*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Keskiviikko 12.6.2013


Joiku................. 32v..........kp 2/22-28................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 2/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 9/26-33................yk 8
Bling.................30v...........kp 18/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 22/30-38..............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 24/25...................yk3, ya 09/2011
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 27/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 29/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 30/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

miss_piggy............31v..........yk 10...........31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 .............31.12.2012
 
LilyAlice, pahoitteluni menkoista! :hug: Toivottavasti loma on kuitenkin ihana ja rentouttava. Jospa lomanvietto tois sitten sen plussankin.. ;)

Joiku, harmi, että menkat alkoi taas... Mutta ensi kuussa sitten plussaa! :) :)

Pinni82, siirsin sut taustalle, mutta käythän aina välillä kertomassa kuulumisia. Varsinkin sitten, kun plussa tärähtää testitikkuun.. ;) Plussaonnea myös teille sinne!

mutantti, täällä odotan peukut pystyssä sun uutisia... jännittävää! Olis niin mahtavaa, kun saatais lisää plussia.. :popcorn:

Mulla on tänään enää kaksi piikkiä pistettävänä. Aamulla jarrua ja illalla irroitusta. :LOL:
Saldo kaikista pistoksista tähän mennessä yksi pieni mustelma tossa vatsalla. Oon juonu vettä 3 litraa päivässä ja käyny salilla ja kävelly, joten turvotusta ei ole tullut. Jännitys tiivistyy! Onneks meille tulee tänään mun kummitytöt kylään - ovat jo teini-ikäisiä, joten heidän kanssaan on kiva touhuta kaikenlaista. Menee aika nopeammin, eikä ehdi jännittää mitään, kun on seuraa.

Luin tällasen ajatuksen tänä aamuna, ja mun mielestä se sopii kyllä meille kaikille:

"When everything feels like an uphill struggle; just think of the view from the top"

Tsemppiä tähän päivään!
 
Heipparallaa naiset!

Lise, ihanaa, kesähäät! Toivotaan että teillä käy kuten monilla, että kun keskittyy johonkin muuhun aktiivisesti niin hups, huomaa olevansa raskaana :)

Mayinka ja Bling, peukut on pystyssä että tää on nyt se kierto. Voimia piiiitkiin piinapäiviin! =)

Milk@lle tsemppiä punktioon, hyvältä kuulostaa tuo 9 kpl. Eiköhän siitä riitä vielä pikkusisaruksiakin.. :)

Joiku, pahoittelut uudesta kierrosta mutta muista, että se on aina uusi mahdollisuus :)

LilyAlice, samat sanat myös sinulle, voimia! Ollaan ihan samassa veneessä tuon työasian kanssa. Mä oon ollut nyt neljä vuotta samassa työpaikassa ja tykkään kyllä työstäni mutta nyt viimeisen puolen vuoden aikana on tullut semmoisia muutoksia yrityksessä, että alan olla ihan valmista kauraa pikku breikille. Äitiysloma tulisi enemmän kuin hyvään saumaan, jos semmoinen ensi vuodelle suotaisiin... Luojan kiitos juhannuksena alkaa loma täälläkin ja saa ladattua akkuja niin ehkä sitten taas elokuussa näyttää hetken aikaa paremmalta.

ON: dpo n. 12 ja meinasin testata tänään mutta en uskaltanut. Oikeastaan en haluaisi testata ollenkaan mutta huomenna on työillallinen joten kai se on pakko huomisaamuna varmistaa että voi ottaa viiniä.. Pieni negatiivisuuden peikko meinaa väkisin pyrkiä huutelemaan olkapäältä, että älä nyt kuvittele raskaana olevasi vaikka toisaalta haluaisin loppuun asti uskoa myös tässä kierrossa, että se on ihan mahdollista. Oon ollut jotenkin tosi kiukkuinen viimeisen viikon, mikä on aika erikoista, ja viime viikolla vihlaisi alamahasta tosi kovaa golfatessa, lyhyt mutta terävä kipu joka oli ihan erilainen kuin nää normaalit jomottelut. Ja sunnuntaina makasin kippurassa seksin jälkeen kun tuli ihan järkky alamahakipu, eka kerta ikinä että niin kovasti sattuu. Oon yrittänyt visualisoida miltä näyttää kaksi viivaa raskaustestissä mutta jotenkin se on kamalan vaikeeta :( Sisko sai maanantaina kolmannen lapsen ja eilen kun kävin vastasyntynyttä katsomassa niin ajattelin mielessäni, että kyllä tämä poika vielä serkun saa vaikka samalla oli tietenkin vähän haikea olo.

