3 lapsen saaminen

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
ei ole mitenkään ajankohtaista, mutta olen tässä miettinyt sellasta että kun mulla on 2 lasta jotka olen nuorina tehnyt 19v. ja 21v.
ja joskus sitten ehkä vielä haluaisin kolmannen mutta mua pelottaa iha kamalasti että tekisin enää ikinä lapsia koska nämä 2 raskautta/ synnytystä on on ollut niin helppoja/nopeita ja kaikki on sujunut ku hyvässä elokuvassa..
Ekan lapsen kohdalla en pelänny yhtään ja kaikki meni hyvin, tokan lapsen kohdalla pelkäsin hirveesti et joku menee vikaan ja kaikki meni viel paremmin, nyt pelkään kuollakseni kaikkea mahdollista että esim. repeän synnytyksessä, joudun hätäsektioon, saan suonikohjuja ym ym. olis niin ihana tehdä viel joskus iltatähti mut eikse niin ole et kolmas on vaikein..?ja ja mitä enemmän raskauksia sen enemmän näitä vaivoja? esim. ed mainitut suonikohjut..

Missäs tossa se logiikka lymyää. Jos kaksi raskautta ja synnytystä on menneet hyvin niin miksei se kolmaskin.
Kysyn ihmetellen koska itsellä ei mennyt kaksi raskautta eikä varsinkaan synnytystä kovin hyvin.

Yhteistyössä