Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Vaavimasu, post: 14942918, member: 1369"]</p><p>Tervehdykset taas kaikille!!!</p><p></p><p>Usvikselle halit.Kamalaa!!!</p><p></p><p>Sit täytynee mainita että te jotka olitte menossa kasvohoitoon ja joku puhui siitä lymfahoidosta,niin kannattaa varmistaa että pystyy tekeen raskauden aikana kun jotenkin mulla on sellanen kuva et lymfaa ei sais tehä raskaana oleville..Koulusta jäänyt jotenkin sellanen musitikuva.Kasvohoidoista joitaki ei voi tehdä,mut ihan peruskasvohoidon tietty saa tehä..</p><p></p><p>Pesuaineesta..</p><p>Mulle anoppi osteli sillon esikon aikaan hajusteettomia pesuaineita,mut mie annoin ne vaan äitille käyttöön ku hais vaatteet sen pesun jälkeen ihan homeelle =/</p><p>Eli mä olen käyttänyt aina ihan mitä nyt millnoki sattuu eikä ole ollut ihon kanssa mitään ongelmaa..Mun mielestä liika varovaisuus on just pahinta ja saa aikaan allergioita yms.</p><p></p><p>Mitäs muuta mun oli puhe kommentoida..</p><p></p><p>Suppareista..</p><p>Mulla ne on just sellasia että henki salpautuu ihan ja taas tuntus selkäänki ottavan ja alamahaan sattuu samalla..Jotkut kestää kauemmin ja jotkut vähemmän aikaa,mut sellasen 20min välein yleensä tulee..Välillä voi olla pitempää taukoa ja välillä tulee tiheämminkin..</p><p>Eikä ole mitään väliä onko levossa vai liikkeellä..</p><p></p><p>Mekin käytiin lauantaina miehen vanhempien "mökillä" grillaan makkaraa ja juotiin lämmintä kaakaota.</p><p>Oli ihana kun se ite mökkitie oli lumessa nin piti vetää pulkalla poikia sitte..No isompi käveli kyllä melkein koko matkan..Pois ku oltiin lähössä niin pienempi muksu otti keksin käteen ja istu pulkan kyytiin..Pulkka teki koko matkan sellasta keinuvaa liikettä puolelta toiselle ja kaatuki pari kertaa..Poika reppana piti keksiä kädessään koko ajan..No sit ku päästiin tien päähän niin nous pulkasta ja katto käteensä niin eihän siellä enää mitään keksiä ollut. =D Mä kyllä huomasin jo siellä alussa et se tippu..Naureskelin vedet silmissä poitsulle koko matkan kun huvitti niin.. Se ilme oli niin hyvä ku ei keksiä ollutkaan vaikka hän niin hartaasti keskittyi sitä pitään..</p><p>Illalla mentiinki sit kihlajaisiin porukalla ja voin sanoa et oli kyllä taas virhe ottaa lapset mukaan..</p><p>Tuntu et saa silmät hävetä päästä kun villisivät ja tappelivat..Piti sit tehä äkkilähtö kun alko mennä liian rajuks..</p><p></p><p>Nyt sit kun taisin tääläkin viimeks hehkuttaa hyviä yöunia niin heti sen jälkeen alko yöt mennä huonommiks ja jos liian kauan on yhellä kylellään niin alkaa kyllä jomotella lonkkaa ja pakko kääntyä..</p><p></p><p>Joku mainitti tosta norosta..Meillä mies viimeyön oksensi ja kuras ja aamuyöstä asti vaan oksensi..Saa nähä oisko jostai ruuasta vaan vai onko joku tauti jostaki onnistuttu saamaan..</p><p>Meinasin vaan miehelle että mähän oksennan tän muksun ulos jos se mulle tulee.</p><p>No ei siinä kaikki..Mulla tais iskeä joko silmätulehdus tai sitte taas sellanen samperin hormonipatti tulossa silmään..(oli niitä tokan jälkeen n vuoden verran)</p><p>En tiiä pitäskö soittaa tk:n aika ja kattoo jos ne jotai tippoja antais..</p><p></p><p>Saapas tosiaan nähä kuka seuraavaks posahtaa kun on jo niin monenlaista vaivaa..</p><p>Mä tiedän et mulla vielä menee se vko kaks ainaki mut loppuun asti ei tartte munkaan tätä oottaa..</p><p>Sen vaan jotenki tietää..Mut eihän sitä tiiä vaikka meneeki veikkaus pieleen ja oon täällä viimesenä oottelemassa,mut aiemminkin on kyllä tuntemukset pitäny paikkaansa..</p><p>Mut nyt taitaa alkaa tulla sellanen kirja et paree lopetella jo..Pitää mennä laittaan puuro ja sit ulos ja lenkille poikien kaa..</p><p>Joten koittakaas vielä vähän mammaset kestää! kohta on nyytit sylissä!!</p><p></p><p>Vaavimasu ja napukka 34+5</p><p>:hug:</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Vaavimasu, post: 14942918, member: 1369"] Tervehdykset taas kaikille!!! Usvikselle halit.Kamalaa!!! Sit täytynee mainita että te jotka olitte menossa kasvohoitoon ja joku puhui siitä lymfahoidosta,niin kannattaa varmistaa että pystyy tekeen raskauden aikana kun jotenkin mulla on sellanen kuva et lymfaa ei sais tehä raskaana oleville..Koulusta jäänyt jotenkin sellanen musitikuva.Kasvohoidoista joitaki ei voi tehdä,mut ihan peruskasvohoidon tietty saa tehä.. Pesuaineesta.. Mulle anoppi osteli sillon esikon aikaan hajusteettomia pesuaineita,mut mie annoin ne vaan äitille käyttöön ku hais vaatteet sen pesun jälkeen ihan homeelle =/ Eli mä olen käyttänyt aina ihan mitä nyt millnoki sattuu eikä ole ollut ihon kanssa mitään ongelmaa..Mun mielestä liika varovaisuus on just pahinta ja saa aikaan allergioita yms. Mitäs muuta mun oli puhe kommentoida.. Suppareista.. Mulla ne on just sellasia