<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

Viimeksi muokattu:
Kiitokset Manna* uudesta pinosta!

Piti tulla vaan nopeasti kommentoimaan tuohon esimaitoon. Itselläni siis alkoi tulla esikoisen kanssa maitoa jo jossakin puolenvälin tienoilla ja pientä tihkutusta sitten muistaakseni loppuun asti. Kun tyttö syntyi meni kuitenkn hetki ennen kun nousi kunnolla. Nyt tämän toisen kanssa on tullut maitoa myös puolestavälistä lähtien ja nyt tulee paljon enemmän. En pärjää enää ilman liivisuojuksia. Saunassa on pahinta kun ihan jo valuu. Mut ilmeisesti siis ihan normaalia joten siitä ei ainakaan kannata olla huolissaan. Niin ja äitini kertoi että hänellä oli sama juttu minua odotellessa. :) eli voipi olla perinnöllistäkin tämä(kin) asia. :)

Vilpoistaa elokuun alkua kaikille marrasmasuille!

HE ja pupu 26+5
 
tiukutus

ei todellakaan oo normaalia jos sulla on kohdunkaulaa vain 1.5-2cm!!
Soitapa aamulla sun neuvolaan, pitäähän toi ultralla varmistaa.
Tosi tökerö lääkäri.

Ainiin ja arvatkaas mitä.
Tuolla lääkärissä tänään mulle sanottiin et onko sulle kerrottu et mun aiemmin viemässä näytteessä on ollu joku bakteeri tms koholla joka vois viitata klamydiaan. No, uus testi huomenaamulla pitää siis viedä..
(jos on positiivinen niin voi saatana eksää, ammun sen!)


Kiitos uudesta ketjusta ja tervetuloa uusille!
 
Heips taas!

Kirjoittelin tuonne ylipainoisten odottajien puolelle, mutta eipä siellä ole kovin vilkasta, joten tulin tänne taas :)

Mun laskettu aika siis on 24.11 ja poika siellä masussa köllöttelee, olen ajatellut mennä synnyttämään Hyvinkään sairaalaan eli HYS lyhenteiden mukaan.

Mua edelleen ärsyttää, kun maha on vaan sellainen roikko :( ihan kuin vain olisin lihonut ja alan oleen aika varma ettei mulle tule sellaista pinkeää mahaa. Kuten joku taisi kommentoidakin, niin taitaa olla ylipainoisille odottajille sitten tyypillistä. Täytyy olla kiitollinen, et olen tullut raskaaksi 10 vuoden lapsettomuuden jälkeen ja kaikki mennyt hyvin. Ja painokin on vain laskussa (hitaassa kylläkin), jotta ei ole neuvolassa mitään ilkeilyä tullut.
 
Hitsi, mä en huomannu että manna oli ehtiny tehdä jo elokuun pinon! En oo koneelle päässy tänään niin sillä vähän myöhäisessä junassa tämä pinon tekeminen. Mut jos kuitenkin siirrytään tonne mun tekemään elokuun pinoon niin mulla on helppo listaa päivittää?? :wave: Kiitos kuitenkin mannalle kun olit valmiina pinon tekemään. :)
 

Yhteistyössä