<3 mies toi mulle kukkia kun tuli kotiin <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oma törkeitä vastauksia jotkut laittaneet. varmaan ottaa päähän kun itellä ei oo miestä tai sit joku itsekäs runkkari.

kiva kun sulla on ihana mies:) teeppä säkin sille joku yllätys!! semmosia suklaalevyjä myydään anttilassa missä on joku kiva teksti, jotain rakkaushöpinää ym. laitoin semmosen yks pv miehen salkkuun kun oli lähdössä töihin. oli ollut kiva ylläri:)

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
=) Ihana yllätys.

Munki mies on yllättänyt kukilla 3 krt tässä viime aikoina. :heart:

on se vaan niin kivaa kun toinen haluaa ilahduttaa :) :heart:

On. :heart: Mie taas puolestani tehny herkkuiltapaloja sun muita. :) Ne pienet asiat, ne merkkaa eniten... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
oma törkeitä vastauksia jotkut laittaneet. varmaan ottaa päähän kun itellä ei oo miestä tai sit joku itsekäs runkkari.

kiva kun sulla on ihana mies:) teeppä säkin sille joku yllätys!! semmosia suklaalevyjä myydään anttilassa missä on joku kiva teksti, jotain rakkaushöpinää ym. laitoin semmosen yks pv miehen salkkuun kun oli lähdössä töihin. oli ollut kiva ylläri:)

kyl mie hemmottelen sitä :) tosin se on niin kovin helppo yllättää, tarjoaa sille kylmän kaljan tissit paljaana kun se tulee kotiin :laugh:
mutta siis on ihan parasta juurikin ne pienet jutut siinä arjessa :heart:

mun mies kans toi yhdessä vaiheessa mulle kukkia aika usein, mutta sanoin sille sitten jossain vaiheessa, etten mä tarvii enää. :D tuo mielummin jotain hyödyllistä, vaikka ruokaa. :D ilostun kebabista enemmän, ku kukkakimpusta. :)
nyt se ei oo tuonit moneen kuukauteen mitään, varmaan saan sen wiin sit seuraavaks. :D B)

Yhteistyössä