Iloa, valoa ja positiivisia ajatuksia kaikille tasapuolisesti! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Voi kurjuus LilyAlice kun uusi kierto taas alkoi. :hug:

Milk@, millonkas sulla on sitten seuraava vaihe odotettavissa?

Säihkiss, kuulostaa kyllä varovasti siltä että voisi ollakin mahdollista plussaaminen. Oon myös rittäny pitää päätä kylmänä ja jalkoja maassa, vaikka vaikeaa se onkin.

Näin viimeyönä iiiiihan outoa unta. Siinä mietin että oonko raskaana ja sit yhtäkkiä huomasin että mun nännipihat oli kasvanu reissumiehen kokosiksi ja näkösiksi (oli yökkörumat). Sit olinkin varma et oon raskaana. oltiin kyläilemässä jossain ja sillä emännällä oli ultralaitteet ja se utras mun mahan. Mahassa näky sellanen pieni kovakuoriainen jolla oli toisena eturaajana ravun saksi. Se emäntä sanoi et isosaksisesta kovakuoriaisesta kasvaa poika. :LOL:
Että silleen. Vissiin liian paljon pyörii taas mielessä tämä vauva-asia. =) oon taas guugletellu että voiko tuhruttajat ees raskaaksi tulla. Tietty sieltä bongaan että epätodennäköisemmin voi, keskenmenon riski on visiiin isompi ja jos on raskautunut niin siinä kierrossa ei ookkaan kaikilla tuhruttanu niinku tavallisesti. Nyt siis dpo10, ei vieläkään tuhruta. Lämmöt yhä koholla ja tissit kipeet. Ei oo yhtään menkkaolo, vaan ihan tavallinen olo. Eli vaikuttas siltä että ainakin tuo 10 päivän luteaali saavutettiin tässä kierrossa. Se on jo puoli voittoa se!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Säihkiss
Säihkiss, mä niin toivon, että nyt teillä tärppäis! Peukut pystyssä! :)

mutantti, meillä siis punktio perjantaina. Siinä tyhjennetään munarakkulat ja toivotaan, että munasoluja löytyy niistä... Yleensä n. 70%:ssa munarakkuloita on munasolu, joten noilla mun 9:llä se tarkoittais 6 munasolua. Munasoluista keskimäärin 50% hedelmöittyy, joten hyvällä onnella me voitais saada 3 alkiota. Mutta kaikki on siis vielä pelkkää jossittelua. Jos kaikki menee niinkuin nyt on suunniteltu, alkionsiirto olis ens keskiviikkona ja testipäivä siitä parin viikon päästä eli heinäkuun alkupäivinä.

Jännitystä siis riittää.. :)
 
Mutantin tuhruttelun poissa pysyminen voi hyvinkin tietää hyvää. Huomenna testiä kehiin, vai?!? :) :popcorn: Hupaisa enneuni :D :D :D On sitä alitajunta välillä niin hassun hauska!!!

Pahoittelut Joikulle uuteen kiertoon joutumisesta :hug: Heinäkuu siis olkoon sinun plussakuukautesi :)

Voi LilyAlice :hug: Ymmärrän kyllä, että itkettää kovasti. Turhan pitkäksi teidänkin yritys nyt on venähtänyt ja usko on välillä varmasti kovilla. Mutta aivan varmasti se plussa vielä tulee! Aivan varmasti!!!

Milk@ niinhän se on, että jänninä päivinä on hyvä pitää itsensä kiireisenä! Ei mene sitten jännitys ja pohdiskelu ihan överiksi :D Kohta onkin jo perjantai.. Tulehan sitten taas heti kertomaan miten meni.

