Hei taas!
Ja taas tulee pitkä viesti, vaikka alkuviikosta jo kirjoitinkin tänne. Nyt on sitten viikon loma alkanut. Ihanaa noin ajatuksena, mutta oon tosiaan suunnitellut kaikenlaista järjestelyhommaa. Ja opettajana en täysin ole töistä lomalla, koska kokeita on vielä tarkistamatta, ja heti alkuviikosta ne olis kiva palauttaa oppilaille. Huoh!
Sit mä olen varannut sokerirasituksen ja odottajien fysioterapiaryhmän, joissa menee sitten kaksi aamua. Jäähän siinäkin päivää jäljelle, ja saapahan päivän käyntiin, kun on joku paikka minne mennä.
Ja nyt kun oon vielä hyväkuntoinen (toisin kuin joululomalla mahdollisesti), pitää järjestellä kämppää. Hieman kyllä kyykistely alkaa tuntumaan, mutta pitää keksiä miten sitä voisi välttää
Jaksaisikohan sitä jonain päivänä lähteä Ikeaan, ja mielellään mies mukaan?! Pitää hankkia kirjahylly(-jä?). Miehellä on kirjoja ja mulla kansioita. Minä voisin omista dekkareistani luopua, mutta se ei kyllä tunnu juuri missään. Ja mä en tiedä, mikä antikvariaatti niistä olisi kiinnostunut. Ollaan kyllä mietitty jonkun varastotilan vuokraustakin. Omaan varastoon ei viitsisi mitään helposti homehtuvaa/hajua ottavaa viedä, kun sitten ne on niin tunkkaisia
Ja jonain iltapäivänä jo sovittiin menevämme Vaunu-aittaan miehen töiden jälkeen. Oltais menty jo eilen, mut mä tajusin tämän mahdollisuuden liian myöhään. Time well spent kuitenkin, kävin kampaajalla ja kävin "kahvilla" (teellä) ja nautiskelin harvinaisista auringonsäteistä, tosin ikkunoiden läpi vain
Ja sitten kaverin luokse olen/ollaan menossa jossain välissä, ja katsotaan siis kaverin lasten pieneks jääneitä vaatteita ja vauvatavaroita. Miehen haluaisin sinnekin mukaan, niin on toinenkin järkeä käyttämässä, että mitä juttuja otetaan. Hoitopöydästä/-tasosta on puhunut, mutta muuten en sitten tiedä tavaroiden suhteen, mitä on myymässä. Hoitopöydäksi ollaan keksitty ratkaisu, ja siis hoitoalusta pitää vaan hankkia. Tai voihan tässä vielä muuttua tuokin suunnitelma
Vaatteita mä oon hiljalleen hankkinut, kun kolme viikkoa sitten selvisi sukupuoli. Mä en oikein tykkää neutraaleista väreistä, niin toi oli ehkä sikäli tärkeää tältä kantilta. Ja sikiötä on nyt jotenkin helpompi ajatella "ihmisenä", kun tietää kumpaa sukupuolta se on, kaipa te ymmärrätte, mitä tarkoitan. Siihen asti se oli enemmänkin joku olento, joka ilmeisesti kasvaa mahassa. Liikkeitä aloin tuntea oikeastaan rakenneultran jälkeen, istukka edessä, niin vaimensi liikkeitä niin pitkään. Nyt oli to ja eilen hiljaisempaa, mutta eilisiltana alkoi onneks taas jotain tepsuttelua tuntumaan
Niin joo, tällä viikolla ostin tukivyön. Sen viritän päälleni, kun alan siivota. Pitää yrittää laittaa sopivan tiukalle, kun kuitenkin joutuu noukkimaan tavaroita lattioilta. Kylppäri pitää pestä, mutta pyöräytän koneellisen pyykkiä ensin.
Taidanpa tästä mennä laittelemaan konetta, pitänee siivouksen kans vielä odotella, että mies häipyy pois tieltä
Maaria ja pikkuinen 23+5
(ja täälläkin tuntuu, että viikot kuluu vauhdilla)