3 koiran kopla

meidän mökillä yleensä on mun vanhempien narttukoira ja mun siskon uroskoira jotka olleet ku paita ja peppu vuoden verran. nyt kuvioihin tullut mun 5kk narttukoira joka on ihan parasta kaveria porukoiden nartun kanssa ja sehän ei sovi tolle mun siskon uroskoiralle, se räyhää ja rähjää tolle meidän koiralle aina jos se leikin tiimellyksessä menee liian lähelle :headwall:
onkse vaan yksinkertasesti mustis? ei jatkuvasti rähise, sillon vaan jos toi meidän honkkeli menee liian lähelle..

ja voin kuulkaa kevennykseks kertoo et on aika hauskan näköstä ku pieni terrieri pistää tanskandoggin ja dalmismixauksen ruotuun yhdellä urahduksella :D

se on mustis. Mein narttu tipsu on tosi kiltti toisille koirille,mut jos mä meen silittään esmes naapurin koiraa,ni se on muka käymässä päälle :LOL: Se on huvittavan näköistä,ku meän naapurin koiratkaan ei oo mitään pieniä.. Niin ja sama homma jos ollaan molempien koirien kans ulkona ja päästän ne haisteleen niit naapurien koiria,ni toi pennumpi pistää aina kauheen leikin pystyyn,ni tytteli komentaa muut kyl pois =)

no on toi meidänkin mönkerö mustis just jos silitän jotain muuta..
tänään nappasin sen terrierin syliini ja silittelin sitä ja kun meidän fifii sen huomas niin se oli ku leffoista sellanen hidastettu liike kun lelu tippu suusta ja se katso mua sekunnin sadasosan ja just ehdin laskee sen terrierin maahan kun toi puudeli loikkas syliin ja pöhisi siinä just sillee et mun äiti EI rapsuta muita! :D :D :D :heart: :heart: :heart:
onneks toi painaa vasta 30kiloo, katsotaan miten käy ku paino on tuplaantunu :LOL:

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no on toi meidänkin mönkerö mustis just jos silitän jotain muuta..
tänään nappasin sen terrierin syliini ja silittelin sitä ja kun meidän fifii sen huomas niin se oli ku leffoista sellanen hidastettu liike kun lelu tippu suusta ja se katso mua sekunnin sadasosan ja just ehdin laskee sen terrierin maahan kun toi puudeli loikkas syliin ja pöhisi siinä just sillee et mun äiti EI rapsuta muita! :D :D :D :heart: :heart: :heart:
onneks toi painaa vasta 30kiloo, katsotaan miten käy ku paino on tuplaantunu :LOL:
Sä tarviit peltihousut suojaksi koiralta ;) :whistle:

Meillä on kolme narttua, jotka tulee kaikki hyvin toimeen keskenään. Vanhin on 12, sitten 6 ja nuorin 3 vuotias. Mun serkku otti pari vuotta sitten labukka uroksen, joka tulee ihan hyvin toimeen kaikkien muitten kanssa paitsi vanhuksen. Vanhus ei päästä sitä metriä lähemmäs, vaan alkaa murista ja haukkua. Ei vaan yksinkertasesti vanhan hermot enää kestä nuoren miehen voohotusta. Voihan se olla, että uros yrittää pitää omasta henkilökohtasesta reviiristään kiinni, eikä sen pinna kestä pennun vouhotusta...?

Se on kuitenkin aika iso jo. Voihan sen vauhti ja "järjettömyys" pelottaa tai ärsyttää sitä urosta, varsinkin kun se on kooltaan niin paljon pienempi. Jos se yrittää rajuilla keinoilla ilmottaa sille pennulle, että muistathan että mäkin oon olemassa!

Yhteistyössä