Säihkiss, voi kunpa noi sun hassut tuntemukset olisivat juuri sitä itsessään. Pidän peukut pystyssä! :heart: Mulla on myöskin vähän samoja tuntemuksia, että pieni breikki töistä tekisi hyvää. Meillä on hirmuinen kiire töissä meneillään ja työpäivät venyy välillä vähän turhankin pitkiksi. Sen jälkeen ei oikein meinaa olla puhtia mihinkään.
Nyt vain jatkat visualisointia kahdesta viivasta! Siivosin kaappia ja laskin ovistikkujen määrää ja kovasti päätin, että mä en niitä enää seuravassa kierrossa tarvitse. Nyt saa luvan tärppi tulla!!! :D

Olen nyt tietoisesti yrittänyt pitää fiilistä korkealla ja kovasti tosiaan päätin, että olkoon tämä viimeinen kierto pitkään aikaan! Femarit ja ovistikut jääköön jatkossa käyttökelvottomiksi. Nyt mä haluan sen plussan saada, prkl!!! :D :D :D
Sitä en kyllä tajuu miten mulla voi tissit olla ihan helkutin kipeät. WTF?? Yleensä alkaa vasta pari pv ennen menkkoja. Nyt ei ole kun vasta ovis juuri ohitettu. Ihmeellistä. Nooh, eipä tuolla sinänsä väliä, koska tässä vaiheessa oireita on taas enemmän kuin turhaa miettiä.

Me oltiin pari päivää sitten katsomassa miehen siskon parin päivän ikäistä tyttövauvaa. Oli aika vaikeaa mulle. Oli se vaan niin suloinen tapaus! Vaikka olenkin onnellinen heidän vauvastaan niin tuli todella haikea olo. Jouduin todella paljon keräilemään itseäni ennen kyläreissua ja sen jälkeen. Koko ajan pelkäsin myöskin, että anoppi alkaa vihjailla meille jotain. Onneksi ainakin vielä tällä kertaa piti suunsa kiinni. Toivoi meiltä kovasti jälkikasvua jo about kahdeksan vuotta sitten, että ehkä on jo menettänyt toivonsa meidän lisääntymisen suhteen... Suhtaudun uteluihin vähän turhankin rankasti, mutta en vaan voi sille mitään. Nyt onneksi viime aikoina niitä on joutunut kuuntelemaan vähemmän eri suunnilta.
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku ja mutantti
Bling, en ainakaan myönnä ylireagoineeni yhtään :D Lähinnä alkoi v*tuttaa se että vaikka meillä mies on melkeinpä se pahempi kuumeilija, välillä tuntuu että se sitoutuu tähän hommaan vain silloin kun ei ole ryyppyjuhlia joihin osallistua. Toki hyvä että menee nyt eikä sitten kun lapsi on tullut. Tosiaan, loppu hyvin, kaikki hyvin ja toivotaan että kävisi parhain päin :) Oikea asenne sulla tämän plussaamisen kanssa :D Nyrkkiä pöytään, että NYT! :LOL:

Milk@, peukut ja isovarpaat on jo kovasti pystyssä! :) Hui, sulla on punktio jo huomenna - taas yksi askel lähempänä tavoitetta :heart: Yhdeksän munarakkulaa kuulostaa kyllä aika hyvältä saaliilta!

Joiku, vähän samaa vikaa, joskus tuntuu että hehkun ovisplussaonnea melkein yhtä paljon kuin osa raskaustestiplussaa :LOL: PCOS-kropassa ovis ei ole itsestäänselvyys, joten onhan se jo paljon että edes ovuloi! Harmittaa sun puolesta kun jouduit uuteen kiertoon :( Onneksi uusi kierto on myös uusi mahdollisuus, mutta kyllä mä sulle jo kovasti sitä plussaa toivoisin!

mutantti, hyödynnetty on, ja varmistettukin vielä :) Myönnän että olisi jäänyt korpeamaan jos ei oltaisi saatu talleteltua, onhan tässä jo pian kaksi vuotta yritetty joten ainutkaan kierto ei jää välistä, piste :D Mahtavaa ettei vieläkään tuhruta! Voisikohan se olla - voi kun olisikin!!! :flower:

LilyAlice, :hug: Tiedän miltä susta tuntuu. Vähän samaa itselläkin. Mutta hei, pian on loma! :heart: Ja sitten rentoudut, nautit ja lataat akkuja. Ja sitten kun plussaat, kaikki paha pyyhkiytyy hetkeksi pois - kyllä se siitä :)

Kiitti Säihkiss! :) Pidän peukkuja että sieltä tulla tupsahtaisi se toinenkin punaviiva! :heart:

