3 saumuria, saumureista tietävät mikä kannattaa ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on ollut kaksi Huqsvarnan saumuria. Ensimmäisestä paloi moottori alle kolmen vuoden vähäisen käytön ja toisen sain kotivakuutuksesta palaneen tilalle ja tämä yksilö ei koskaan ommellut. Koneessa valmistusvika, mutta koska en konetta juuri koskaan käyttänyt huomattiin vika vasta huollossa kolme vuotta koneen noudon jälkeen.
Nyt kukaan ei korvaa vikaa joten paskan möivät! Myyjä Helsingissä Kasarmintorilla kiskoi vakuutusyhtiön omavastuun jälkeen sellaista hintaa väliin (jotta olisin saanut eri koneen) että tällä rahalla olisi ostanut jo kunnon Berninan ym toisesta liikkeestä.
Niin ja myyjä pyytää itse lähettämään koneen maahantuojalle!
Ei enää saumuria, nim kustu linssiin Huqsvarnan kanssa!

[QUOTE="mnm";27999641]Mä tilasin Berninan Virosta. Tuli kahden pvän päästä tilauksesta kotiovelle.[/QUOTE]

Mistä liikkeestä?

Onko suomenkielinen käyttöohje?

Alkaa olla vanha ketju mutta minä olen ommellut vain Huskylla viimeisen 15v aikana. Elämäni ekan saumurin ostin viime syksynä ja muuten olen erittäin tyytyväinen tähän Huskylock 21 saumuriin, mutta tekee paksumpien kohdalla hyppytikkiä.... säädöillä kuulemma saa helposti tuonkin hoidettua kunhan sen opettelisin... ompelukone oli paljon helpompi noiden kanssa :D Kantinkääntäjää olen miettinyt tähän, mutta en ole vielä löytänyt tietoa kävisikö se tähän koneeseen

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä