<3 Heinäkuiset 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti
Madeia onnea matkaan! Ilmoittele!!

Täällä tuli aamulla pieni läntti ruskeaa tuhruvuotoa. Muistan et tyttöjen odotuksissa tuli myös, silti säikyttää :( Noh, seuraillaan. Oireet ainaki ennallaan. Aamulla tuli myös eka hammaspesuyökkäys... :D

Onnea uusille, kohta saadaan tuhti lista meikäläisiä! :)

Mimonmami 4+3
 
Täällä ilmoittautuis joukkoon kahden pojan äiti (2007/2012). La olisi 4.7, jos kaikki menee hyvin.. Tsemppiä kaikille alkuun! :)
Oireita ei täällä ole minkäänlaisia, testejä olen tehnyt jo 4.
Tosta vuodosta.. Mulla oli viikon kestävää rusehtavaa tiputteluvuotoa, loppus ku piti alkaa menkat.
Ekat kolme testiä oli kans haaleita! Mut niinhän sitä sanotaan, et plussa ku plussa on plussa :D tästä eteenpäin voi sattua tietty mitä vaan, mut näillä mennään tänään. Toivotaan, että pysymme kyydissä :flower:

T, rory 4+4
 
Mun pitäisi kanssa tehdä vielä uusi testi, aikaisemmat kaksi olivat suht haaleita, vaikkakin selkeitä. Siis pitäisi ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi :p Ihan ihmeellistä hermoilua tää raskauden alku, ensimmäisen kanssa olin paljon relampi. Onko muilla samoja mietteitä? Onkohan tää vaan sitä että nyt vasta jotenkin tietää mitä kaikkea voikaan tapahtua...
 
  • Tykkää
Reactions: mimonmami
Tiqustiina
Madeialle kovasti voimia:hug: tulee aivan järkyttävän hysteerinen olo itselleen heti myös kun tapahtuu tälläistä. Jos vielä madeia luet tätä niin saanko kysyä mitä tapahtuu seuraavaksi ,uusitaanko verikoe vai ?
 
Tänään menen lääkärille, erään toisen asian takia, mutta katsotaan miten tilanne etenee. Varmaankin uusi verikoe otetaan lähipäivinä. Vuotoja ja kipuja odotellessa :'( onnea kuitenkin teille muille matkaan kaikesta huolimatta <3
 
Tiqustiina
No minähän kurvasin sitten apteekin kautta kun iski kanssa paniikki. Mä luulen ,että tää hermoilu ei tuu loppumaan koskaan. Ehkä vähän rauhottuu aina kun pääsee ultraan tms. Näkee tai tuntee jotain konkreettista.
 

Yhteistyössä