No ei nyt ihan tästä ole kuitenkaan kyse. Ihan nyt vaan tästä korvisasiasta mielipidettä kyselin. Kuuta ja tähtiä ei nyt ihan pystytä edes antamaanAlkuperäinen kirjoittaja voi taivaan vallat:Jos 3.5 vuotias lapsi haluaa kuun ja tähdet taivaalta niin annatteko?
Eiköhän se ole niin että vanhempi päättää ton ikäisen kohdalla mikä onnistuu ja mikä ei, jos taas antaa jo 3.5 vuotiaan itse päättää niin voivoi parin vuoden päästä ollaan tosi liemessä kun 5.5 vuotias haluaa kokeilla vähän kaikkea muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja voi taivaan vallat:Jos 3.5 vuotias lapsi haluaa kuun ja tähdet taivaalta niin annatteko?
Eiköhän se ole niin että vanhempi päättää ton ikäisen kohdalla mikä onnistuu ja mikä ei, jos taas antaa jo 3.5 vuotiaan itse päättää niin voivoi parin vuoden päästä ollaan tosi liemessä kun 5.5 vuotias haluaa kokeilla vähän kaikkea muutakin.
Vakavaa tai ei. En minäkään 3,5-vuotiaan antaisi tällaisessa asiassa päättää. Varsinkaan sillä perusteella, että kaverillakin on. Jos äiti menee tohon halpaan korvisten kohdalla niin joulun aikaan ollaan pulassa.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja voi taivaan vallat:Jos 3.5 vuotias lapsi haluaa kuun ja tähdet taivaalta niin annatteko?
just :headwall: ei kaikki oo niin vakavaa...
ei joka asiassa tarvii aina olla vastaankaan!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vakavaa tai ei. En minäkään 3,5-vuotiaan antaisi tällaisessa asiassa päättää. Varsinkaan sillä perusteella, että kaverillakin on. Jos äiti menee tohon halpaan korvisten kohdalla niin joulun aikaan ollaan pulassa.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja voi taivaan vallat:Jos 3.5 vuotias lapsi haluaa kuun ja tähdet taivaalta niin annatteko?
just :headwall: ei kaikki oo niin vakavaa...
Ihan kai sen takia että jos nyt saa ne korvikset koska kaverillakin on,niin mitä ne vaatimukset on sitten jouluna, vuoden päästä ja niin edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miks joulun aikaan oltaisiin pulassa ? En nyt ihan ymmärtänyt.
Eikä se lapsi sitä päätä, vaan minä tässä olen sitä päätöstä tekemässä. Mietin vaan sitä että ne laitetaan kuitenkin joskus, enemmin tai myöhemmin...onko sillä väliä että laittaako ne nyt sitten jo kun lapsi ne haluaa. Tulisi ainakin kunnolla hoidettua kun vanhemmat hoitaisivat ne