Veyve, yhtälailla ekakertalainen täälläkin! Olen myös miettinyt, voiko / kannattaako kiinteät tehdä itse. No, ihan käytännön näkökulma minun kohdallani: jos meitin neitin yhdet pitkät päikkärit muuttuvatkin moniksi lyhyiksi päikkäreiksi (välillä on ollu tällaista), niin voipi olla melkoisen haasteellista väkertää itse vellejä tai soseita. No, ehkä se illalla onnistuisi, kun olen saanut saateltua neidin Höyhensaarille, mutta jos taas yöllä ei tule kunnollista, pidempää unijaksoa, niin... : / Ja sitten taas toisaalta "hirvittää" alkaa itse sörssäilemään niitä, kun kaupan valmiissa velleissä ja soseissa on varmastikin eri raaka-aineiden sekoitussuhteet mietitty huolella ja ammattitaidolla (vai onko?).
Koska jossain oppaassa oli mainittu, että ensin annetaan soseateria ja sen päälle maitoa (omaa / korviketta), niin tältä pohjalta, tää DummyMummy toimisi myös vellin kanssa noin. Mutta toisaalta taas... tällä hetkellä teen niin, että neiti saa yleensä tissimaitoa alkupalaksi ennen sitä ns. tainnutuspulloa (korviketta). Ja toisaalta taas olin ajatellut ikään kuin korvata iltavellillä tuon unimaidon, josko se velli sitä nälkää paremmin pitäisi... Viisaammat, auttakaa!
Koska jossain oppaassa oli mainittu, että ensin annetaan soseateria ja sen päälle maitoa (omaa / korviketta), niin tältä pohjalta, tää DummyMummy toimisi myös vellin kanssa noin. Mutta toisaalta taas... tällä hetkellä teen niin, että neiti saa yleensä tissimaitoa alkupalaksi ennen sitä ns. tainnutuspulloa (korviketta). Ja toisaalta taas olin ajatellut ikään kuin korvata iltavellillä tuon unimaidon, josko se velli sitä nälkää paremmin pitäisi... Viisaammat, auttakaa!