3-kuinen vauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Werna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Werna

Jäsen
23.03.2008
90
0
6
Joo-o alkaa äippä olla aikasta väsy :(
Nukahtaminen on jotain hel*ettiä! Ihan väsynyt on typy mut eikun huutaa ja huutaa, karjuu ja rääkyy :'( Ei millään nukahda. Kantelen vaikka missä asennoissa, hympytän ja kiikutan. Hyssytän ja rutistan, yritän tissiä ja tutia - MIKÄÄ N EI KELPAA!!! Sit loppuunsa nukahtaa kait omaan itkkunsa/väsymykseensä. Tätä nyt jatkunut noin viikon. Normaalia? Sit kun nukahtaa niin nukkuu ihan hyvin. Pikku päikyt nyt, iltapäivästä 3-4h ulkona ja sit pikku päikyt illasta ja yöunille 22.30. Yönsä nukkuu tosta nukahtamisesta ekalle syötölle (3-4) ja sit aamuun. Eli ei valittamista unista mut se niille meno |O Niskat jumissa tosiaan tosta kantelusta... Apuja ongelmaan?

oletko kokeillut olla kantamatta? varmaan olet...mutta siis, jotku vauvat voi luulla, että pitää taas syödä ku maito haisee koko ajan nokkaan. oletko ihan varma, että saa tarpeeksi ruokaa? eikö isä voi hyssytellä uneen tai eikö voida opettaa nukahtamaan itekseen?

^isällä on kyl kädet täynnä töitä aamusta iltaan joten eipä jouda auttelee tai sit ku*ee hommat jos jää kotiin...
Olen kokeillut jättää vaan huutamaan hetkeksi. Auttaa välillä kun otan sit syliin niin nukahtaa heti. Ruokaa saa kyl tarpeeksi, uskoisin niin kun kerta nukkuu tyytyväisenä. Hetken uni auttaa sit taas jaksamaan syödä...ja paino nousee hyvin. Muistelen et kakkonenkin oli tämmöinen pippurinen tapaus *palaa mieleen hänen vauva-aika*

Mua ei todellakaan vituta isä kun ei ekrkiä auttaa!!!! Hän tekee jo niin paljon töitä tässä tilalla et mä saan hoitaa lapset kotona!!! Hän auttas sata varmasti jos vaan pyytäsin ja tarjookin apuaan mut en voi vaatia häneltä ihan älytöntä :/ Pakko hänekin on saada levätä ja tää on MUN TYÖ NYT!

Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Anna yöksi padadolia niin varmaan siitä rauhoittuu :) Meillä on ainakin lapset tehneet hampaat hirveällä huudolla.Ja kuopus sai ensimmäisen hampaan jo kuukauden ikäisenä :/

Tuntuu vaan hölmöltä antaa lääkettä yöksi kun nukkuu hyvin silloin ainut vaan et se nukahtaminen vaikeaa... Jotenkin ei malta nukahtaa vaikka ihan väsy raasu..

Alkuperäinen kirjoittaja Werna:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Anna yöksi padadolia niin varmaan siitä rauhoittuu :) Meillä on ainakin lapset tehneet hampaat hirveällä huudolla.Ja kuopus sai ensimmäisen hampaan jo kuukauden ikäisenä :/

Tuntuu vaan hölmöltä antaa lääkettä yöksi kun nukkuu hyvin silloin ainut vaan et se nukahtaminen vaikeaa... Jotenkin ei malta nukahtaa vaikka ihan väsy raasu..

Onhan se vaikeaa nukahtaa jos sattuu :) Voimia kuitenkin sinne kiukkuisen vauvan kanssa :hug:

Meidän kakkonen oli kanneltava tapaus, koliikiksi diagnosoitiin. Kanneltiin viisikuiseksi asti ja nyt vajaa 10 kk ja on yhtä aurinkoa. Nukahtaa itsekseen jne. Usein iltaisin auttoi todella paljon kun isä kantoi, ei jotenkin rauhottunut ollenkaan minun syliin. Päivisin nukutin "väkisin" vaunuihin, alussa nukkui niin kauan kuin vaunu liikkui ja huuto alkoi heti kohta kun lopetin hyssyttämisen. Alussa tosiaan istui puutarhatuolissa ja luin kirjaa ja liikutin toisella kädella vaunuja (n. pari tuntiakin putkeen), pikkuhiljaa vähentelin hyssytysta ja lopulta n.kk kuluttua nukkui nätisti paikoillaan olevissa vaunuissa.

Yhteistyössä