*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Voi Dazzler! Niin kovasti toivon että nyt vihdoin on teidän vuoro ja kaikki menee hyvin loppuun asti! Peukut ja varpaat on pystyssä :heart:

LilyAlice, hyvä juttu että pääsette selvittelemään asioita ja saamaan apua tarvittaessa. Kuten on tänä vuonna jo useampaan kertaan nähty, lääketieteen avuin on mahdollista saada ihania tuloksia :)

Mayinka, mulla myös ovisolot kestää useamman päivän. Sehän tässä on, kun ei voi tietää tapahtuuko siellä oikeesti sitä mitä pitää vai oireileeko muuten vaan. Mä aattelin elokuulle varata ajan gynelle ovulaation aikoihin. Jos ultralla katsois miltä limakalvot ym. näyttää. En tiedä tuleeko siitä sitten hullua hurskaammaksi mutta jos vähän rauhoittais omaa oloa. Kun vielä on noi melkoisen niukat menkat niin voihan se olla että oikeesti ei ole mitään mahiksia raskauteen :|

Bling, täällä ihan sama fiilis pienten lasten ja varsinkin vauvojen näkemisen/hoitamisen suhteen. Sisko kun sai tällä viikolla siis sen vauvan niin se tuntui kyllä heti rakkaalta eikä (kovin) surullista oloa tullut kun sitä näin. Samoin miehen siskon 1-v on aivan ihana mutta jotenkin kavereiden lapsiin on vaikeampi suhtautua. Mä oon kaveripiirini AINOA lapseton. Siis ihan ainoa. Viimeinenkin lapseton kaveri sai vauvan tänä keväänä. Välillä tulee kyllä vähän ulkopuolinen olo vaikka eihän se onneksi varsinaisesti ystävyyssuhteisiin toki vaikuta.

Lady1979, ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia, antaa itsellekin uskoa ja luoittamusta tähän touhuun. Kyllä me kaikki vielä siirrytään sinne plussan puolelle, ootelkaa vaan :)

Milk@, vielä kerran tsemppiä huomiselle, jännityksellä odotellaan millainen saalis sieltä tulee.. :)

Tuleekohan vähän negatiivisen sävyinen tästä viestistä... Kieltämättä oon ollut tänään vähän allapäin. Toisaalta oon vakuutellut itselleni että tää oli hyvä näin. Olis ollut vaikeaa lauantaina miehen 40-v juhlissa piilotella juomattomuutta ja lomamatkalla on kiva juoda iltaisin parit viinilasilliset. Ja silti olin hölmö ja olin muka ihan varma että nyt jos koskaan oon raskaana. Ja jostain syystä tänään useampi työkaveri on maininnut että eikös sullakin ala jo olla vauvakuume :mad: Joo alkaa olla, kiitos kysymästä.

Ihanaa kun kohta on loma ja toisin sanoen seuraava kierto menee lomatunnelmissa. Ihan ärsyttää kun nyt jo mietin että seuraavan ovulaation aikaan ollaan Italiassa lomareissulla kun en haluais nyt YHTÄÄN miettiä mitään kuukautiskiertoon liittyvää. Kyllä mä tästä taas muutun omaksi positiiviseksi itsekseni, nyt ei vaan jaksa. Annattehan anteeksi :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: mutantti ja Dazzler
Perjantai 14.6.2013


Joiku................. 32v..........kp 4/22-28................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 4/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 11/26-33................yk 8
Bling.................30v...........kp 20/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 24/30-38..............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 26/25...................yk3, ya 09/2011
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 29/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 31/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 32/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

miss_piggy............31v..........yk 10...........31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 .............31.12.2012
 
Säihkiss :heart: Ei tartte pyydellä mitään anteeksi, kyllä välillä on oikeus surra ja olla negatiivinen. Sehän on vaan inhimillistä. Kyllä mun ainakin täytyy myöntää, että mua jännittää ja pelottaa. Mitä lähemmäksi punktion hetki tulee, sitä enemmän joudun taistelemaan negatiivisia ajatuksia vastaan. Mun mielestä toi sun aikomus mennä gynelle oviksen aikaan on tosi hyvä. :)

Se on menoa nyt sitte.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Pikakommentit työtaakan alta huudeltuna...

mutantti JEE! Jipiii! Ihanaa! Ja onnea! :D :heart: Annat toivon kipinän samalla kaikille tuhruttajille :LOL:

Dazzler Varovaiset onnentoivotukset ja toivotaan, että vahvitumista on pian nähtävissä! :)

Säihkiss :hug: tsemppiä! Toivon oikein rentouttavaa lomamatkaa, eikös se punaviini ollut yksi kikkakolmonen eli sitä sitten vaan iltaisin...:)

Milk@ Toivon, että punktio sujuu suunnitelmien mukaan!
 
voi Säihkiss :hug: täällähän me ollaan sitä varten että hyvät ja huonot mielet jaetaan. Jospa teitäkin ulkomailla onnistaisi, niinku vissiin meitä. Ja kyllä gynelle menoa suosittelen, ihan oman mielenrauhan vuoksikin. Kumma on kyllä suomalaisessa kulttuurissa tuo alkoholinjuontiasia. heti jos ei jostain syystä juo niin aletaan arvuuttelemaan kaikenlaista. Mäkin mietin just juhannusta kun kaverit kysy oltasko niiden kanssa että mitenkä ppystys esittämään että jotain juo. Hölmöö sillein, mutta en halua tässä vaiheessa vielä kellekkään kertoa mitään.

Milk@, tsemppiä, hyvin se menee! Ite oisin kanssa varmaan ihan maha sekasin jännityksestä. Tuu kertoilemaan miten meni, peukut on pystyssä teille!

Dazzler, ootko jo testannu uudestaan?

Lady, kävinkin sun blogista jo vakoilemassa miten sulla on mennyt, mutta mietin onko sulla ollu miten lämpöjen ja väsymyksen kanssa?

Joiku, kiitos, ja toivottavasti saattekin toivoa. Mä ainakin jo toivottomana luin tuosta tiputtelusta nimittäin.

Tänään olis sit se päivä jollon menkkojen pitäs alkaa, vaan ei näy. =) Aavistuksen näkyi vahvistumista testissä eiliseen verrattuna. Olot sillein että satunnaisia nippailuja sivualamahasta ja lämmöt 37 ja yli (yleensä pikkasen yli 36), mikä aiheuttaa hullun janon ja väsymyksen. Tekis mieli urheilla, mutta ei yksinkertaisesti jaksa mihinkään pumppiin tai muuhun lähteä.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Säihkiss
Mutantti Lämpöjä en ole koskaan mittaillut, mutta voi tsiisus tätä väsymystä! Ihan kreisiä! Mä olen aina ollut enemmän tekijä kuin sohvankuluttaja ja nyt mä vaan makaan enkä jaksa tehdä mitään. Illat on ihan karseita. Väsymys on liitännäinen syömiseen, joten jos unohdan syödä, niin verensokeri laskee ja väsymys iskee samantien. Yleensä heti aamusta huomaa millainen päivä on tulossa. Tänään taas parempi, joten sali kutsuu :). Pitääpä tehdä tästä väsymyksestä kirjoitus, sillä lähes kaikki tämän väsymyksen kanssa painivat. Tämä kuulemma helpottaa ekan kolmanneksen jälkeen... toivossa on hyvä elää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mutantti
(.) Joo, eipä täällä testi näytä kuin varjoa enään, että kyllä tää oli sellanen pikku hipaisu vaan.
Mutta ehkä tämän papun tarkoitus olikin vaan käydä vähän hipsasemassa ja antaa meille muistutus siitä, että se kyydissä pysyvä pallero on sieltä vielä tulossa. =)
Lopetin lääkityksenkin, koska elämäni aikana 4 plussa testiä (+ sadat varmennus testit ;)) tehneenä, ne on kuitenkin aina näyttänyt selkeetä plussaa ja jo ihan hyvissä ajoin, mutta nyt jäi niin hailuroiksi.
En ole kuitenkaan surullinen. Kyllä toki pikkasen harmittaa, mutta kohta tämän 4 vuotta kestäneen vauvaprojektin aikana on saatu surra epäonnistumisia niin monta kertaa, että pikkaset takapakit ei oikein tunnu enään niin pahalta.
Seuraavaksi ohjelmassa seuraa:
Kesäkuun loppu ja heinäkuu luomuillaan (odotankin jo vähän sitä ovistikkuihin lirauttelua :LOL:) ja sitten elokuussa lähdetään hakemaan tämän ekan IVF:n vimosta pakaste palleroa ja sitten jos sekään ei musta tykkää, niin sitten pyritään vielä tän vuoden puolella aloittamaan 2. IVF =)

Milk@ You go girl!! :heart:
Tuu heti kertomaan kokemuksesta, kun kunto antaa myöden :D

Mutantti :heart: :heart:
Mä en ole ollut tuhruttelija normaalisti, mutta nyt kun on tehty lääkkeellisiä siirtoja,
niin tuhruttelu on tullut kuvioihin. Mutta tässä kierrossa ei ja sekin toki nosti toiveita
korkeelle. Mulle ei myöskään ole tullut tuttuja menkka ärsytystä eikä menkka finniä. Että varmasti jotain yritystä oli, mutta nyt jään odottelemaan menkkoja. =)
Sun puolesta olen kyllä niiiiin kovin Onnellinen. :heart:

Säihkiss pura ihan huoletta pahaa oloasi, se helpottaa ja täällä me ollaan olkapäinä ruutujen toisella puoleella. :heart:
Meistä ihan jokainen tietää, että heikkoja hetkiä tulee. Kumpa tää kuumeilu olisikin vaan sellasta helppoa vaaleanpunaisessa ja vaaleansinisessä vanussa lököttelyä ja ainaista ihanuutta, mutta ei. Kyllä välillä vedetään halolla takaraivoon ja puristetaan sydäntä niin että tietää. Huh, olipas vertauksia, mutta musta ainakin välillä tuntuu juurikin tuollaselta.
Tsemppiä ja halaus ihanainen ja rentoa lomailua. :heart: :cool:

Muksaa wiikendiä kaikille :D
 
Lauantai 15.6.2013


Joiku................. 32v..........kp 5/22-28................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 5/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 12/26-33................yk 8
Bling.................30v...........kp 21/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 25/30-38..............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 27/25...................yk3, ya 09/2011
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 30/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 32/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 33/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

miss_piggy............31v..........yk 10...........31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 .............31.12.2012
 
Sunnuntai 16.6.2013


Joiku................. 32v..........kp 6/22-28................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 6/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 13/26-33................yk 8
Bling.................30v...........kp 22/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 24/30-38..............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 28/25...................yk3, ya 09/2011
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 31/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 33/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 34/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

miss_piggy............31v..........yk 10...........31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 .............31.12.2012
 
mutantti, IIIIK, ONNEA!!! :kiss: Aivan mahtavaa! :heart: Nyt paaaljon tarrasukkia että pieni pysyy matkassa loppuun saakka! Nyt onkin sitten enää kaksi pientä elefanttia jäljellä plussaa odottamassa :D Me tullaan perässä, mitä pikemmin, sitä parempi! ;)

Milk@, miten munasolujen kanssa käytiin? :) Toivottavasti siellä mahdollisimman moni on hedelmöittynyt!

(.) Olipa rokki! Oli kyllä mahtava viikonloppu vaikka pitikin punkata neljän äijän kanssa samassa kaksiossa, meitä nukkui neljä olkkarissa :LOL: Aamulla karvan verran tuoksahti miehelle ennen kuin kämppä saatiin tuuletettua... :D Hauskaa porukkaa silti, mukava viikonloppu ja mahtavia keikkoja!

Tänään dpo7 ja toive kiinnittymisestä pyörii jatkuvasti takaraivossa. Mitään oloja ei ole ihan olematonta krapulantynkää lukuunottamatta, joten jos siellä jokin jotain yrittäisikin, ei sitä kyllä huomaa mistään. Nyt vaan odotellaan ja päätin että keskiviikkona dippaan ensimmäisen testin. Torstaiaamuna pitää sitten vielä tehdä varmistus sille vietänkö juhannuksen selvänä vai en. Toivoisin kovasti mehulinjaa mutta pelkäänpä että lupa käyneellekin mehulle tulee negana testituloksena. Joo, olen taas nestori negatiivinen mutta luulisi että olisi edes jotain oloja. Nyt on vaan lähinnä tunne ettei ole pullaa uunissa. Mutta let's see, sittenhän sen näkee :)

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: mutantti ja Milk@
Maanantai 17.6.2013


Säihkiss.............33v...........kp 3/30-32...............yk 8
Joiku................. 32v..........kp 7/22-28................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 7/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 14/26-33................yk 8
Bling.................30v...........kp 23/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 25/30-38..............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 29/25...................yk3, ya 09/2011
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
Dazzler..............36v...........kp 35/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

mutantti................33v..........yk 5.............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10...........31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 .............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Lady, voi olla kyllä mullakin tuo verensokerin heittely osasyynä väsymykseen. Oon vielä tottunu syömään sillein väärin, eli harvemmin mut kerralla enempi. Puuh jos kolmanneksen jatkuu tämä =) Säkin ilmeisesti harrastit jotain jumppailua/saleilua, ootko ihan normaalisti jaksanu jatkaa plussauksen jälkeen? Mä en oo pumppiin vielä uskaltanu, siellä kun ei kehtaa lakaa lintsaamaan jos ei jaksakkaan =) Salilla pystyy ite rytmittämään paremmin.

Kiitos Mayinka! Nyt äkkiä perässä hiihdätte vaan! Mullakin olis kesällä yhteen rokkiin meno, tuleekin selväpäinen rokki sitten siitä. Ei tartte tavanomaisia alkoholinsalakuljetuskikkoja mietiskellä. =) Jospa se nyt sulle takertuis matkaan!!! Mä ainoostaan huomasin pientä kuumotuksen tunnetta alavatsalla kiinnittymisen aikoihin. Aattelin sillon että siitä se tuhrutus alkaa.

Milk@, hienoa, lucky number seven! Jännittää muakin teidän puolesta =)

No niih, jokohan sitä uskaltaisi uskoa plussanneensa kun viiva sen kun vahvistuu... Mikähän olis plussapäivä kun torstaina jo eka näkyi. Laitettasko kuitenkin eilinen, jollon alkoi jo vahva olemaan viiva. Eli plussaus 16.06.2013. =) huiiiiiiiiii!!!!
 
Hyvää alkanutta viikkoa siskot!

Kiitos ensinnäkin teille ihanille tsempeistä. Nyt on fiilis jo parempi ja uusi kierto alkanut. Huomiselle voit Milk@ päivittää kp 4/30-32 ja yk 8. Niin se aika vaan kuluu... Varasin just ajan tutulle gynekologille elokuun alkuun. Kierto on ollut nyt sen verran säännöllinen että silloin pitäisi olla ovulaation jälkeinen aika ja kiinnostaisi nähdä mikä on limakalvon tilanne siinä vaiheessa kiertoa ja muutenkin ultralla voisi kurkata sen mitä sillä näkee. Siihen asti aion nauttia kesästä ja miettiä mahdollisimman vähän tätä vauvaprojektia. Mies totesi eilen, että yksi tyttö tähän meidän perheeseen vielä kuuluisi :heart: Kyllä se sieltä sitten tulee kun on sen aika, ennemmin tai myöhemmin :)

Onko teillä muilla muuten haaveissa useampia lapsia? Nuorempana ajattelin, että lapsen kannalta toivoisin että hänellä olisi sisaruksia ja nyt on niin onnellinen tilanne, että sitten KUN meille se yhteinen tyttö (tämä siis vitsi, saa olla kumpi vaan;)) tulee niin hänellä on jo kaksi veljeä ja jostain syystä näen ainakin tällä hetkellä itseni vain yhden lapsen äitinä. Koskaan ei tietenkään pidä sanoa ei koskaan mutta kyllä nuo ajatukset tuntuu kovin kaukaisilta vielä tässä vaiheessa. Jos ensin se yksi edes suotaisiin...

mutantti, onnea vielä kerran ihan mielettömästi! :heart: Onneksi tulee plussia, auttaa itseäkin pysymään positiivisena :)

Dazzler :hug: Ihanaa että jaksat pysyä positiivisena! Tuo palkitaan vielä, toivottavasti ennemmin kuin arvaatkaan.

Hyvää juhannusviikkoa kaikille! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler ja Milk@
Mutantti uuuuuuh ONNEA!!!! ihan superia!!!! :heart: Onnea aivan hirmuisesti! Kunpa plussatuulet puhaltelisivat nyt oikein kunnolla tällä palstalla!

Voi Dazzler :hug: Olen pahoillani. Onko menkat jo alkanut? Sinulla on niin kohtuuttoman kauan kestänyt tämä odottelu ja kuumeilu. Olisi vähintäänkin kohtuullista, että tärppi tulisi pian ja ennen kaikkea seuraava plussa vahvistuisi ja pysyisi matkassa loppuun asti!! Oletko jutellut klinikalle, että onko mitään lääkettä tai muuta keinoa, jolla saisi vahvistettua alkanutta raskautta niin, että pysyisi matkassa mukana loppuun asti eikä menisi kesken alkumetreillä? Voimia sinulle!!

Milk@ hienoa, että niin moni hedelmöittyi! Tästä on hyvä jatkaa!

Säihkiss Itsellä olisi kovasti toiveissa kaksi tai kolme lasta. Ja nyt ahdistaa sekin, että onko se mahdollista kun ei edes ekan kanssa tunnut tärppäävän. Mutta ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu :)

Pikaisesti vielä omaa napaa... Kovasti jännittää nämä jännäpäivät. Tissit on ja pysyy edelleen kipeinä ja se onkin jatkunut oviksesta saakka. Yleensä vasta muutama pv ennen menkkoja. En oikein tiedä onko ollut oloja suuntaan tai toiseen. Ehkä hiukan vatsa kovana mikä ei normisti ole ongelmana, päin vastoin. Mutta sitten taas toisaalta menkkojen lähestymiseen viittaisi tämän päiväinen migreeni. Onneksi sain sen taltutettua ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.
Nyt vain pidettävä pää kylmänä ja peukut pystyssä. Testit kovasti polttelee kaapissa ja haluaisin saada tiedon, millä juomavarustuksella juhannuksen viettoon lähdetään. Mahdollisten menkkojen alkuun on vielä kuitenkin aikaa, joten taitaa olla liian aikaista vielä testata :O

Nyt en enempiä ehdi kirjoittelemaan, vaan pitää jatkaa töitä :D
 
milk@, hyvältä kuulostaa!!! :)

Mä kuulostelen kovasti fiiliksiä, mutta ei mitään sanottavaa. En usko, että on tärpännyt, vaikka niin selvän oviksen bongasin viikko sitten. Torstaina ajattelin kuitenkin testata ihan juhannusjuomien takia. Siitä tuleekin taiteilua, että miten ollaan sukumökillä kuivin suin herättämättä huomiota. Tarkkavainuiset suvun naiset huomaisivat kyllä heti.. Mutta siis todennäköisesti ei tule sitä ongelmaa...

Säihkiss, kyllä me haluttaisiin kaksi lasta, vaikka näin vanhoja ollaankin :D ollaan oltu vasta pari vuotta yhdessä, joten vähän takamatkalta lähdetty. Mieheni äiti oli 45 saadessaan hänet, joten you never know, mitä kaikkea tässä vielä ehtii! Salaa toivon välillä myös kaksosia, vaikka siinä onkin omat riskinsä. Miehellä on ennestään tytär, joka on puolet ajasta meillä.

Plussatuulia ja hyvää juhannusviikkoa joka naiselle! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Dazzler
Tiistai 18.6.2013


Dazzler..............36v...........kp 1/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Säihkiss.............33v...........kp 4/30-32...............yk 8
Joiku................. 32v..........kp 8/22-28................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 8/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 15/26-33................yk 8
Bling.................30v...........kp 24/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 26/30-38..............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 30/25...................yk3, ya 09/2011
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

mutantti................33v..........yk 5.............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10...........31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 .............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Lapsiluvusta puheenollen, itse muistan ajatelleeni joskus teini-iässä, että haluaisin ainakin neljä lasta. :D Mieheni kanssa tapasimme pari vuotta sitten, ja puheissamme oli, että jos kolme.. Mutta katsotaan, miten käy. Minun isoäitini sai kaksoset 42-vuotiaana, joten kaikki on mahdollista... :)

Bling ja Lise, täällä on peukut pystyssä teille molemmille! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lise
Onnea mutantti! :heart:

Milk@llakin alkaa olla kohta jännät ajat, tsemppiä ja positiivista mieltä!

Toivotaan että mutantin imussa pääsisi odotuspuolelle täältä mahdollisimman moni =)

Mitäpä itselle? Oon ollut oikeesti tosi hyvä fiiliksellä sen jälkeen kun juteltiin kunnolla vauva-asia läpi miehen kanssa ja tultiin siihen tulokseen että ens kesänä alkais yritys. Ilmeisesti se asia oli mua jo niin pitkään (oikeastaan varmaan pari vuotta) vaivannut että alkoi jo vaikuttaa mielenterveyteen. Nyt on niin ilonen ja kevyt olla! Ainakin toistaiseksi =) Iloitsen myös siitä että mies itse on ottanut vauva-asian puheeksi tuon keskustelun jälkeen, joten se on selkeästi ollut silläkin mielessä. Kaiken kukkuraksi reilu viikko sitten kun oltiin viikonloppureissussa, mies itse jätti kumin laittamatta ennen touhuiluja, itse asiassa kaksi kertaa. Muahan se ei tietysti haitannut.. Ajankohtana se oli just mun menkkojen alussa, joten raskauden mahdollisuus on käytännössä olematon, vaikkakin jollakin ihmeellä tietysti mahdollinen. Pääasia tässäkin oli se että mies alkaa lipsua, hyvä hyvä! :D Saa nyt nähdä koska se yritys sitten oikeasti alkaa, jos toi kumin käyttö alkaa useamminkin "unohtua", vai oliko tuo vaan hetken hairahdus.

Tuosta lasten määrästä vielä, mä oon aina halunnut kaksi lasta. Oon myös jostain syystä aina halunnut kaksosia, vaikka olishan siinä varmasti tuplasti hommaa ja ehkä enemmänkin. Mutta kyllä mulle yksikin riittäisi. Siis aluksi =)
 
Täällä tänään Kp 1/30-32
Pikkusen muutin tuota kierron pituutta, koska olettasin, kun nyt en popsi lääkkeitä,
niin kiertokin palautuu taas normaaliksi. Tuokin vielä pikkusen haku ammuntaa, mutta
pidetään toi nyt ainakin tän kierron loppuun. =)

Milk@lle onnittelut vallan passelista saaliista. :heart:
Huomista siirtoa odotellessa.. :D
Onko jo mitään tietoa kuinka lähtivät jakautumaan?

Bling Meillähän ei km-tutkimuksissa löytynyt mitään vikaa, eli selittämättömiä ollaan siltäkin osin.. Kuitenkin lääkäri on kehottanut aina siirron jälkeen ottaamaan Primaspania 100mg/päivässä ja foolihappoa myöskin. Sanoi, että ei se tilannetta huononna vaikka ei mitään tukos taipumusta ole todettukkaan, mutta ainakin kohdussa veri kiertää.. :D
Kiitos kovasti sulle, kivoista sanoista ja tsempeistä. :heart:
Sulla kyllä kuulostaa oireet lupaavilta.. Täällä peukut pystyssä, että keskikesän juhla menee alkoholittomia nautiskellessa. :heart: =)

Lise sulle kanssa toivon, että jussit vietetään limppari linjalla. :D

Säihkiss nuo miehet kyllä osaa aina sanoa ne parhaat sanat oikeassa kohdassa. =) Mä ihan superisti paljon toivon, että teidän pikkanen tytsy saa alkunsa nimenomaan tästä kierrosta.. :heart:
Meille kun nyt se yksikin lapsi tulisi, niin olisi ihan yli ihanaa ja mahtavaa. Mutta
kyllähän se 2 kaksi olis ihan ideaalinen. Tahtois tytön ja pojan. =)

Mayinka selväpäistä juhannuksen juhlintaa, hurjasti paljon toivon sullekin. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
LilyAlice, ei hoitoja kannata miettiä, mä ainakin odotan niitä innolla - sitten tutkitaan tarkemmin missä vika ja saa apua, ei tarvitse enää olla oman onnensa nojassa :)

mutantti, miljuunasti vielä onnea plussasta! :heart: Ihan hämmästyin itsekin miten iloinen voi olla sellaisen ihmisen puolesta jota ei ole koskaan nähnyt. Kai se on sitä kun ollaan menty niin samoilla kiertopäivillä ja jännätty samaan aikaan. Pysyköön pikkuinen masussa kasvamassa seuraavat yhdeksän kuukautta, toivottavasti Joiku ja minä tullaan pian perässä plussanneiden pinoon :) Niin, ja tietysti kaikki muutkin meidän mukana! :D

Dazzler, :hug: Olisihan se jo teidän aika ollut, mutta mahtavaa että olet silti positiivisella mielellä - hipaisu kertoi että yritystä oli ja että sinne kohtuun voi pieni elämä tehdä pesän. Ja kyllä se vielä tekeekin!

Säihkiss, ennen tätä kuumeilua en koskaan edes ajatellut lapsia. Tiesin että joskus haluan lapsen tai lapsia mutten pahemmin pysähtynyt tuumimaan montako. Nyt on selvää, että ellei synnytys ole aivan järkyttävä kokemus, pikkukakkosen yritys alkaa heti kun menkat alkavat. Olettaen tietysti että edes tämän ensimmäisen kanssa tärppäisi :LOL:

(.) Sanokaa nyt perhana etten ole raskaana! Suututtaa jo, taidan keksiä omasta päästäni yhtä jos toista oiretta ja koko ajan tekee mieli testata. Olen käynyt useita henkisiä sotia itseni kanssa vessassa :LOL: Päätin jo aikapäivää että huominen on eka jännäpäivä, torstaina testaan vielä pikaisesti ja sitten festareille gogo. Ja nyt muka väsyttää, turvottaa ja alavatsalla ahdistaa. Onpa kumma, vedäpä kaksi päivää kaljaa, syö roskaruokaa ja ihmettele miksi ahdistaaväsyttääturvottaa! :rolleyes: Muita oireita ei sitten olekaan, se jännä ahdistus alavatsalla mikä saattaisi olla jonkin valtakunnan menkkaränkkää ja tissikipu, joka alkaa aina jossain välissä ennen menkkoja. Ei tuolle oireistolle voi perustaa mielikuvaa että olisi pulla uunissa, ei vaan voi. Ja nyt kun niin kovasti odotan, en voi mitään sille että pettymys on VALTAVA kun sitä plussaa ei tulekaan. Mutta kun ei osaa lakata toivomasta : /

Oikeasti, ihmisen kielen pitäisi muuttua siniseksi heti kun munasolu hedelmöittyy, ei tarvitsisi jännätä :LOL: Nyt telkkarin eteen haukottelemaan :)
 

Yhteistyössä