3 kymppiset yrittäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilijat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveilijat

Vieras
Hei
ajattelin aloittaa tämmöisen ketjun tänne. Olis mukava, kun kerrottais vähän jotakin itsestä ja semmosia.
Eli minä olen 3 kymppinen täältä pohjoisesta. Lasta ei olla niin hulluna vielä yritetty, mutta ehkäsy on jätetty pari kuukautta sitten pois ja tässä sitten vähän jännityksellä odotellaan mitä tapahtuu.
Eli nyt vaan sitten annetaan ajan kulua ja tosiaan katsellaan ja toivotaan, että piakoin kuitenkin alkaisi jotakin pientä muutosta elämässä muutenkin tapahtumaan.

Heissan täältä Helsingin seudulta.
Me ollaan yritetty nyt jo vuosi miehen kanssa, ja kuten arvata saattaa, tuloksetta :-( Aika julkiselle puolelle kahden viikon päästä. Toivottavasti alkaisi kohta tärppäämään. Toisaalta pelottaa, jos ei saadakaan lapsia. Nyt kun lapsikuume on iskenyt niin harmittaa, että en aloittanut lastentekoa aikaisemminkin. Olisi ollut kiva saada vaikka kolmekin lasta. Nyt näin 3 kymppisenä ei taida kolmea ehtiä enää tekemään varsinkin jos lastensaanti kestää näin kauan. No tärkeintä olisi, että saisi edes sen yhden.
Toivotaan, että siellä pohjoisessa alkaa kohta jotain muutosta näkymään :-)

Hei vaan täältä Pohjanmaalta.
Me olemme antaneet lapselle sijan perheeseemme tulla jo v.-98 jälkeen, kun menimme naimisiin. Kiertoni alkoi jossain vaiheessa epäsäännöllistyä ja sain ajan naistenpolille. Käytin vuoden verran hormonitabletteja kierron säännöllistymiseen ja ovulaation aikaan saamiseksi. Tilanne palautui samanlaiseksi, kun lopetin lääkkeet.
Lopulta v. -03 tulin yllättäen raskaaksi, mutta se päättyi rv 11. Sen jälkeen olen(me) kokeilleet useampia hoitomuotoja ja olen ollut kahdesti v. -04 raskaana; rv 8 ja rv 5. Tänä syksynäkin tehtiin taas yksi alkion siirto, mutta siitä ei raskaus edes alkanut. Nämä kaikki siis julkisella puolella.

Niin, että vaikka nuorena ollaan jo asialla oltu, (nyt 30v.) ei vieläkään yhtään lasta. Toiveena oli joskus ainakin kaksi. Nyt alkaa haaveet karista siitä yhdestäkin.
Elämä menee aaltoilevasti. Sitä yrittää nauttia pienistä asioista ja sulkea silmät lapsettomuudelta, mutta jatkuvasti se on kohdattavissa joka puolella. Sitten vielä ne ulkopuolisten kyselyt ja päivittelyt. Täytyy välillä laskea kymmeneen, että pystyy hilletsemään itsensä.

Meillä on vielä hoitojen mahdollisuus, mutta olisihan se hienoa ihan luomustikin kokea. Täytyy luoda uutta toivoa vuodelle 2006. Jospa meille haaveilijoille koittais valoisammat ajat. ( :

31 v. ja Helsingistä ollaan. Mies ""vasta"" 28 ja vasta nyt neljän vuoden yhdessäolon jälkeen valmis lapsentekoon. Itseäni jo vähän hirvittää tämä ikä, mutta toiveikkaana ollaan, että mahdollisimman pian tärppäisi!

Olisi kiva kuulla lisää muistakin kolmekymppisistä, sillä useissa ketjuissa tuntuu olevan paljon vain vähän päälle parikymppisiä kuumeilijoita.

Olen 32v äiti keski-uudeltamaalta, esikoinen 5,5v ja kuopus 2,5v, kolmas eli viimeinen puuhastelunalla. Olinkin jo raskaana, kunnes tuli keskenmeno ja pyyhkäisi kaikki alkulukemiin..! Olen kotiäitinä vielä, tulevasta en tiedä. Mieheni on kohta 37v. Perheeseemme kuuluu myös koira.

Hei
Olen kuullu, että kiinalaisesta lääketieteestä saattais saada kans jotakin apua tuohon lapsettomuuteen.
Kannattis kokkeilla.
Mie aattelin ite käydä sielä ko nuo minun kuukkikset on niin epäsäännölliset. Siitä vois olla apua kovastikki. Mie uskon ite ainaki aika paljon näihin luonnonmukaisiin hoitoihin.

Olen tosiaan 31v Helsingistä ja nyt vihdoin päätimme, että yrittämme raskaaksi tuloa. Eli siis ensi viikolla selviää onnistuiko ensimmäinen yritys. Olen aina seuraillut ovulaatioajankohtaa ja olen osannut tunnistaa sen jo monen vuoden ajan, joten luulisin, että ainakin ajankohta on ollut meillä oikea. Mutta jos ei tärppää, yritämme uudestaan.
Oon aina kärsiny pitkistä ja kivuliaista menkoista, joten helpotusta toivoisin tämän myötä. Mutta voiko sillä, että on aina ollut rajut menkat, olla vaikutusta siihen että tulisikin vielä tässä kuussa tiputtelua, vaikka olisinkin raskaana? Kyselin asiaa toisessakin viestissä. Kuinka aikaisin raskaustestin voi tehdä?

Hei ap.!

Millaista hoitomuotoa tarkoitat? Jotain luontaislääkkeitä vaiko akupunktiota tai jotain...? Tässä pienessä kaupungissa ei ainakaan saa mitään erikoishoitoja, luulisin...
Miten saan lisää tietoa? Googletanko? Onko jotain tiettyä nettiosoitetta?

Toivotaan plussa onnea kaikille mahdollisimman pian.

Raskaustesti kannattaa tehdä aikaisintaan sinä päivänä, kun kuukautisten pitäisi alkaa, mutta monet odottavat niin kauan, että kuukautiset ovat oikeasti myöhässä.

ps. meitä kolmekymppisiä on muutama koolla ketjussa +/-30v, sinnekin voi tulla keskustelemaan...

Kiinalainen lääketiede on pääasiassa akupunktiota, mutta mielestäni siihen sisältyy myös jotakin muuta.
Kannattais varmaan etsia jonkin kiinalaisen lääketieteen yhdityksen kautta niin löytäisit varmaan pätevän ja koulutetun hoitajan.