<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinderella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia.

Ihania synnytyskertomuksia, voisin kanssa omani jakaa teidän kanssa:

8.9.09
Aamulla oli aika Naistenklinikalle koska pojalla todettiin rakenneultrassa toisessa munuaisessa poikkeavuutta. En muistanu että missä kerroksessa aika oli ja olin jo valmiiksi muutaman minuutin myöhässä. Ramppasin ensin turhaan ylimpään kerrokseen, josta mut siis neuvottiin muualle.. portaita taas edestakas kunnes löysin perille. Yllättäen olin taas väärässä paikassa ja taas uusien ohjeiden perusteella portaita alimapaan kerrokseen. Aikaa oli mennyt porrasjumppaan jo niin sikana että olin rutosti myöhässä eikä lääkäri kerinny enää poikaa ultrata.

Se siitä sitten, turha reissu. Lievästi vittuuntuneena lähdin taapertamaan kohti Kampin metroasemaa ja samalla puhuin puhelimessa miehelle että en ainakaan ikinä koskaan enää astu jalallanikaan Naistenklinikalle, perhana kun kiukutti.

Samana iltana käytiin nukkumaan kymmenen aikaan ja yheltätoista heräsin mahan vihlasuun ja siihen että jotain lämmintä holahti housuun. Mies heräs siihen kun seisoin sängyn vieressä ihmeissäni ja tuijotin mahaani. Sanoin vaan että nyt tais vedet mennä ni mies oli gepardina ylhäällä ja alko panikoimaan pitkin kämppää ja ettimään numeroa Naistenklinikalle. Ohjeeksi saatiin että 12 tunnin sisällä sinne viimestää joten aattelin että aikaa on ja menin suihkun ja mies lähti hakee huoltoasemalta tupakkaa.

Puolessa tunnissa supparit ylty niin kammottaviks että ei pystyny olemaan ja mies löys mut roikkumasta pyykkikoneen päältä kun palas ja autto mut pukemaan. Samalla tajusin että eihän mulla oo mitään pakattuna koska vauvan piti syntyä vasta reilu viikon päästä. Suppareiden välissä yritin pysyä järjissä ja heittelin laukkuun mitä sattuu samalla kun mies soitti taksia.

Taksi tuli vähän vajaa puolyö, kuskina oli nuori tummaihonen kundi joka meni aivan paniikkiin ku puuskutin kyytiin mahani kanssa. Supparit oli pahoja ja istuminen tuntu helvetilliseltä, kuski oli varmaan kalpein tummaihonen mitä oon ikinä nähny eikö sen oloa helpottanu yhtään se et mies mulkoili sitä taustapeilistä vihasena aina kun mulla supisti..

9.9.09
Naistenklinikalle päästiin puolen yön jälkeen, mies jäi vielä tappelemaan maksun kanssa taksiin ku ei meinannu kortti toimia. Mä puuskutin eteisessä ja noijailin penkkeihin. Siitä sit vastaanottoon ja ne oli siellä suht rauhassa kun mähän olin ekakertalainen että kyllähän tässä vielä kestää. Sisätutkimuksessa olin 4cm auki ja sain saman ties käskyn lähteä saliin. Matkalla toisessa salissa joku nainen huus ja karju ja kirku äitiään avuks, sillon meinasin jänistää mut urheesti jatkoin kävelyä suppareiden välissä.

Salissä mun letkutettii ja sain aluksin ilokaasua kipuihin kunnes mut tutkittiin uusiks ennen epiduraalia ja olin 6cm auki. Epiduraali jeesas kun unelma, lepäsin pari tuntia ja mieskin alko vähän rauhottua. Noin klo 3.15 epiduraali alko hiipua ja mies samaan aikaan päätti lähteä paskalle. Kätilö tutki tilanteen ja olin täysin auki. Mies siis istui hyyskässä kun sain luvan alkaa ponnistaa ja saapu paikalle just ennen ekaa ponnistusta vähän ihmeissään et oltiin jo täydessä touhussa. Kolmas ponnistus ni poika oli maailmassa, kerran kirpas vähän kovempaa viimesellä ponnituksella.

