moi!
tänne ilmottaudun myös minä! Eli plussattu ekan kerran 21.päivä ja toisen kerran 22.päivä eli laskettu aika ois siinä 1.7
toinen lapsi oisi tulossa ennestään jo yksi poika 9/09 mutta uudessa liitossani tämä on meidän ensimmäinen
Itse olen siis 27-vuotias ja naimisissa.
Mies oli uutisesta aivan riemuissaan,alettiin yrittämään lasta ja heti ekalla kerralla tärppäsi! Sen takia tässä onkin vähän ihmeissään ja peloissaan että voiko tällä hetkellä kaikki muka mennä näin täydellisesti? Sen takia meinasinkin huomenna soittaa ajan varhaisultraan että saisi selvyyden ettei vaan ole mikään tuulimuna :/ oon niin suunnattoman huolissani että pakko päästä tästä epävarmuudesta eroon!
Oireita ei ole hirveemmin ollut, alavatsaa juilii ja alaselkää, huippausta ja väsymystä mutta mitään etomista ei ole lainkaan. Nälkä vaan tuntuu olevan kokoajan
Niin ja tosiaan, pahinta tässä on se että viime raskaudessa mulle tuli heti se etova olo että lopetin tupakoinnin samantien kun ei tehnyt mieli mutta nyt kun ei ole lainkaan huonoa oloa niin tuo tupakoinnin lopettaminen on ollut todella vaikeaa
( mies kyllä sanoo ettei tuomitse minua siitä mutta mä tuomitsenkin itse itseni :/
Tiedättekö muuten mikä on se paras viikko mennä varhaisultraan??
prinsessapossu 4 + 5