3,5 vuotias haluaa korvikset...laittaisitko ?

• Viestiketjun aloittaja katri
  • Ensimmäinen viesti
Voisin laitattaa jos olisi varma asiastaan. Eli muutaman kuukauden kyllä kyselisin, että vieläkö haluat, ja kertoisin, että laitto nipistää kyllä reippaasti.

Jos tosissaan edelleen haluaisi, niin sitten laitettaisiin.

ap
olen kyllä kertonut että sattuu aikas kovin, mutta on varma että haluaa silti ne ottaa. Täytyy nyt sitten odotella hetki josku into laantuisi. Harmillista olisi jos saisi laitettua vain toisen ja toiseen ei enää suostuisi. Noin kuulemma usein käy tämän ikäisillä

voi taivaan vallat
Jos 3.5 vuotias lapsi haluaa kuun ja tähdet taivaalta niin annatteko?
Eiköhän se ole niin että vanhempi päättää ton ikäisen kohdalla mikä onnistuu ja mikä ei, jos taas antaa jo 3.5 vuotiaan itse päättää niin voivoi parin vuoden päästä ollaan tosi liemessä kun 5.5 vuotias haluaa kokeilla vähän kaikkea muutakin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja voi taivaan vallat:
Eiköhän se ole niin että vanhempi päättää ton ikäisen kohdalla mikä onnistuu ja mikä ei, jos taas antaa jo 3.5 vuotiaan itse päättää niin voivoi parin vuoden päästä ollaan tosi liemessä kun 5.5 vuotias haluaa kokeilla vähän kaikkea muutakin.
No ei nyt ihan tästä ole kuitenkaan kyse. Ihan nyt vaan tästä korvisasiasta mielipidettä kyselin. Kuuta ja tähtiä ei nyt ihan pystytä edes antamaan

vieras
mä aloin kerjäämään korviksia tuon ikäisenä ja sain ne sitten 4v-lahjaksi. heti ei kannata suostua, musta korvisten laitto + nätit kultakorut olis kiva 4v lahja. Sillon ku mulle on laitettu korvikset, oli ne harjoituskorvikset kultaa, nykyisin useimmiten muovia. ja nättiä pieniä kultasia nappikorviksia saa nykyään tosi edullisesti.

:LOL: just :headwall: ei kaikki oo niin vakavaa...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

Vakavaa tai ei. En minäkään 3,5-vuotiaan antaisi tällaisessa asiassa päättää. Varsinkaan sillä perusteella, että kaverillakin on. Jos äiti menee tohon halpaan korvisten kohdalla niin joulun aikaan ollaan pulassa.

ap
Miks joulun aikaan oltaisiin pulassa ? En nyt ihan ymmärtänyt.
Eikä se lapsi sitä päätä, vaan minä tässä olen sitä päätöstä tekemässä. Mietin vaan sitä että ne laitetaan kuitenkin joskus, enemmin tai myöhemmin...onko sillä väliä että laittaako ne nyt sitten jo kun lapsi ne haluaa. Tulisi ainakin kunnolla hoidettua kun vanhemmat hoitaisivat ne

Meidän 3,5 vuotias vielä tyytyy leikkikorviksiin eikä ole pyytänyt oikeita. Jos kysyisi niin en antaisi laittaa vielä, syystä että tietäisin meidän tytön reaktion. Ei antaisi toista korvista enää laittaa.. :D Muutaman vuoden päästä varmaan eri juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

Vakavaa tai ei. En minäkään 3,5-vuotiaan antaisi tällaisessa asiassa päättää. Varsinkaan sillä perusteella, että kaverillakin on. Jos äiti menee tohon halpaan korvisten kohdalla niin joulun aikaan ollaan pulassa.
ei joka asiassa tarvii aina olla vastaankaan!!

kipsutin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miks joulun aikaan oltaisiin pulassa ? En nyt ihan ymmärtänyt.
Eikä se lapsi sitä päätä, vaan minä tässä olen sitä päätöstä tekemässä. Mietin vaan sitä että ne laitetaan kuitenkin joskus, enemmin tai myöhemmin...onko sillä väliä että laittaako ne nyt sitten jo kun lapsi ne haluaa. Tulisi ainakin kunnolla hoidettua kun vanhemmat hoitaisivat ne
Ihan kai sen takia että jos nyt saa ne korvikset koska kaverillakin on,niin mitä ne vaatimukset on sitten jouluna, vuoden päästä ja niin edelleen.

koi-isä
Nykyään on sellasia magneetilla pelaavia ihan oikean näköisiä korviksia ja muita vastaavia jos välttämättä pitää pikkulapsen korvistella.

Minusta ei pikkulasten korvia kuulu puhkoa.

taustapiru
meiän tyttö sai korvikset 4 vuotiaana. Hyvin meni laitto. Ja oli sellaiset korvikset että niissä oli sellaiset "lääketapit", eli hoisivat itse itseään. Mitä vähemmän koski sen paremmin. Ei tarvinnut putsata yms. Vähän pyyhkeellä kuivas suihkuin jälkee. (Stemppiä laittoon, jos päädytte laittamaan)

Yhteistyössä