Kello 3.31 musta tuli äiti ekaa kertaa pojalle joka paino 2 835 g ja oli 47 cm pitkä.

Tikkejä sain pari lieviin nirhaumiin, synnytys kesti vesien menosta syntymään 4h 31 min. Kätilöt oli ihania, kaks nuorta tyttöä.

Odotan innolla uutta synnytystä, jäi niin hyvä mieli tosta ekasta.

Mukavaa talvipäivää mammat, toivottavasti kaikki päästään kesällä tekee uutta synnytyskertomusta.

Possu ja pikkusaukko 10+4

Mä täällä itku kurkussa luen noita synnytysmuisteluita:'(..Varsinkin toi kristenin keromus laittoi itkemään vaikka hyvin siinä kuitenkin kävi:).Kyllä sitä on itsekkin miettinyt esikoisen syntymää ja miettinyt kuinka lähellä oli että en olis saanut pitää pientä.Mutta onneksi mitään peloa ei jäänyt:)

Mies kysyi tossa yksi päivä että "eikö voitaisi puhua jo ihan julkisesti kun ei tota sun mahaa voi enää peitellä" :D.En mahdu enää mihinkään mun housuihin,onneksi mun äitiyshousut tulee ens viikolla!.Toppahousuissa kuitenkin kuljen arkena:D

Niitä repäisy kipuja vai mitälie onkaan niin on ihan hirveesti.Yöllä jos nukkuu huonossa asennossa tai kääntää kylkeä nopeasti niin sattuu niin että meinaa itku päästä..En tiedä onko ihan normaalia sattua näin paljon?.Jos painan sieltä niin ei satu.Siks lähinnä haluan odottaa ultraan kun haluan nähdä että kaikki on hyvin: /

Ruisleipää en voi enää syödä.Ei kestä maha eikä kenenkään hajuaisti:laugh:.ja vaaleeta leipää en ole syönyt moneen vuoteen.Patonkia silloin tällöin mutta sämpylöitä tai paahtoleipää en ole syönyt kun muutaman harvoin ja siitä tulee huono olo:x

Oih,luumurahkaa:p.Seuraavalla kauppareissulla on ostettava!:D.Tai luumukiisseliä..

Onko teillä kotona olevilla jotain omia menoja??.musta tuntuu että mä istun aina vaan kotona..

eipä muuta tällä kertaa,Vointeja! Mm itu 8+5 (9+2)

Anu84: kai se riippuu, millaiset laitteet siellä neuvolassa on. Meillä terkkari sanoi, että heidän laitteellaan sydänäänet kuuluu yleensä vasta viikolla 10, eli kun oon ite menossa ekaan neuvolaan silloin kun viikkoja on 9+2 (tai 3 varhaisultran mukaan), ei ehkä kuunnella...

Pinjalle onnea hyvistä ultrauutisista!

Omaa napaa: Aiemmin ei siis ole ollut kuin lievästi etova olo, mutta nyt se pahoinvointi taisi iskeä:( todella huono olo ollut eilen ja tänään. Varsinkin etukenossa koepinkan äärellä istuminen tuntuu mahdottomalta. Ja noita kokeita olisi aika läjät tässä ennen joulua... En tiedä miten selviän:( Vaikka jäisin pois töistäkin (jossa siis jaksan hyvin, eli tuntuisi turhalta olla pois), niin ei kukaan niitä kokeita korjaa mun puolesta. No, vähän kerrallaan...

- Liisakaisa ja Myyrä 8+3

Huomenta mammat! :wave:
Mä täällä käyn vielä yölläkin lukemassa näitä synnytyskertomuksia,jos en päivällä pääse lukeen.
En siis tod ole koukussa,enpä toki :D
Niitä on vaan kiva lukea.

