Voi että, en ole aikoihin kirjoittanut tänne mutta lukenut kyllä olen teidän kaikkien viestejä.
Johjo ja Napsuneiti, suurensuuret onnittelut!! Voi että miten ihanaa! Ja tsemppiä sen rintatulehduksen kanssa. :hug:
Alisa hyvä että kaikki oli hyvin. Tuollaiset kivut kyllä pelottaa varmasti. Mullekin on tullut välillä oikealle puolelle kävellessä niin kova kipu että säikähdin, mutta se sitten lähti syvään hengittelemällä pois..
IhanaOmena :hug: Paljon tsemppiä ja jaksamista sinulle.
Zara81 täälläkin on kuultu tuosta ylähuuli turvoksissa-jutusta. Itse asiassa minun äitini mainitsi, että veljeni vaimo synnyttää viikon sisään, kun sen ylähuuli on niin turvoksissa. Ja tasan viikon päästä se synnytti. Kysyin tästä neuvolassa, ja neuvolatäti vahvisti, että monesti näin käy hormonien takia.
Mä en ole vielä huomannut mitään ylähuulen turpoamista itselläni, vaikka kaikenlaista muuta synnytystä ennakoivaa onkin tässä ollut..
Supistelee aika lailla päivittäin. Olen juonut vadelmanlehtiteetä viimeiset kaksi viikkoa. En sitten tiedä auttaako se mutta mikseipäs sitä voisi kokeilla. Täällä alkaa yhdellä jos toisella olla kaikenlaista synnytystä ennakoivaa merkkiä.
Tiesittekö muuten, että ensi viikon keskiviikkona on täysikuu, ja erään tutun todella kokeneen kätilön mukaan täydenkuun aikaan synnytyssairaalat täyttyvät ääriään myöten. Kuinkahan moni meistä reagoi tuohon kuuhun lähtemällä synnyttämään?
No, ehkä sille ei parane nauraa, koska itse sairaanhoitajan tiedän, miten täysikuu vaikuttaa esim. päivystysosaston toimintaan. Sekin täyttyy aina kun on täysikuu. :/
Mä onnistuin eilen lakkaamaan varpaankynnet. Ajattelin että se on hyvä jumppaa, ja kaiken lisäksi sitten näyttää varpaat nätiltä synnyttäessä.
yritän vaan keksiä kaikenlaista tekemistä, että aika menisi nopeampaa. Käyn kyllä edelleen päivittäin pitkillä kävelylenkeillä, joten siihenkin saa hyvin aikaa kulumaan.
Mutta sen pidemmittä puheitta tsemppiä kaikille sitä tarvitseville, ja eikö ole IHANAA että pian meillä kaikilla on vauvelit sylissä!
:heart:
AnnaBanana 37+4