(.) Ovisolot kestävät taas päivätolkulla. Hyvä että tiedän kropastakin että ovulaatio on ollut mutta mietityttää onko se nyt ihan hyvä merkki että juilii monta päivää. Mietin irtoaako sieltä oikeasti jotain vai eritänkö vaan jukelittoman LH-piikin mutta se saa aikaan vain tuhkamunan. Tämä kaikki selviäisi jos aika polille vaan tulisi joskus - 29 päivää ja hoitotakuu umpeutuu, joten on tässä odotettukin. Pitää kai soittaa taas ja kysellä perään, vaikka ei kai se mitään auta. Tuntuu ainakin että teen asian eteen jotain, on vaan vaikea olla jouten ja odottaa :) Olisi ihanaa saada eka aika lomalle ettei tarvitsisi olla töistä pois, en todellakaan aio kertoa lapsettomuusasioista meidän pomolle! Se mies on parhaimmillaankin saamaton, huono esimies ja surkea vuorovaikuttaja, joten tällaisesta tulisi varmasti jonkin valtakunnan paskaa niskaan. Kyseinen ihminen pitkitti aikanaan mun vakipapereiden saamista sillä perusteella, että "paukahdat kuitenkin heti paksuksi". Harmi ettei niin käynyt :D

Hyise kun negatiivista. Aina ei vaan jaksa olla positiivinen, on taas niin rättipoikkifiilis ettei paremmalla väliä, pääsisi vaan äkkiä sänkyyn nukkumaan. Rakastan aamuherätyksiä! :heart: :LOL:

Se on kuulkaas leidit jo viikko voiton puolella, pianhan on jo perjantai! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss ja Milk@
Mahtavaa Mutantti!!!! Onnea plussasta! Toivottavasti se vahvistuu ja pysyy, kunnes sulla on oma pikku käärö kainalossa :)

Bling, niin tuttu tunne toi itsensä keräily vauvoja tavatessa! Lähes kaikki mun ystävät on raskaana / äitejä... Varsinkin isommalla porukalla sitä mammalaumaa on vaikea jaksaa kohdata. :/
 
Hola Bambinos! Ihanaa lueskella kuulumisianne. Lapsettomuushoitoihin kommentoisin mielelläni. Mullahan ei tullut 3.5 keräyksessä kuin kaksi munasolua ja toinen ei edes lähtenyt jakaantumaan. Eli yksi hyvä riittää :). Eilen oli alkuraskauden ultra ja sydän siellä pumputti. Suosittelen kaikille hoitoja jos yritystä on taustalla ja toivo alkaa loppumaan. Kirjoitan muuten blogiini omasta klinikastani ja tarinan omista hoidoistani. Kaikki meni hyvin ja nyt sitten vain odotellaan vaikka paniikki meinasi iskeä matkanvarrella. Mulla nimittäin oli kymmenen munarakkulaa, mutta vain kahdessa oli munasolu. Olin varautunut about 5 munasolun saaliseen ja pettymys oli suuri, kun lääkäri nappasi vain ne kaksi. Edelleenkin: yksikin riittää :)

Tsemppiä kaikille ja käykäähän moikkaamassa mun blogin puolella. Kirjoitan muustakin kuin tästä "raskaushömpästä". Huomenna tulee esim. kirjoitus meidän Las Vegasin ja Grand Canyonin reissusta.

Haleja ja jaksamista kaikille! Ja jos hoidoista on kysymyksiä, niin vastaan minäkin mielelläni :)
 
Niin ja milk@, sulla menee samassa aikataulussa kuin mulla: pe punktio, ke istutus ja siitä vajaa kaksi viikkoa milloin olisin saanut/voinut tehdä testin.... Mutta mähän tein sen jo siirrosta seuraavana tiistaina eli vajaa viikko liian aikaisin. Hätähousu mikä hätähousu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Kiitos kaikki muruset ihanista tsempeistä ja halituksista :heart:

Säihkiss ois se jo niin meidän vuoro ilmoitella duunissa, että soon soronoo, mollaan jäämässä äippälomalle! Toivottavasti sulla ilmestyisikin ihanat viivat testiin... Ja Mayinka, kerroit sun pomosta, niin ois kun oisit sanasta sanaan kuvannu mun pomoa, joka oli jonon hännillä kun sosiaalista älykkyyttä jaettiin. Meillä on vielä mun kollegoista viisi tullut raskaaks vuoden sisällä, ja kertoneet avoimesti, että nyt oli kyllä hyvä sauma tehdä muksu, kun firmassa hommat muuttuu huonompaan! Niinpä, tehdäänpäs se muksu nyt sitten.