Uusi viikko on alkanut ja mulla olis ens viikolla toinen neuvola ja siellä varmaan kuunnellaan jo sydänääniäkin :heart: ja sit seuraavalla viikolla heti maanantaina oliskin nt-ultra mikä samaa aikaa pelottaa ja jännittää.
jotenki mä kuitenkin tunnen että kaikki on hyvin ja vavva kasvaa niinku pitääkin mutta aina se hemmetin pelko vaan luurailee tuolla takaraivossa.

Tänään tilasin lisää polttopuita ja niitä tulee täs päivän aikana,eli hommia on tiedossa kun niitä alkaa tonne liiteriin (or what ever) kasaileen.

Nenna ja

Huomenta!

Synnytyskertomuksia :) kävin sillon pikaseen laittamassa ajat ja mitat mut voisin kyl kertoo ihan kaiken alusta asti :)

Esikoinen:
12.2.2008
Mulla oli rv 40+4 ja pääsin kun vinkusin niin ylimääräiseen painoarvioon :) klo 14.00
Neuvolantädille itkin kun mitään ei ollut tapahtunut ja olenko niin tyhmä etten tunnista supistuksia :) heh :) No sen jälkeen siirryin ultrahuoneeseen jossa miesultraaja suutahti minulle, koska kyseenalaistin hänen painoarvionsa raskausviikolta 32... siinä sitten selitystä väänsin miksi tarvitsen sen ultran ja ultramies tokasi tympeästi vain että "housut pois sit ja pedille" Siinä housuja laskiessa lorahti lapsivettä housuihin ja sanoin että kiitos ei tarvitse me lähdemme synnyttämään :D

Sitten kävimme neuvolantädille kertomassa ja hän oli ihan innoissaan hyvä ettei mukaan lähtenyt :)

Mies vei minut kotiin kun ei ollut mikään hoppu, vain lorahdus vettä oli tullut. Kävin Kaksplussan palstalla kertomassa kuulumiset ja Helistimen palstalle taisin myös kirjoitella :)

Synnärille mentiin 16.15 ja oltiin hetki käyrillä jonka jälkeen siirryttiin saliin, joskus klo 19 aikoihin tuli nukkumattilääkäri joka ei osannut laittaa epiduraalia. Klo 22 se sitten monen yrityksen jälkeen onnistui! Sitten lähti supparit ja sitten laitettiin vauhti tippa, lapselle anturi päähän ja sitten käskettiin nukkua :O Ei mua väsyttänyt, kätilökin toi miehelle säkkituoleja jonka päällä käski nukkua. Noh mies pääsi pitkäkseen ja sitten mä jo huusinkin että ylös lattialta nyt taitaa tulla :D

Synnytys oli rauhallinen ja kiva kokemus :) Ja tyttö sieltä tuli niinkuin 4D ultrassa oli kerrottu ;) 3855g 51cm ja klo oli 1.13 ja kokonaiskesto oli 11h20min ;) pisteet 9/9/9

Toka:
18.5.2009
noin klo 5.00 aamulla heräsin outoon oloon. käänsin kuitenkin kylkeä ja jatkoin unia. klo 8.00 vietiin esikoinen päivähoitoon ja lähdettiin yhteen kahvilaan aamupalalle. Oli sillanen jännä kiristys selässä. Klo 11.30 halusin kotiin lepäämään koska "kiristykset" ei ollu säännöllisiä ja ajattelin levon olevan tärkeää jos kuitenkin mentäisiin synnyttämään rv 40+5 kuitenkin menossa :s
11.45 oli 2 tajutonta supistusta takana eli ei siitä makaamisesta tullut mitään lähdimme synnärille päin. matka synnärille kesti 10 min mutta etsimme ilmaista parkkipaikkaa niin olimme vasta klo 13 synnärin odotus aulassa.

Synnärillä oli ruuhkaa ja minulta kysyttiin suostuisinko jakamaan huoneen jos joku haluaa ammeeseen, sanoin että ihan sama kunhan ilokaasu ja keinutuoli on mun :D

Menin n. klo 14.30 suihkuun koska supistukset lujeni ja olin vain 4 cm auki. Kivunlievitystä en suostunut ottamaan, kohdunkaulan puudute oli ainoa minkä suostuin ottamaan mut ei se auttanut.