että henki salpautuu ihan ja taas tuntus selkäänki ottavan ja alamahaan sattuu samalla..Jotkut kestää kauemmin ja jotkut vähemmän aikaa,mut sellasen 20min välein yleensä tulee..Välillä voi olla pitempää taukoa ja välillä tulee tiheämminkin.. Eikä ole mitään väliä onko levossa vai liikkeellä.. Mekin käytiin lauantaina miehen vanhempien "mökillä" grillaan makkaraa ja juotiin lämmintä kaakaota. Oli ihana kun se ite mökkitie oli lumessa nin piti vetää pulkalla poikia sitte..No isompi käveli kyllä melkein koko matkan..Pois ku oltiin lähössä niin pienempi muksu otti keksin käteen ja istu pulkan kyytiin..Pulkka teki koko matkan sellasta keinuvaa liikettä puolelta toiselle ja kaatuki pari kertaa..Poika reppana piti keksiä kädessään koko ajan..No sit ku päästiin tien päähän niin nous pulkasta ja katto käteensä niin eihän siellä enää mitään keksiä ollut. =D Mä kyllä huomasin jo siellä alussa et se tippu..Naureskelin vedet silmissä poitsulle koko matkan kun huvitti niin.. Se ilme oli niin hyvä ku ei keksiä ollutkaan vaikka hän niin hartaasti keskittyi sitä pitään.. Illalla mentiinki sit kihlajaisiin porukalla ja voin sanoa et oli kyllä taas virhe ottaa lapset mukaan.. Tuntu et saa silmät hävetä päästä kun villisivät ja tappelivat..Piti sit tehä äkkilähtö kun alko mennä liian rajuks.. Nyt sit kun taisin tääläkin viimeks hehkuttaa hyviä yöunia niin heti sen jälkeen alko yöt mennä huonommiks ja jos liian kauan on yhellä kylellään niin alkaa kyllä jomotella lonkkaa ja pakko kääntyä.. Joku mainitti tosta norosta..Meillä mies viimeyön oksensi ja kuras ja aamuyöstä asti vaan oksensi..Saa nähä oisko jostai ruuasta vaan vai onko joku tauti jostaki onnistuttu saamaan.. Meinasin vaan miehelle että mähän oksennan tän muksun ulos jos se mulle tulee. No ei siinä kaikki..Mulla tais iskeä joko silmätulehdus tai sitte taas sellanen samperin hormonipatti tulossa silmään..(oli niitä tokan jälkeen n vuoden verran) En tiiä pitäskö soittaa tk:n aika ja kattoo jos ne jotai tippoja antais.. Saapas tosiaan nähä kuka seuraavaks posahtaa kun on jo niin monenlaista vaivaa.. Mä tiedän et mulla vielä menee se vko kaks ainaki mut loppuun asti ei tartte munkaan tätä oottaa.. Sen vaan jotenki tietää..Mut eihän sitä tiiä vaikka meneeki veikkaus pieleen ja oon täällä viimesenä oottelemassa,mut aiemminkin on kyllä tuntemukset pitäny paikkaansa.. Mut nyt taitaa alkaa tulla sellanen kirja et paree lopetella jo..Pitää mennä laittaan puuro ja sit ulos ja lenkille poikien kaa.. Joten koittakaas vielä vähän mammaset kestää! kohta on nyytit sylissä!! Vaavimasu ja napukka 34+5 :hug: [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 6, 7, 1
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Tuleeko lumimyrsky?
13 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Hiljaisuuden retriitti
23 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Mites olette tänään juhlistaneet kansainvälistä miestenpäivää?
Tänään 16:53
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Kollageenista kokemuksia?
Tänään 15:12
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Tarja Halosen (SDP) hyvä ystävä uhkaa meitä nyt kolmannella maailmansodalla
Tänään 15:01
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
"Lähi-idästä kotoisin olevat naiset toivovat burkakieltoa: “Ennen kun tulin Suomeen, en ollut nähnyt burkaa”"
Tänään 14:39
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Varattu mies vedätti lapsentekoon
Tänään 14:31
vierailija
15 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Suomalainen mies on valittu SomaIimaan presidentiksi
Tänään 10:51
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 7K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 679
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 580
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 513
Aihe vapaa
5.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Eilen 19:52
Luettu: 380
Aihe vapaa
6.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tänään 08:27
Luettu: 352
Aihe vapaa
7.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:33
Luettu: 345
Aihe vapaa
8.
Kuulkaas nyt neidit Piitteni, puutarhatonttu Oolaffi, Makarooni ja Starmeri! Antakaa 🇺🇦:lle lupa ampua putlerin infra tuusan peeksi ja vähän äkkiä!
Started by vierailija
Sunnuntai klo 11:12
Luettu: 319
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti 2.0
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Onnenarpa ja Janne Antin
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
mistä yhden lapsen yh-äiti löytäisi kivan miehen?
Latest: kruuttis
4 min sitten
Aihe vapaa
5.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
5 min sitten
Aihe vapaa
6.
Tuleeko lumimyrsky?
Latest: kruuttis
7 min sitten