Bling, siskon vauvan kanssa on ollu joo haikeeta, mutta on se myös helpottanut kun on saanut hoivailla sitä ihanaa pikku pakkausta. Mutta sitten mun työkaverin vauva on mulle tosi vaikea kohdata, me aloitettiin yrittäminen samaan aikaan viime vuonna ja hän alkoi odottaa saman tien. Sen sijaan, että oltais äippälomailtu samaan aikaan, mä hoidan nyt hänenkin töitään omien lisäksi. Oon siis vaan todellakin puhtaasti kateellinen, ja siksi häntä ja vauvaa on vaikea kohdata.

mutantti huikeeta ja mahtavaa, toivottavasti viiva vahvistuu! :heart:

Milkille sylintäydeltä onnea punktioon, toivottavasti saatte superyksilöitä sieltä, tai ainakin yhden:heart:

).( Sopivasti tähän saumaan postista kilahti kutsu Taysiin ja tutkimuksiin. Eka tapaaminen menee kesälomien takia elokuulle, ja sitä ennen on miehen siemenet tutkittava yksityisellä. Niinpä se taitaa meidänkin tie viedä hoitoihin, kiva jos lady ja Milk jelpitte, kun tässä varmasti tulee kysymys jos toinenkin kesän jälkeen...
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss ja Milk@
Torstai 13.6.2013


Joiku................. 32v..........kp 3/22-28................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 3/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 10/26-33................yk 8
Bling.................30v...........kp 19/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 23/30-38..............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 25/25...................yk3, ya 09/2011
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 28/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 30/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 31/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

miss_piggy............31v..........yk 10...........31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 .............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
mutantti, iiiiiiik! :D :D Ihanaa, onnea! Toivottavasti lähtee viiva vahvistumaan! :heart: Sä avaat parillisten kuukausien plussaustilin tälle vuodelle! ;)

Dazzler, joko sä olet testannu? :)

lady1979, olen saanu paljon tsemppiä tähän hommaan teidän tarinasta, yritän ajatella että yksikin riittää. Pidän kaikki mitä jos -ajatukset loitolla. Hauska yksityiskohta toi, että meillä menee viikonpäivien mukaan samalla aikataululla tää homma... :) Ihanaa, että pieni sydän lyö :heart:

LilyAlice, itse olen ainakin ollut helpottunut sen jälkeen, kun tutkimukset aloitettiin. Ikävistä uutisista huolimatta oli kiva tietää, missä vika oikein on, ja päästä hoitoon. Ainakin nyt on jotain toivoa. Jos tulee mitä vaan kysyttävää, täällä ollaan - vastaan mielelläni ja kerron omista kokemuksistani. :)

Bling, mä olin viikonloppuna hoitamassa kälyni lapsia. Nuorin on 2-vuotias, mutta kyllä siinäkin rattaita työnnellessä tuli sellainen olo, että haluaisin niin hoitaa jonain päivänä omaakin lastani.. Haikeaahan se on.

Eilen illalla tasan klo 22:20 pistin sitten viimeisen pistoksen. Lääke oli nimeltään Ovitrelle, ja sen tarkoitus on kypsyttää munasolut ennen punktiota. Ei tullut mitään erityistä reaktiota myöskään siitä, joten tuo yksi mustelma on ainoa muisto pistoksista.. ;) Huomenna aamulla sitten punktioon. Herran haltuun vaan, ei tässä enää muuta voi. :)
 
Viimeksi muokattu:
Bling, poissa on pysynyt tuhru vielä, kiitos toivomasta! =) Hyvä asenne sulla, sieltä se plussa pärähtää. =) Mulla ei oo lähipiirissä yhtään vauvaa eikä lapsiakaan kovin. Kaverit on ollu huonoja lisääntymään ja sisko asuu ulkomailla (sillä on kyllä lapsia). Voin vaan kuvitella tuon sun tilanteen :/

Mayinka mullakin ne ovisolot on kestäny toisinaan pari päivää. Alkanu ennen varsinaista ovisplussaa ja oikeestaan loppuneet ovikseen. huhhuh sun pomoa, mitenhän laillista tommonenkin mahtaa olla... Aika kauan kestää tosiaan ajan saaminen jos kohta jo takuuaikakin menee umpeen. Ootko harkinnu yksityiselle menemistä?