Klo 15.00 juoksin suihkusta sängylle ja soitin kelloa, vedet räjähti seinille 15.10 ja poika oli ulkona 15.14 se oli sillanen pikanen virkaajan sisällä syntynyt vesseli ;) Ei ollut esikoisen hoidossakaan ongelmia kun oli perhepäivähoitajalla ;)

poitsun mitat 3970g 50cm pisteet tais olla 9/10/10 kesto yht: 10h30min

Molemmat synnytykset ovat olleet mukavia ja menneet hyvin.

Tokassa en suostunut selkään laitettaviin puudutteisiin koska ne vievät supistukset ja ei luonnolliset supparit sattuu enemmän kuin ne omat :) Ja mulla esikoisessa meni se puudutus niin pieleen että jouduin veripaikan laittoon mikä ei onnistunut. Sitten lähdin kotiin sen viikon kidutuksen jälkeen ja sitten palasin takasin kun kipu yltyi ja sitten meni taju, sitten tehtiin veripaikka uudelleen ja avot 5 min ja olin elämäni kunnossa! Ikinä en ole kuolemaan pelännyt niin paljoa kuin silloin maatessa kylmässä leikkaussalissa lapsi ja mies yläkerrassa :(

Onneksi kaikki loppujen lopuksi meni hyvin :)

Täällä taas oksennetaan ja voidaan pyöreästi...töihinkin tarveis jaksaa lähteä...

Tulipas tekstiä...

ZnP2p2.png

Ai niin ens torstaina mulla olis eka neuvola!!!

Mieskin on ruinannut sen vapaaksi :) En olis uskonu :) Hän kun potee syyllisyyttä jo saikkaripäivistä :)

Vielä en ole sortunut varaamaan varhaisultraa ja en varmaan varaakkaan... molemmista aiemmista raskauksista olen käynyt... hmm... rikonko nyt kaavan... taidan olla liian fanaattinen kaikessa mitä raskauteen tulee... huoh!

Huomenta vaan täältäkin :wave:

Näin ekakertalaisena on ollu tosi jännää lukea teidän muiden synnytyskertomuksia - kiitoksia oikein paljon niiden jakamisesta. Aivan uudelta maailmalta vaikuttaa, kun ei yhtään tiedä mitä odottaa.

Meillä on eka neuvola ens maanantaina. Pikkusen kyllä jännittää. Dopplerin tilasin toissapäivänä meille yhteiseksi joululahjaksi. Väliviikolla pitäs olla rv 12 jo niin luulis sillä sitten kuuluvan :xmas:
Tänään ja eilen ollu aamuisin inhottava olo. Väsyttää, ällöttää ja oksettaa. Haluttas jäädä vaan nukkumaan eikä noi jouluvalmistelutkaan oikein etene vaikka oon aina ollu tosi jouluhullu...

Sarah ja Murunen 8+3 (tai 9+2)

Heippa taas! :wave:

Joku kyseli täällä omista menoista.. Mulla ei oo yhtään mitään menoja.. :O Mä vaan istun kaikki päivät kotona : / Ei tuu lenkillekään lähdettyä, kun tuolla ulkona on niin kylmä. En tarkene edes sisällä! :(

Kohdusta: Tuntuuko muilla jo kohtu? Kun painelee hellästi alavatsaa. Mulla tuntuu sellanen mun oman nyrkin selän kokoinen ns. kaari. :D (en osaa selittää sitä paremmin) Tuntuu siis sellainen ihan selvä möykky.. :D Nauroinkin miehelle, että kun nyt jo tuntuu kohtu, niin ei mee kauaa, kun se sieltä pamahtaa esiin.
Mulla tuntuu myös semmosta ihmeellistä pistelyä ja muita omituisia tuntemuksia tuolla kohdun seuduilla, mut se todennäkösesti johtuu siitä kasvamisesta. :confused:

Tää on kaikki ihan hirveän jännää, kun ei tosiaan oo kokemusta ollenkaan :D

Eilen kuuntelin dopplerilla pikkusta, ja se on kyllä siirtynyt ihan selvästi ylemmäs, ja sydämenlyönnitkin kuuluu toooodella paljon paremmin. :) Ei niitä tarvi enää edes ettiä.

