3:n lapsen yh-äiti raskaana...löytyisikö kavereita?

  • Viestiketjun aloittaja beata78
  • Ensimmäinen viesti
beata78
Tosissaan,kaksi vuotta olen nyt yh-äitinä elellyt ja sain tässä juuri tiedon yllätysraskaudesta joka on jo edennyt aika pitkälle eli kolmannella kuulla mennään...kysyn vaan että miten en sitä aikaisemmin ole huomannut....
löytyisikö kavereita samassa tai eri tilanteessa, ihmisiä vailla juttuseuraa tai kaveria??? =)
 
Ei kannata naureskella. Jos on ollut hedelmättömyyttä ja ne kolme on hoidoissa saatuja.

Ts. toivottavasti en ole kohtalokaverisi, vielä imetysaikana...Ei ollut "tahallaan imetykseen luottava" vaan tosiaan yritys naturelle ei onnistunut joten ei muistanut että piti käyttää. Mutta toivottavasti vain imetysajan hormonitasapaino syynä. Täytyy muistaa ostaa testi.
 
Iskä ja lapset
jopas nimimerkille... oliko tuo sinusta hauskaa? luulempa että naurat yksin typeryyttäsi. se vaan on niin, että aina kun on seksiä, niin pullat voi mennä uuniin. eri asia on ketkä kantaa vastuun... ei ainakaan tuollaiset hekottelijat... sorry suoruuteni, mutta keitti.
 
jopas jopas
Vai on iskällä "pullat mennyt uuniin"...olipas asiallinen aikuisen sanonta.

Nauran eniten nimenomaan ajatukselle YLLÄTYSraskaus, kun on jo kolme lasta ennestään! Kuulostaa huvittavalta, etteikö vielä olisi selvinnyt miten lapset tulevat ja kaikenlisäksi vielä miten helposti. Ja kyllä vastuullinen aikuinen osaa myös ehkäistä raskauksia, joita ei alunperin halua taikka ole suunniteltu. Ja kolmen raskauden perusteella, huomataan raskaus vasta kolmannella kuulla...

Tilanne ap:llä enemmän kuin hankala: varmasti mietityttää moni moni asia. Eikä varmastikaan vähiten oma jaksaminen ja selviytyminen sekä henkisesti että fyysisesti että myös taloudellisesti tuosta tilanteesta. Siitä kaikkeen pitäisi selvittää itselle lähtökohta elämään eteenpäin, sillä ennen kaikkea lapsi ja lapset tarvitsevat JAKSAVAN aikuisen heitä KASVATTAMAAN.

Kaikkea hyvää iskälle ja lapsille sekä tietysti sylillinen jaksamista ap:lle :heart:
 
hyvä juttu
Kyllästyin sähköpostien vitsipostiin ja huomasin yllätyksekseni että parhaimmat jutut löytyykin täältä.

Ainut puute on se että kapakoissa näihin ei ole (ainakaan vielä) kiinnitetty varoituskylttiä.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Asiaan sen kummemmin puuttumatta on ihan pakko kommentoida noille naureskelijoille, että kyllä sitä voi kolmen lapsen äidillekin se neljäs tulla yllätyksenä! Kuten allekirjoittaneelle kävi hormonikierukan pettäessä, ja kyllä, sen voi myös huomata niinkin myöhään kuin viikolla 17!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 12:56 hyvä juttu kirjoitti:
Kyllästyin sähköpostien vitsipostiin ja huomasin yllätyksekseni että parhaimmat jutut löytyykin täältä.

Ainut puute on se että kapakoissa näihin ei ole (ainakaan vielä) kiinnitetty varoituskylttiä.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Tarkoititko kenties että yh-äiteihin (nimenomaan äiteihin, ei isiin) pitäisi pistää varoituskyltti? Sun nyt tuskin ainakaan tarvii sen kummemmin varoa, luulen että olet ihan turvassa jopa yh-äideiltä, ei hekään niin epätoivoisia ole :hug:
 
vastaus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 13:45 mirena04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 12:56 hyvä juttu kirjoitti:
Kyllästyin sähköpostien vitsipostiin ja huomasin yllätyksekseni että parhaimmat jutut löytyykin täältä.

Ainut puute on se että kapakoissa näihin ei ole (ainakaan vielä) kiinnitetty varoituskylttiä.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Tarkoititko kenties että yh-äiteihin (nimenomaan äiteihin, ei isiin) pitäisi pistää varoituskyltti? Sun nyt tuskin ainakaan tarvii sen kummemmin varoa, luulen että olet ihan turvassa jopa yh-äideiltä, ei hekään niin epätoivoisia ole :hug:
joo näitä kylttejä tarvitaan kumpiinkin osapuoliin.
Ja todellakin olen turvassa heiltä je he minulta.
:hug:
 
Minäkin ennestään 2 lapsen yksinhuoltaja ja -05 sain vielä pikku tytön ja yksin huolehdin nyt 3 lapsesta.Yllätysraskaus oli minullekin kun hedelmöityshoidoilla aiemmat lapseni saaneet alkunsa,joten sinä naureskelija,olet todella lapsellinen ja typerä.isommat lapseni jo murrosiässä ja kesällä tyttöni 2v.Mistä päin olet sinä 3 lapsen yh-äiti ? Voimia sinulle,pärjäät kyllä !
 
Kyllä täällä on sitten taas tietämättömien kommentteja. Yllätysraskaus voi tulla kenelle tahansa, olipa lapsia ennestään tai ei, ja olitpa yksin-tai kaksinhuoltaja. Mikään ehkäisy kun ei ole 100%:nen, senhän jokainen aikuinen tietää.
 
moikka! olen kolmen lapsen yh ja mullekin on sattunut ja tapahtunut yhtä sun toista mistä ei viitsi tänne kirjoittaa koska näyttää siltä että täällä ravaa kypsymättömiä, lapsellisia ihmisiä..alkavat nauramaan toisten elämäntilanteelle..nostan hattua sinulle kun jaksat yksin tälläisen asian kanssa..ja vaikka et aina jaksaiskaan niin jos ees lohduttaa se et täällä on edes yksi joka on valmis kuuntelemaan, keskustelemaan..laita vaikka sähköpostia jos kiinnostaa os. sannanposti2@luukku.com
 
Heips! Olis mukava vaihella ajatuksia, oon ite kahden lapsen raskaana oleva yksinhuoltaja.. :) En ite tääl rupee enempää sanoon, en halua kuulla noiden lapsellisten mielipiteitä. Tää raskaus on ollut ihan suunniteltu, ja silti saan kuulla siitä jo tarpeeksi :(

Mutta mailaile, niin vaihellaaan ajatuksia: minsku24@hotmail.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 13:54 beata78 kirjoitti:
Tosissaan,kaksi vuotta olen nyt yh-äitinä elellyt ja sain tässä juuri tiedon yllätysraskaudesta joka on jo edennyt aika pitkälle eli kolmannella kuulla mennään...kysyn vaan että miten en sitä aikaisemmin ole huomannut....
löytyisikö kavereita samassa tai eri tilanteessa, ihmisiä vailla juttuseuraa tai kaveria??? =)
Sattuuhan sitä :) Itse terv.huoltoalan ammattilainen ja pillerit petti.. joten.. :) Ois ihan kiva vaihtaa ajatuksia.. itsellä odotus jo loppupuolella onneksi koska eihän tää helppoa ole yksin aina ollut. Mutta tässä osoitteeni jos joku haluaa mailailla: satu.susanna73@hotmail.com
 

Yhteistyössä