Kiitos Lise aj Säihkiss! =) vähän velä jänskättää että vahvistuukos. ja sit mietin jo että voih, tänne pinoon ehdin jo kotiutua. Äkkiä nyt kaikki muutetaan yhdessä tuonne plussanneiden puolelle, jookosta jooooo!!!

LilyAlice, hyvä että asiat lähtee etenemään ja peukkuja pidän kovasti.

Milk@, tosiaan, nyt meni parillisen puolelle vissiin tämä. Hienosti oot saanu pistettyä jos yhdellä mustelmalla selvisit. Huomenna sit taas jänskää. Sähän se ehdit vielä kanssa tässä kuussa jännäilemään plussailua =)

juu-u, tosiaan en osannu yhtään päättää eilen illalla että viittiikö sitä treenailla. kyselin mieseläjän mielipidettä mutta hänkin oli vaan että ei osaa sanoa. Sit marssin dippailemaan ja kyllä vain sieltä haalea plussa tuli. Sellanen että toinenkin sen näki, en vaan minä. Mutta haalee kuitenkin. Tänä aamuna sama (joo, testasin vaikka olis vaan 12 h testien välillä, köh). Aattelin että melko nopsaa on varmaan takertumisen tapahduttava jos tuhru ei ennättäny saapua, niin että saattas jotain näkyykin. Hengailen täällä teidän parhaiden seurassa vielä oottelemassa vahventuuko viiva. =) Eli ei vielä plussanneisiin mua, kts. Muita oloja ei oo kun että tissit on kipeet kovasti, nivusista/alasivumahasta omituisesti juilii ja on ihan kaamee nälkä jo nyt. En tajuu miten voi ollakin muka!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku ja Milk@
Moi ihanat! :heart:

Täällä tänään: PP14/14 ja KP32/32-34 ja testit on hailurasti haamuillu eilisestä lähtien, tänään ehkä pikkusen vahvempi, kuin eilen..
En jaksa uskoa, että tästä kunnon plussaa tulee, koska kuitenkin jo virallinen testi päivä ja viivan pitäis varmasti olla huomattavasti vahvempi.
Tuhruilua ei ole, ei näy ja sitä olen odotellu jo pp 8 lähtien..
Seurailen tilannetta=)

Milk@lle supersuperpaljon tsemppiä punktioon, sä kestät sen hienosti :heart:
Ja tuo 9 on tosi hyvä määrä. Meillä oli 10 solua, josta 7 hedelmöittyi ja käyttöön saatiin 1 tuoresiirto + 3 pakkaseen ja kaikki viljelty blastoiksi asti. =)
Eli laatu korvaa määrän monesti, solujen suhteen..

mutantti Mielettömästi ONNEA :heart: :heart:

ladylle Halit ja Onnittelut ihanista ja onnellisista ultra kuulumisista :heart: :heart:

Säihkiss :hug:

LilyAlice Hurjan paljon Tsemppiä, rentoa mieltä ja rohkeutta tuleviin hoitoihin :heart: Taysin asiakkaita ollaan mekin, että jos tulee paikka kohtaisia kyssäreitä tai jotain hoitoihin liittyvää, niin täällä myöskin yksi "konkari" :D
 
Viimeksi muokattu:
mutantti ihanaa! Kyllä se viiva vahvistuu!

Voi dazzler, mä olen niin super-onnellinen sun puolesta. Kyllä sekin vahvistuu! Lähetän sulle miljoona tarrasukkaa ja mullehan sanottiin, että epävarmoja negoja voi tulla mutta plussatestissä haamukin on plussa ja sillä selvä. Kaikillahan se ei välttis edes vahvistu. Ei mullakaan kaikissa testeissä. Kirjoitin siitä muuten blogitekstinkin. Pidähän meidät ajantasalla.

Plussaa nyt vaan tälle ryhmälle! Milk@ mukaan ja kaikki muutkin :heart:
 

Yhteistyössä