Kertomisesta: Meillä tietää nyt kaikki, kenelle tarvii henkilökohtaisesti kertoo :D Muutamisen viikonpäästä koko perhanan kylä todennäkösesti tietää. Mutta ei sillä väliä. Mulla on aika varma olo jo tästä :)

M4rIp2.png

Pinjalle onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Omia menoja? Njet. Kerran viikossa oon käyny illalla koulussa, mutta muutenpa sitä toistaiseksi kaikki aika menee täällä kotona lasten kanssa. Mies on sellasessa töissä, että hällä on työajat aamupäivästä iltamyöhään, joten usein olen lasten kanssa illat keskenään. Omille menoille ei tosiaan toistaiseksi oo aikaa.

Tänään operaatio piparishow, kunhan ykkönen ja kakkonen tulee koulusta.

Sinderella ja Murunen 7+3

Omia menoja ei oikeastaan ole ja nyt kun on ollut tuota oksentelua ja flunssa pukkas mulle ja neidille, niin vielä vähemmän tekee mieli mihinkäänlähteä :( Yleensä kyllä lenkkeilen lähes päivittäin ja nostelin ennen painoja, mutta palautuminen raskaasta treenistäon mahdotonta ilman kunnon yöunia. Josko sitten kun parannumme, niin alkaisi tosissaan lenkkeillä ja lihaskuntoa harjoittaa kevyesti, niin ei ihan rupsahda kunto ja helpompi aloittaa sitten tosissaan treenaaminen joskus.

Kohtu tuntuu kyllä tuolla alavatsalla sellaisena, no ei sitä voi selittää, mutta sellainen kaari tosiaan, niin kun emilien kuvaili. Sieltä se kyllä tosiaan aika nopsaan pompsahtaa sitten esille :)

Vois itekkin kirjotella ihan koko synnytyskertomuksen jos löydän sen vihkon johon sen kirjotin :D

Tää on nyt tällästä paremman odottelua medän perheellä... Ois kiva olla terve ja saada nukuttua! Kyllä sekin aika vielä koittaa ja saa täysillä nauttia raskaudesta.

A-H 10+1

Mustasukkaisuus: Ite oon ehkä vähän mustis joskus jos mies lähtee viihteelle poika porukalla, tiedän kyl että mun miehen ympärillä ne naiset parveilee, mut kyllä se mun kans on ja pysyy. Eli luotan kyl täysillä. Kiusaan mie joskus miestä että sillä ois juttua sen luokkakaverin (joka on tyttö) kans juttua.
Mies siis opiskelee insinööriksi ja käy töissä.

Synnytyksestä ollut myös puhetta. Mulla synnytys kesti noijn 14 h ja oli aika kova kokemus. ;D
synnytys supistukset alkoi ensin 11.9.-07 päivällä noin puolen tunnin välein ja illasta sit 22 jälkeen alkoi tuleen 10 minuutin välein. joskus 24,aikoihin lähin sit sairaalaan ja olin vissiin 3 senttiä auki ja sain jäädä ilokaasua hengitteleen. :D Siinä sit kaikkea kivunlivitytä kokeiltiin suihkua, lämpötyynyä, jne kunnes meni niin kipeäksi että sain epiduraalin, koko puudutuksen laittaminen sattui enemmän kuin koko synnytys :D mut sen jälkeen pystyiki lepäileen. Jonku ajan kuluttua laitettiin vissiin tippaa että synnytys nopeutuis ja puhkaistiin kalvot, siitä ei mennyt kauan ku sain alkaa ponnisteleen ensin kyljellään että poika laskeutuis, ja hetki siitä ponnisteltiin poika ulos, I-asteen repeämän sain.

Kävin eilen ottamassa verikokeen uudestaan sikiöseulontaa varten, ja jätin sen pissatestin samalla. :D Huh pitäis alkaa varaileen se sokerirasituski jossaki välissä. :P

sispi ja pieni 10+4?? ei kyl yhtään pysy noissa viikoissa mukana..:D

Meiän Kiiuska syntyi perätilan vuoksi suunnitellulla sektiolla marraskuussa 2008. Kaikkien kauhutarinoiden jälkeen erittäin positiivinen synnytyskokemus!! Kävin lantion magneettikuvassa silloin ja totesivat että häntäluu kaartuu niin voimakkaasti, ettei alatiesynnytystä voida koettaa. Saas nähdä, miten nyt käy. Kunhan vain selvitään niin pitkälle :)) Ensimmäinen neuvola huomenna.:laugh:

Moikka moi!

Viime torstaina mulla todettiin se tuulimuna ja tänään oli aika naistenpolilla. Yllätys oli aikamoinen kun siellä olikin elävä sikiö jolla oli tasainen, nopea syke! :O Moneen kertaan kyselin että miten niin siellä on syke, en oikein tajunnu asiaa ensin :D Mun laskuihin tää ei sovi, siis että on reilun viikon pienempi kun mitä menkkojen mukaan olis. Ovulaatiotestinkin tein aikoinaan. En tajuu. Nyt olis viikkoja 6+5 sen ultran mukaan ja kotona tein positiivisen raskaustestin JO 11.11. eli melkein 4vko sitten! Varovaisin mielin tässä sit odotellaan sitä nt-ultraa, jos siellä kaikki vielä hyvin niin kai tää on uskottava :D

päästän pyörällä oleva Bianca 6+5(???)

Ohhoh,Bianca!.Onnea nyt varovaisesti toivotan.Ehkä siellä kasvaakin pieni vauvan alku jos siltä näytti:hug::heart: Hienoa!.Täällä taisi olla joku muukin jolla laskettuaika heitti aika paljon?:)
Sulla on nyt piinaava 6vkon odotus.Missä sulla todettiin sen Tuulimuna?.

niin ja pinjallakin oli hyviä ultra kuulumisia!Hienoa:)

OUjee, onnea Bianca! Ihmeiden aika ei ole ohi, mahtava uutinen :heart:

Mulla oli eilen eka neuvola, perushuttua mittauksineen ja ruokavaliosaagoineen. Pari putkea verta otettiin, hemoglobiini ja valkut virtsasta. Neuvolan laskurin mukaan olen nyt jo viikoilla 9+3, mutta mennään noilla vanhoilla ainakin sinne ultraan asti. Ultraan tulee aika varmaan tällä viikolla, toivottavasti ennen joulua päästäis sinne.

On taas niin epätodellinen olo, kun maha ei ole vielä kasvanut (tai siltä se musta näyttää) eikä turvotustakaan enää ole.

Huomenna eka neuvolalääkäri. Kunpa ei ois se komea nuori mieslääkäri vuorossa, vaan joku kuiva vanha täti vaikka :ashamed:

Sukkasillaan ja pikku sukka 9+0

Onnea Biancalle toivottelen:heart:

Täällä käyty viime viikolla ekassa neuvolassa ja siellä kaikki ohan hyvin. Tänään tulikin jo aikaa nt-ultraan ja se on jo ens viikon torstaina. Nyt meinaa jo alkaa jännittämään.

Omia menoja ei suuremmin ole, jotakin satunnaisesti.

mieliteoista : mikään makea ei mene alas. himoitsen hedelmiä vihreitä omenia, mandariinit ja rypäleet on pop. Samoin kirpeät karkit menee. Lihaa menee satunnaisesti alas. Kaikki raikas on hyvää.

Biancalle iso rutistus, ihana uutinen <3

mieliteoista on ollut puhetta, mulle kaikki raikas on pop, eli appelsiini, sitruunavesi, kiivit ja kaurapuuro :D kaikki rasvainen ja raskas ruoka etoo.

