Tänään alkoi äippäloma =) .
Monta sivua on tullut viime kerran jälkeen tekstiä, puolet jo unohtus kun luin kaikki läpi :ashamed: . Yritän nyt kommentoida mitä muistan.
Maira oli kyllä saanut lääkäriltä tosi ikävän kommentin. Kivaa että sun ukkos on muuttanut mielen ja tuleekin synnärille mukaan
.
Johjo :hug: , toivottavasti ei pikkuisen tarvii hirveen pitkään valohoidossa olla, kurjaa kun tuollain jälkeenpäin joutuu uudelleen vielä.
emv, kivaa kuulla miten teilläkin on arki lähtenyt sujumaan. Mukavaa että oot päässy imettämäänkin. Meilläkin mies esikoisen alkuaikoina kotona hoiti öisin paljon, mun piti kuitenkin maitoa pumppailla ja muuten oisin joutunut hirmuisen pitkään olemaan hereillä öisin.
BTL, sitkeesti sulla pikkuset siellä masussa viihtyvät.
MetsäMörrinVaimo :flower: :flower: , onnea pikkuneidistä!!!
tirpunen :flower: :flower: , onnea pikkuprinssistä!!
Miikulainen, ompa söpö masu sulla. Ei varmaan liikaa ahistakkaan kun on ihan maltillisen kokonen =) .
Riikka :hug: voimia. Osastolla olo varmaan tosi kurjaa, mutta siinä apu on lähellä ja eikä sinne ihan turhaan sisälle oteta. Tsemppiä loppuodotukseen, onneks pikkunen on jo kuitenkin yli parikiloinen.'
alfonsiina :hug: . Toivottavasti pikkunen nyt syntyis tai pääsisit käynnistykseen.
Katsu, :flower: :flower: onnea pojasta!! Mukavaa että kaikki meni hyvin.
Sosiaalisuudesta, oon kanssa huomannu ettei jaksais ennän samalla tavalla kyläillä kun ennen. Jotenkin vaan oisin niin mieluusti ihan kotosalla rauhassa ja laittelisin paikkoja kuntoon. Lähimmät tietty jaksan ja näänkin mieluusti, mutta muuten ei kyläily inspaa yhtään.
Hikkaa täälläkin on nyt viime aikoina ollut. Välillä juur kun oon menossa nukkuu ja eihän siitä silloin tuu mitään. Vähän jo ihmettelinkin eikö meillä pikkunen hikkaa kun tuntuu että muilla hikkaa....
Nukkuminen on nyt ollut levotonta, mutta luulisin sen johtuvan tuosta täyskuusta ja iltasin rullaverhon läpi kajastuksesta juur silloin kun oon menossa maate :kieh: ...
Huomenna ois synnytystapa-arviointi, jänskää... Esikoisesta kun moista ei tehty niin en tiiä vielä miten mahtuu vauva syntyy tai meneekö tää toinenkin sektiolla...
Selis ja "mötkäle"
35+0 poks :heart: