syödä ettei yöllä tule nälkä. tai peitto päälle. joku aika sitten oli et ensimmäisenä herättiin rääkyyn ja sitte vasta sanottiin mikä hätänä. kutisee, janottaa mitä millonkin. kait se on sitä samaa huomion hakua kuin päivälläkin. meilläkin myös toinen pikkuinen 4kk joka nukkuisi yöt tosi hyvin mutta isompi häiritsee. tää on vaan tämmönen jakso, kyl se siit pois menee. jos oon hyvin väsynyt niin tulee itekki huudettua lapselle et yöt on nukkumista varten, sit aamulla huono omatunto et oishan ton voinu fiksumminkin hoitaa.

:wave: Meidän tytteli myös alkanut heräileen ja itkee vaan..Sit kun kysyy,mikä hätänä niin ei sano vaan kätisee..Raivostuttavaa..Etenkin yön hiljaisuudessa,kun itse haluaisi nukkua ennen kuin kuopus taas herättää..On tosi turhauttavaa,kun ei tiedä mikä hätänä ja kuitenkaan ei mikään.Sitten vaatii,että olisin siinä vierellä yöllä niin kauan et nukahtaa(vaikka illalla nukahtaa ihan itse).Ja yritäppä siinä järjellä selittää,että äidinkin täytyy saada nukkua :o Vastauksena tulee huutoa..Kun kerrostalossa asutaan niin sitä yrittää kaikkensa tehdä,ettei koko talo joudu valvomaan huudon takia ja sit antaa kaiken periksi.Ja yöllinen noidankehä on valmis.Toiv.nyt kouluikään mennessä ohi menee :whistle:

Yhteistyössä