NiQ & Pena 8+1 (joka tänään pakoili ultraa vikkelästi <3)

Heips!
Ihania uutisia Bianca!!!

Täällä juteltu mielihaluista ruokailun suhteen...noh noh tänne maistuu kaikki niin suolainen kuin makea ja kevyt tai rasvanen,ihan sama :ashamed: mä joka päivä lupaan itselleni,että en tänään syö makeeta ja sit heti aamulla duunissa mussuttamassa jotain pullaa...no jos joulun jälkeen ottas niskasta itseään kiinni ja yrittäis tosissaan hillitä tuota makean himoa...tiedän että tämä syöminen ei tosiaan tee hyvää vauvalle,varsinkaan tuo makean syöminen. Sokerirasitukset kun vielä edessä :|

näin tänään...5 yötä ultraan on :)

zannuli & ? 10+6

Ihanaa Bianca, onnea!=)
Ja onnittelut myös Pinjalle!

Täällä kärsitään kuvotuksesta nyt ja pahasti, joten
ei muuta tällä erää!Täytyy mennä lepäämään ja syödä TAAS
paahtoleipää, muu ei ole pariin päivään mennyt alas kovinkaan hyvin.

Hjannah & Nappula rv 8+1

Voi kun Bianca on saanut ihania uutisia! Onnea! :flower::heart:
Tänne ei mitään erikoista, tiistaina olin neuvolassa, kaikki ihan perusjutut tehtiin, kun neukkatäti oli niin varma että olen vielä raskaana ja kaikki hyvin. :) Eli sain äippäkortin, otettiin hg, joka oli hyvä, samoin verenpaineet. Yleiset juttelut, varattiin aika sikiöseuloihin ja ultriin. Eli maanantaina olisi ultra. Pitkä odotus sinne asti....
Vuotoa ei ole ollut ja pahoinvointia on 24/7. =) No, maanantaina selviää onko kaikki ok vai ei...
Neamma ja masukki 7 vk, mikäli on hengissä

Kiitoksia, oli kyllä aikamonen uutinen tämä :)
Laskuri antaa nyt la 29.7.11 ja hedelmöittyminen olis tapahtunu n. 5.11. ja tosiaan positiivisen r-testin tein 11.11. En oikein tajua miten se voi niin aikaisin muka näkyä. Mut eipä tässä auta kun odotella seuraavaan ultraan ja toivoa parasta. Ainakin tänään näytti kaikki hyvältä :)

Hitto kun mun täti soitti tänään pitkästä aikaa ja puheli jotain joulusta et hänellä on vaan yks lapsen lapsi ja veljellään (mun isällä siis) on 2 joiden kanssa viettää joulua. Samalla tässä koneella olin ja näitä raskaus juttuja lueskelin ja ennenkun huomasinkaan olin sanonu et ens vuonna isällä onkin jo kolme joiden kanssa viettää joulua! :O ei olla mitenkään läheisiä tädin kanssa, enkä Todellakaan halunnut vielä sille mitään paljastaa kun ei edes omat vanhemmat vielä tiennyt! No äkkiä sit vaan soittoa isälle ja äidille ennenkun se täti olis ehtiny kertoo... :whistle: Nyt sit tietää suurinpiirtein kaikki tästä, enkä edes itse vielä usko raskauteen :O :D

No joo, eipä tässä auta kun päivä kerrallaan elellä, mut ei oo torstai aamun jälkeen näin hyvää ja levollista oloa kyllä ollut :)

Nyt saunaan lämmittelemään ja sit jotain iltapalaa kehiin :D

Bianca 6+5

Ihania uutisia Bianca!

Täällä ei tätä raskautta enää voi kauheasti peitellä, maha näkyy tosi selvästi :D Pitänee yrittää vaikka huomenna muistaa ottaa kuvaa ja laittaa tänne.

Tämmönen pikakertomus, jos huomenna lisää kun nyt pakko lähtä nukkumaan ku silmät ei pysy auki :(

Merlina ja murunen 9+6 HUOMENNA POKSPOKS!! :)

Yhteistyössä