V
vierailija
Vieras
Et halunnut ymmärtää, et niiden kotihoidosta maksetaan sulle. Ei ne tyhmiä oo ja pystyvät melkein kaikkeen muuhun paitsi siivoamaan sun sotkuja.Miten sinun luona asuva vanhus hoitaisi minua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et halunnut ymmärtää, et niiden kotihoidosta maksetaan sulle. Ei ne tyhmiä oo ja pystyvät melkein kaikkeen muuhun paitsi siivoamaan sun sotkuja.Miten sinun luona asuva vanhus hoitaisi minua?
Minkä takia heistä maksettaisiin jos ovat ihan omatoimisia?Et halunnut ymmärtää, et niiden kotihoidosta maksetaan sulle. Ei ne tyhmiä oo ja pystyvät melkein kaikkeen muuhun paitsi siivoamaan sun sotkuja.
Vain kunnallisella?Kunnallisella saa tehdä noin, joten itsekin ajattelin siirtyä 3x9 viikkoon. Ma-ke töitä ja loppu viikko vapaata
Minkä takia heistä maksettaisiin jos ovat ihan omatoimisia?
Usein ovat ylilääkittyjä, eikä sen vuoksi pärjää.Minkä takia heistä maksettaisiin jos ovat ihan omatoimisia?
Ei ole tarvettaMontako olet itse ottanut?
Lääkitys ei ole perussyy vaan vanhuus, rappeutuminen, sairaudet, lihaksiston kato, kankeus ja jäykkyys, aivojen rappeutuminen eli dementia.... siksi eivät pärjää.Usein ovat ylilääkittyjä, eikä sen vuoksi pärjää.
Eikai siihen mitään tutkintoja oo tarvinnu?20-luvun alussa on ollut satumaisen hyviä hetkiä sijoittaa, jos vain hermo on pitänyt: korona, Putinin hyökkäys Ukrainaan ja Trumpin tullisekoilut.
Minkä alan korkeakoulututkinto sulla on?
Huonosta ruokavaliosta kertoo nuo.Lääkitys ei ole perussyy vaan vanhuus, rappeutuminen, sairaudet, lihaksiston kato, kankeus ja jäykkyys, aivojen rappeutuminen eli dementia.... siksi eivät pärjää.
opettele kieliä. Mitä näet tuossa:0 tuntisella olen ja näyttää siltä että näin jatkuukin.
Milloin aattelit sen maatilan hankkia?Me kokeillaan nelipäiväistä.
Työmatkoihin kuitenkin menee 3-4 tuntia päivittäin niin oishan tää myös säästettyjä tunteja.
Milloin aattelit sen maatilan hankkia?
Ei vaan ihmisen biologiasta, anatomiasta ja elinkaaren loppupäästä ennen kuolemaa.Huonosta ruokavaliosta kertoo nuo.
Miten olis 6 tuntia päivässä?Kuinka moni vaihtaa kolmipäiväiseen työviikkoon nyt kun palkasta jää enemmän käteen? Itse ajattelin jatkossa tehdä 3x9 tuntia viikossa.
Minkälainen ranta täytyy olla?Sitten kun löytyy sopiva, missä on rantaa, sopivalla hinnalla.
Nyt riittää piuhaa puolen hehtaarin puutarhassa. Ei siis kiirettä!
Pihatyöt ja talon lämmitys voivat olla liikaa. Jotku eivät saa edes roskia vietyä roskikseen, kun ulkona on liukasta. Ennenvanhaan talonmiehet huolehtivat niin, että ihmiset pärjää kotona turvallisesti arjessaMinkä takia heistä maksettaisiin jos ovat ihan omatoimisia?
Joillekin riittää puolikasOnko sulla pakko olla ruokatunti?
Te olette nyt ymmärtäneet ihan väärin!!!!
Hyvätuloisten verojen alennus lisää esim. lääkäreiden työhaluja ja LISÄÄVÄT työpäiviä eivät suinkaan vähennä.
Petteri Orpon mukaan veroale saa lääkärit taas tekemään täyttä viikkoa