3-pyöräiset yhd.vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko jollakulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko jollakulla

Vieras
hei! Olemme etsimässä mahdollisimman ketteriä ja kevyitäkin yhdistelmävaunuja joilla onnistuisi helposti kipuaminen kolmanteen kerrokseen, ja jotka ehkä mahtuisivat talomme erittäin pieneen hissiinkin. Katselin tuossa sellaisia I'coon 3-pyöräisiä rattaita joihin saisi kantokopan... Pitäisi lähteä ihan liikkeisiin kiertelemään että saisi niistä paremman käsityksen. Onko jollakulla tuollaiset 3-pyöräiset, ja onko ne silti ihan sellaiset tukevat? Sattuisiko jollakulla olemaan I'coo Platon 3 air -nimiset vaunut, ja jotakin kommentteja niistä?

mulla on quinnyn speedi sx kolmipyöräset.
Kantokopan ja turvakaukalon saa helposti napsauttamalla runkoon kiinni.
Todella kevyet
etupyörä kääntyvä mikä helpottaa todella paljon ahtaissa tiloissa kääntymistä.
Olen kulkennut junilla ja metroilla hyvin mahtunut sisään eikä ole viellä tullut hissiä vastaa minne ei olisi mahduttu rattaitten kanssa.
Renkaat todella helppo irroittaa

Kolmipyöräiset Panther Juniior Comfortit löytyvät eteisestä. Ympärikääntyvä etupyörä on mielestäni pakollinen, koska kääntyminen on muuten hankalampaa. Pantherit kääntyvät tavallaan itsensä ympäri paikoillaan ja eivät vie tilaa kaupoissa.
Muutenkin ohjailu on paljon helpompaa. Lisäksi nuo menevät paljon pienmpään tilaan autossa kuin muut kolmipyörät joita kokeiltiin. Runko taittuu eri tavalla kuin Icoossa tai Quinnyssä, jotka olivat meilläkin vaihtoehtoja Quinnyssä oli erillinen kova koppa joka jätti sen kisasta. Icoossa taas työnnettävyys oli meistä huonompi.

Lopuksi Panther tuntui aika lailla laadukkaammalta kun siinä on lähes kaikki osat rautaa, eikä muovia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 12:23 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
mulla on quinnyn speedi sx kolmipyöräset.
Kantokopan ja turvakaukalon saa helposti napsauttamalla runkoon kiinni.
Todella kevyet
etupyörä kääntyvä mikä helpottaa todella paljon ahtaissa tiloissa kääntymistä.
Olen kulkennut junilla ja metroilla hyvin mahtunut sisään eikä ole viellä tullut hissiä vastaa minne ei olisi mahduttu rattaitten kanssa.
Renkaat todella helppo irroittaa

Tiitiäisen äiti!
Voisitko kertoa vähän tarkemmin noista kokemuksistasi Quinny Speedistä? Mitkä ovat tarkat mitat - mietin mahtuvatko meidän 58cm leveän hissin ovesta sisään? Tosi sievät ovat, mutta miten tuo käyttö sujuu... Onko hyvä työntää / helppo kasata ja koota / kuinka tilava yms. yms.? SUURET KIITOKSET jos jaksat kertoa kokemuksia!!!

P.S. Ostitko Suomesta vai tilasitko ulkomailta?

Yhteistyössä