3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Uh. Menkkajuilintaa ja tunne, että sieltä ne tulee. Nyt on vasta kp26, eli ois lyhyt kierto. Kummallinen kierto muutenkin jotenkin. Ehkä tolla kuun vaihteessa sairastetulla influenssalla on osuutensa asiaan.

Mitäs teidän muiden sunnuntaihin? :)
 
Eipä piinailua kumempaa :D kp 22/26 dpo 6. Aika perusolo päällä, mutta hieman turvottaa ja jotain repäisyjä tuntuu vasemmalla.
Tää yrittäminen on kyllä ihan pelkkää odotusta toisen perään. Odotetaan ovista ja sitten menkkoja ja taas alkaa uudestaan.
 
Pidetään peukkuja sulle @Abby87! Toivottavasti piinan lopussa seisoo plussa.

Multa toi ovulaation odottelu on toistaiseksi uupunut, kun en tosiaan tiedä/tunne milloin se tarkalleen on. Oletan vaan, että on se, kun kierrot on olleet kuitenkin enemmän tai vähemmän säännöllisiä.
 
Mulla kp23 ja luulin @Abby87 et meillä on sama kiertopäivä menossa? :D
Mulla ei tuu ovista joka kierrossa, mut silti kierrot muutaman päivän sisällä toisistaan. Toivon huomiseksi menkkoja, mut todnäk tiistaina vasta tulee. Oon menossa viikonloppuna mun siskolle käymään ja toivoisin, ettei sillon perjantaina oo vasta toka pistoskerta, tuntuu että oisin varmempi kolmannella. :ROFLMAO: Vitsi näitä mietteitä. Siskolle en voi kertoa, kun se on sellanen lörppösuu.
 
26.2.2018



***Jos haluat lisätä tietosi listaan tai muuttaa niitä, merkkaa tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

kissaliikeri...........37v.......kp 56/32................yk2..........luomu
-Lillis-..................30v.......kp 28/31................yk3.........luomu
franny.................35v.......kp 27/29................yk3..........luomu
Abby87...............30v.......kp 24/26................yk9..........luomu
Atvk87................30v.......kp 24/26................yk8..........luomu
Minji....................32v.......kp 17/27................yk7..........luomu
Lallastiina...........36v.......kp 11/28............yk2 km jlk......luomu
Frangipani..........35v.......kp 5/??..................yk7..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina


Plussanneet 2017 ja plussauspäivät:
Sinikukkanen......34v..........yk18..........7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk17..........7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya01/16…......19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk2..............6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13...........10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12...........14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8.........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk5.............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk7............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6...........11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2...........18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10...........1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1.............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9.............1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2............10.9. luomu
nenni26...............30v........yk3............5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina............36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha...........................................15.1.
amaia....................................................15.2.

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
@Abby87 Me sitten piinaillaan samaan aikaan, itsellä tänään dpo6:)

Mulla on edelleen nännit tosi kipeät, kipu jatkunut oviksesta saakka, yleensä kipu on mennyt ohi muutamassa päivässä, mutta nyt vaan jatkuu. Olen ollut myös eilisestä asti tosi väsynyt, eilen oli pakko nukkua päikkärit mitä en normaalisti koskaan tee ja tänään on vatsassa ollut koko päivän sellaista menkkamaista juilintaa. Lämmöt ovat myös koholla.

Niin totta kyllä tuo että tämä yrittäminen on yhtä odottelua koko ajan:LOL:
 
Mäkin odottelin menkkoja innoikkaammin mitä ennen. :D
Eihän ne sillon tuu, ku niitä odottaa. Tossa ollu pari lyhyempää kiertoa välissä, mut tää näyttää olevan taas 26-päivänen. Kyllä ne huomenna alkaa! Peruin jo ekan seurantaultran ens viikolta kun en päässytkään aloittamaan pistoksia lääkärin aikataulun mukaan. Pikkuhiljaa!

Mikäs @Abby87 tilanne, joko oot testannu?

Entä @-Lillis- millon meinaat testata? Joskus viikonloppuna?

@franny miten siellä?

Mitä @Lallastiina sinne kuuluu? Ette varmaan oo vielä saanu tuloksia?
 
@Abby87 Jotakin näkyy täälläkin (y)!

@atvk87 Tsemppiä, että pääsisit aloittamaan pistokset (kukapa ei haluais pistella itseään :D)! Ei oo tullut meidän kromosomitestien tuloksia vielä...

Me on molemmat podettu jotain pientä flunssaa viikon verran, mies parani vähän aikaisemmin ja mullakin nyt enää tukkoista nenää ja kutinaköhää. Tänään ja maanantaina (kp 11 ja 13) paneloitiin, oviksen aika alkaa olla käsillä mutta mennään testailematta ja yritetään joka toinen päivä talletella, jos vielä kerran tai pari... Sitten taas odotellaan.
 
Onpas täällä jännät ajat monella menossa

Mulla nyt kp8/27. Toivon että vois olis taas aikaisin kun mies on ensi viikolla työmatkalla. Olen huomannut mitä pidemmälle kierto menee sitä hysteerisemmäksi tulen. Kierron alkupäivinä olen ihan rento
 
Aika lupaavia oireita @-Lillis- sulla! Vaikka palelu toki voi myös kovista pakkasista johtua. :D
@Abby87 testaatko huomenna vahvistumista?

Ja ei mulla oo mitään jännää, ruskeeta tuhrua tulee että ihan vaan hanojen aukeemista kunnolla odotellen! Antaa odotuttaa... Kp27, marraskuussa oli viimeks näin pitkä kierto.
 
Jos joillain on ollut tosi vahva tunne raskautumisesta jo ennen testin tekemistä, niin mulla on nyt päinvastainen: tosi vahva tunne siitä, etten ole raskaana. Toki varmaan testin teen jossain kohtaa, jos tässä menkat pysyy sitkeästi poissa. Tosin mulla on ollut vuoden sisään yksi reilusti ylimittainen kierto (39 päivää), että sellaista näemmä käy ilman raskauttakin.

Jännäilen siis teidän muiden puolesta! @-Lillis- kuulostaa tosi lupaavalta!
 
@Abby87 kyllä toi ihan haamulta näyttää!

@franny Mulla on ollut muutamassa yk:ssa kanssa vahva tunne, että en ole raskaana.

@atvk87 kuinka pitkä kierto sulla on normaalisti? Voishan se tuhrua tulla raskaanakin ollessa jos ei vaan hanat ihan täysin aukee.

Mä hain apteekista preseed liukkaria, kun sen kuulemma pitäis auttaa raskautumisessa. Taas yksi lisäkonsti ;) Mutta tulee kyllä kokeiluun ihan siitäkin syystä, että olen tällä hetkellä oviksen aikoihin hieman kuivempi kuin ennen.
 
Kuvia @Abby87 sit tän aamun testistä!

@Frangipani82 On niin pieni mahis luomuna raskautumiseen. Ei riitä usko siihen, toki se pieni toiveääni kuiskii päässä että testaa, testaa! :D Kierrot on ollu 24-27 päivää. Olin kp14 ultrassa ja lääkäri sano sillon et ovis on joko jo menny tai sit sitä ei oo tässä kierrossa ja se ovuloimattomuus sit pidentää kiertoa.

Edit. No ni, kp1! Listaan voi päivittää siis sen ja myös g, or
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä