<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinderella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Täällä herätty viimein kamalan yön jälkeen. Nyt on kyllä parisuhde kovilla ja niin myös päiväkotitätien korvat... :laugh: nukuin jouluviikon sohvalla, koska sängyssä selkäni kipeytyy ja herään ihan pieniinkin painajaisiin joita voi yön aikana olla useita.+ että mies on antanut lasten taas tulla väliin nukkumaan joka ärsyttää mua suunnattomasti! Meidän lapset ei nuku paikoillaan, lätkivät ja potkivat minkä kerkiivät ja lopuksi heräävät ja alkavat keskenään tapella!

No nyt sitten viimeyön nukuin yläkerrassa miehen viekussa, koska onhan olo yksinäinen sohvalla. Meni pari sekunttia niin jätkä kömpis väliimme, meni muutama tunti niin kuulin kuinka mies jutteli neidille "haluatko tulla äitin ja isin sänkyyn" siis mitä ihmettä! Just kolme kuukautta sitten opetettiin lapset nukkumaan omissa sängyissään ja siellä he pysyivät... sitten tuli mulla pitkä työrupeama, paljon iltaa ja yötä niin lapset ovatkin meidän sängyssä ja iltasin nukahtavat minne lie... Mies ei ymmärrä sitä että kun lapsilla olisi säännölliset iltahommat ja sinne sänkyyn mennää ja siellä pysytään niin ei ne öisin rupea itkemään kun rutiinit olis kohillaan.... : /:headwall:

No sitten päästään päiväkotiin... haahhaha... ne varmaan luulee et olen lataamon tarpeessa, selitin alkuviikosta että irtisanoin itseni toisesta työstä ja toisessa käyn vielä hetken ennen kuin hankin jotain muuta. Ja neiti oli koko hoitopäivän selostanut täteille että äiti nukkuu sohvalla, isi nukkuu meidän kanssa... hahahahahaha

Päiväkoti siis lypsää neidistämme kaiken ulos koska täteillä ei tunnu olevan omaa elämää lainkaan. Tätit olivat kiukkusia minulle siitä että lapset ovat tehty liian pienellä ikäerolla, esikoinen kärsii kun äiti ei anna tarpeeksi huomiota... ja sitten paras... äiti on liikaa töissä! Mitäköhän nyt keksivät kun ilmoitan jääväni saikkarille kaksosraskauden takia...

noh mene ja tiedä...

Tulipas taas omaa napaa sieltä ketutuksen puolelta...

Ummetusta myös täällä... nyt jo kolmas päivä menossa ilman pipanaakaan...:headwall:

Vatsaa vääntää kurjasti.

Dopperilla olen saanut liikkeitä havaittu... jompikumpi vauvoista on juuri sillä sekunnilla potkaissut... tuntuu ikävältä korvissa jos volumet kaakossa ;) Eilen sain pienen pienen hetken kuulumaan jumputusta mutta sitten se katosi...

Multivita raskaus&imetys vitamiineja täälläkin syödään vedän 2kpl/päivä...

On tää yhtä tuskaa odottaa sinne niskapoimu ultraan... rupeaa jo oikein kiukuttamaan miks ei nää päivät kulu yhtään eteenpäin... ja toisaalta pelottaa niin että jos ei olis ummetusta niin olisi löysät housuissa...:laugh:

Niisku-rouva+ pirpanat 10+4/10+3/9+6

Ihan pitää tätä vanhaa pinoa käydä vilkaisemassa, täältä kun poistuin marraskuun lopulla olleen km:n vuoksi, tuulimunahan siellä oli vkolla 8+5. Nyt olen taas onnellisesti raskautunut ja la muuttui 2 kk:lla ollen nyt 1.9. Tsemppiä kaikille heinäkuisille!!!

Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti. Muutenpa ei ihmeitä, mutta kiva oli kun saatiin sydänäänet kuuluville. Kauaa ei tyyppi malttanut olla kuunneltavana, mutta sen verran kuitenkin, että oma huoli huojeni. =) Nyt sitten vaan odotellaan ultraa.

Oma olo on ollut kohtuu hyvä. Ainoastaan väsymys vaivaa. Muutamille läheisille on nyt joulunaikaan kerrottu, mutta laajemmalti varmaan vasta kun riskiviikot on ohitettu. Ja töissä vasta sitten kun pakko on =)

Pahoittelut surullisia uutisia saaneille.

Lupus rv. 9+5

Onnea sandemar! Hyvä kun tärppäsi näin pian uudestaan :hug:

Ja zannulilla oli jo kunnon vauvamaha, ihana!

Oon ollut niin laiska muutaman viime viikon etten oo edes kävelylenkille saanut aikaseksi lähettyä. Nyt sitten pukki toi sukset ja aattelin jos niitä pääsis joku päivä kokeileen mutta mitenköhän sitä on kunto laskenut nyt talven aikana maatessa...Mutta yrittää kyllä pitää, oon kahdessa edellisessä raskaudessa liikkunut aika paljon ja synnytykset on ollut suht helppoja ja palautuminenkin nopeaa niin en ihan rupukuntoon haluis itteäni päästää. Varsinkin kun mulla on megahyvä ruokahalu ja nyt jo tullut kohta viisi kiloa lisää kun oon syönyt samalla ruokahalulla kuin normaalisti kun tulee liikuttua. Blaah, ärsyttää kun oon niin laiska! Ja nyt on niin kovat pakkasetkin että miten sitä ees tarkenee...: /

Laiskasti on tullut liikuttua täälläkin! Koirat nyt kuskaavat onneksi ulos lenkille joka päivä, mutta kaikki muu on jäänyt paitsioon. Salilla en ole käynyt yli kuukauteen, ja hiihtämässä koko talvena kerran. Alkaa olla tekosyyt liikkumattomuuten aika vähissä, joten pako skarpata!

Muistaako joku muuten mitä niistä sykerajoista sanottiin? Oliko se 150 ensimmäisen kolmanneksen jälkeen vai koska? Oletteko noudattaneet kuinka tarkasti? Minulla 140 ylittyy jo ihan kävellessä, eikä siis tunnu silloin vielä yhtään miltään. Heti kun hölkkään, sykkeet nousee, mutta jaksan jatkaa vaikka tunnin tai enemmän tarpeen tullen... Näin on ollut aina, jo silloin kun ihan aktiivisesti juoksua treenasin.

Siilis mulle ainakin kerrottiin heti ekassa neuvolassa että spinningit sun muut nyt pannaan, sillä sykkeen ei saa nousta yli 150 pitkäaikaisesti...

Sandemarille isot onnittelut raskautumisesta :)

Sillis: 150 on kai se suositus mutta eikö se ollut vasta raskauden puolivälin jälkeen että pitäs enemmän varoa kovaa sykkeen nousua. En mä tosin ole siitä kovin pitänyt edellisissä raskauksissa kiinni kun mulla kanssa syke nousee korkeammalle jo reippaasti kävellessä ja pyöräillessä. Ja hiihtäessä menee helposti ainakin ajoittain 170 lähelle mutta sitten yritän himmailla ettei ainakaan pitkäkestoisesti olis korkeita sykkeitä.

Siilis kun sanoit että käyt koiralenkeillä niin sehän on ihan parasta liikuntaa ja vielä pakosti säännöllistä! Mulla on itse asiassa aivan hirvittävä koirakuume kun meidän koiravanhus kuoli esikoisen raskausaikana ja siitä asti on tehnyt mieli ottaa uusi koira. Mutta en tiedä onko se kuinka järkevää nyt kun on kolmas lapsi tulossa ja toisetkin vielä niin pieniä että joutuu auttamaan pukemisessa yms. Kauhukuvissa on vaan tilanne että puen kaikki kolme monta kertaa päivässä kelillä kuin kelillä joka pissalenkkiä varten. Vaikka onhan meillä aidattu piha että siihen vois koiran päästää hätätapauksessa ulkoilemaan. Mutta eihän tää koirakuume tästä mihinkään parane...

Moikka taas :)

Galluppia hiukan
: Kuinka moni on ottanut influenssa rokotteen joka tänä vuonna sisältää myös jotain sikaflunssaakin vastaan?!?!? Ja millä r-viikoilla ? Mä en ole vieläkään osannut päättää... aina ollut rokotteista sitä mieltä että kannattaa ottaa, mutta nyt kaiken kohun jälkeen olen alkanut epäilemään. + että mieskään ei sitä suostu ottamaan vaikka kuuluu riskiryhmään :/

Sandemar: Onnea uudesta onnesta! Ihanaa kuulla :D :flower:

Zannulilla jo kunnon raskausmaha! Mulla äiti just kommentoi mun mahaa näin: "tuo sun mahas on kyllä niin hassun mallinen, ylhäältä niin kapea ja sit tommonen ihan hassu pötsi. Aivan hullun mallinen kyllä!!! Vaikka niinhän sulla oli viime raskaudessakin" :D Että sellanen kuvaus mun mahasta. Vaatteet päällä ei vielä huomaa, mutta tosiaan kun paitaa nostaa niin... Pitääkin katsoa jos ottais kuvaa jossain vaiheessa mun epämuodostuneesta mahasta :laugh: Jos oikein jännitän vatsan niin ei se sitten ihan niin epämuodostunut ole, mutta rentona....ai ai...

Tunnin päästä pitää lähteä sinne ultraan, jänskää!
Kukkis ja tossavainen (tulen sitten kertomaan viikot) :)

heiputi hei!
Tänään on taas poks ja olot on oikee hyvät pitkästä aikaa.
Postikin toi seulonta verikokeiden tulokset ja tulos oli normaali :heart:

Uusi vuosi kolkuttelee ovella mutta eipä taida exä ymmärtää että päätökseni pitää.
No tänään otan siihen varaslähdön ja kutsuin ystäväni iltaa istumaan kanssani.
Ystävän jonka olen tuntenut tarhaiästä asti ja juu on vastakkaista sukupuolta,mutta varmasti maailman luotettavin ystävä.
Ex on tästä tyypistä hirveen mustis vaikka en ymmärrä miksi. jo senkin takai että ei olla yhdessä ja siksi että kuuluu tähän ryhmään että miehellä voi olla naisia ystävinä mutta naisilla ei koska se on heti seksiä O_o
Mä olen oikein tyytyväine ja meinaan toteutta uuden vuoden lupaukseni siitä,että aijon edelle kaveerata miespuolisten ystävieni kanssa,ja exkin saa liittyä siihen joukkoon.
Itseppä valitsi nih! :D

Mutta joo,nyt on jo asunto siivottu ja nyt alan tekeen ruokaa!!
Jaksuja mammulit :heart:

nenna ja

Heippa kaikki!
Mä olen edelleen kipeä... Jo neljäs päivä totaalisessa vuodelevossa. : / Kuumetta 38-39 ja kamalat flunssaoireet. Yskinkin ihan koko ajan, voi masukki-parka. :snotty: Ruokakaan ei maistu ja paino pudonnutkin parilla kilolla, ei kauheen terveellistä. :( Väkisin kyllä yritän vähän syödä, mutta ei vaan uppoa. Ja siitä johtuen hirveä pahoinvointi. :x No, jos tää tästä kohta helpottaisi. Tytöt ovat olleet mun äidillä päivisin hoidossa niin oon saanut levättyä.
Sandemar: Voi kuinka ihanaa! Onnea!
Vitamiineista: Syön D-vitamiinia, foolihappoa, b-vitamiinia, c-vitamiinia. Kun tästä tokenen, haen raskausvitamiinit apteekista.
Rokotteesta:En ole uskaltanut ottaa...
Liikunnasta:Koirien kanssa lenkkeilen. Tosin nyt ihan varovaisesti ja hiljakseen alun vuotojen takia. Ja vien vain yhtä koiraa kerralla minimoidakseni kaatumiset ym. Toinen koirista on vetokoira, joten sen kanssa on kiva lenkkeillä, kun laittaa valjaat päälle ja muksut kyytiin pulkkaan. =)
Jotain muutakin piti kommentoida, mutta en muista mitä...
Neamma ja masukki POKS 10!!!! :heart:

Moikka moi pitkästä aikaa!

Joulu oli ja meni, ekaa kertaa elämässäni vietin joulun omassa kodissa :) Mun isä ja sisko tul aatto iltana meille. Lapset sai taas AIVAN liikaa lahjoja! Mut niin mielissään ovat kaikilla leluilla leikkineet :)

Mä sain lahjaks sykemittarin, oli vissiin siskolta vinkki et kannattais alkaa kuntoilla enemmän :laugh: Koirahan meillä on ja sen kanssa tietty lenkillä tarvii käydä, mut on ollu niin kovia pakkasia et pieni koira ei kauaa silloin ulkona tarkene ja miehellä toisinaan iltavuoroja et en pääse ihan joka ilta kunnon lenkille. Ja kun ei muutamaan päivään käy, niin alkaa laiskottaa eikä jaksais mennä vaikka pääsis :ashamed: No jospa tästä sais niskasta kiinni...

En ole ottanut mitään rokotteita, enkä ota. Oon aina ollu perusterve ja harvoin flunssaakaan on, et jos tulee kipeeks niin sit tulee. En lapsillekaan ottanu sitä influenssa piikkiä.

Multivitan raskaus&imetys vitamiinia oon syöny jo monta kk sekä D-lisää ja omegaa.

Joutuu kohta kyllä kaivaa mammahousut esille, alkaa omat farkut tosissaan ahdistaa iltaisin jos jossain käy. Josko alesta löytäis jotkut kivat uudet housutkin. Paino mulla on onneks vielä pysyny samana, mut kyllä mahassa on turvotusta aika paljonkin. Mahallaan pystyn vielä nukkumaan, et ei vielä oo plompsahtanu maha esille :D

Jotenkin oon koko ajan pelko persiissä tän koko raskauden suhteen. Mitään oireita ei ole ollut (ei kyllä edellisissä raskauksissakaan) enkä oo sydänääniä kuullut, kerran ultrassa syke näkyi. Enkä selkeesti tunne kohtua jos mahaa painelen. Viikkoja tosin vasta 9+5. 4.1 olis lääkärille aika, jos siellä sit kuunnellaan sydänäänet ja 12.1. olis nt-ultra. Mitenhän oikein malttaa odottaa...?

Mennään uudeksi vuodeksi mökille melkein koko miehen puoleisen suvun kanssa, kun miehen veli menee naimisiin 1.1. :) Kivaa lapsillekin kun saa viettää aikaa Kaikkien serkkujen kanssa samaan aikaan :) sama se missä uutta vuotta viettää, kunhan saan tarpeeks Nakkeja!! :laugh: Joo, on ruokahalua......

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! :)

Bianca& kolmonen 9+5

Pakko kommentoida tuohon liikkumiseen ja urheiluun sen verran, että mun neuvolatäti kannusti ja melkeinpä saarnasi, että näin varhaisessa voi vielä liikkua normaalisti ja harrastaa tavalliseen tapaan. Tästä näyttää olevan monenlaisia mielipiteitä... Itse oon kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että siitä miten raskauden aikana liikkuu, kannattaa jokaisen päättää itse oman tuntemuksen ja kunnon mukaan.

Esim. spinning on mulle tosi rakas harrastus, mutta en pysty enää käymään tunneilla, kun hengästyn niin helposti. Olen kyllä nähnyt siellä polkemassa reippaasti yli puolenvälin raskaana olevia naisia, mutta minusta ei siihen enää ole, vaikka viikkoja onkin vielä suhteellisen vähän kasassa. Jo silloin kun plussasin, huomasin, ettei kyse ole mistään pikku hengästymisestä vaan huohotan ja pärskin kuin mikäkin ravihevonen. Vedän ne tunnit aina tosi täysillä ja yhtäkkiä sunnuntaipyöräilyksi vaihtaminen ei olekaan niin helppoa kuin luulisi. Ainakaan mulle. Yritän kuitenkin parhaani, etten ottaisi siitä liikaa stressiä. Olen raskaana ja jos tekee mieli löhötä ja levätä, niin sitten löhöän ja lepään. Ajattelin sitä paitsi jäädyttää kuntosalikorttini seuraavaksi puoleksi vuodeksi, kun se kerran raskaana ollessa on mahdollista =)

zannulilla ihana vauvamasu jo, ja onnea ja tarrasukkia matkaan Sandemarille!!

Sukkasillaan ja pikku sukka rv 12+2

No niin, nyt on käyty ultrassa ja siellähän se pieni köllötteli ja potkiskeli. Näytti kieltäkin :D Viikot heitti omasta arviostani n.3 päivää taaksepäin, eli ei olla vielä poksuttu, vaan nyt on sitten 11+4 ja laskettu aika 16.7! Meidän tyttö on syntynyt 15.7 :D kjäh!

Tässä vielä kuvakin:

Tossa kuvassa ei oikein näkyny jalat tai kädet, mutta siellä nekin kyllä näky oikein hienosti. Ja vähän on tässä se kielikin ulkona, se oli hauska! Niskaturvotustahan me ei otettu, mutta kätilö sano, että silmämääräsesti näyttää ihan normaalilta (kuulemma monet normaalitkin näyttää isommilta). Ihan kiva näin kuulla, mutta en sinänsä jäänyt mittoja kaipaamaankaan.
Aika hassua muuten, että tuon lasketun ajan mukaan olen tehnyt plussatestin kovien oireiden takia rvk 3+1!!! Aika hurjaa...

Kukkis ja tossavainen 11+4

Viimeksi muokattu:
Iltoja,

Täällä alkoi taas ne kohdun kasvukivut... sattuu taas niin että pelkopersiissä ravaan vessassa. Ihan käsittämätöntä.

huomenna vois olla ahkera ja siivoskella hiukan... nyt ei jaksa.

Eli mun liikunta on tällä hetkellä sohva-sänky-vessa-jääkaappi-sohva-sohva-sohva... on varmaan hemppa tosi alhanen... soittelen siitä huomenna neuvolaan. Jos se voitais pikana katsoa...

Perse on levinnyt taas siitä 44-48 itkutti tänään vaateostoksilla... mul on ihan sama miten paljon niitä kiloja tulee mutta ei niiden tarvitse kerääntyä perseeseen... isot rinnatkin olis kiva vaihtelu!:laugh:

Iltaa kaikille!!!

sandemarille onnittelut :)

Liikunnasta: Aikalailla samoilla linjoilla oon sukkasillaan kanssa, että liikunta on hyväksi ja lähes tulkoon lajia kuin lajia voi harrastaa ainakin puoliväliin saakka, paitsi sellaisia joissa voi saada iskuja mahaan tai pudota tms. Mutta siis omien tuntemusten mukaan ja löysentää raskauden edetessä. Itse kun harrastan kahvakuulaa, jossa viime viikolla käydessä viellä tein 12-28 kg kuulilla ja hyvin jaksoin. Tosin nyt kun joulutauon jälkeen kuula taas jatkuu, joutuu ne suurimmat kuulat jättämään rauhaan. Mutta kyllä varmaan sillä 12 kg ja 16 kg:n kuulalla tulee tehtyä niin pitkään kun hyvältä tuntuu ja sitten pienennetään omian tuntemusten mukaan. Zumbassa sitten jätettävä "pahimmat" hypyt ja pomput pois. Meilläkin koirien kanssa tulee kierrettyä lenkkiä, edes se joka päiväinen pakollinen :)

Vaatteet alkaa kiristää, varsinkin farkut. Nyt pitäis alkaa töihin keksimään jotkut housut. Maha kasvaa, mutta suurin kasvu kyllä johtuu ihan silkasta syömisestä :laugh:

Vitamiinit: multivita raskaus&imetys-vitamiinia syönyt, siinä samassa on D-vitamiini niin ei erikseen tarvii sitä sitten syödä.

Räkätauti yrittää iskeä minuun :( silläkin jotenkin kauhean väsynyt olen töiden jälkeen ollut, tulis kunnolla pääle tai menis sitten kokonaan ohi. Ärsyttää tälläinen "pieni" nuha, joka vaan vaivaa ja vaivaa.

Jos sitä lähtis vääntäytymään sinne iltalenkille koirien kanssa, happihyppely tekee hyvää :)

Muumi ja pikkuinen 13+6 (huomenna poksuu)

Muoks: Tärkeimmille kavereille ja sukulaisille kerrottu, joten nyt loput saa tietää kun itse kysyvät :) Töihin jos ilmoittaisi ens kuun loppupuolella!?!

Viimeksi muokattu:
Mammahousuihin oon siirtyny jo kuukausi sitten, tosin pitäs ostaa farkut ja suorat housut mammamallina vielä :) Paitoja oon jotaki käyttäny mammamallia, mutta normaalit menee vielä ihan hyvin päälle :) Enkä varmaan paitoja ostakkaa ku tavallisia vaan.

Vitamiineista syön multitabsin raskaus-vitamiinia yhen päivässä.

Vartalovoiteista alussa käytin biothermin semmosta oikeen paksua voidetta, nyt biothermin öljy käytössä, seuraavana jonossa clarinsin öljy ja sitten biothermin biovergetures voide. Ja tosiaan kun työn kautta oon nuo saanu/tuun saamaan niin ihan hyvä (tästäkin taas kiitos ihanan pomon!).

Mulla on nyt niin hyvä fiilis kun pienellä kaikki hyvin :) Viikotki on alkanu menemään ihan hirveetä vauhtia, 8 viikon päästä on jo rakenneultra :o Nyt ku vaan pääsis laittaan meille uutta kotia niin kaikki olis hyvin. Tää nykynen kämppä tuntuu vaan kämpältä, ei kodilta :/

Merlina ja muru 12+6

Täällä podetaan flunssaa. Yskää ja kova nuha, onneksi kuumetta ei ole ollut, mutta vähän väsy olo. Joka päivä olen kuunnellut Urkin sydänääniä, kun jotenkin aina sairaana huolestuttaa enemmän. Hyvin kuuluu jo.

Mammavaatteet täällä jo käytössä melko pitkälti. Housuista ei siis muut enää men päälle. Tänään kävin tekemässä mammavaatehankintoja alesta. Edellisestä kun on aika pajon kesävaatteita ja nyt tarttee pitkähihasta ja lämpimämpää.

RaskausMultivita ollut käytössä jo heti yrityksestä lähtien. Kalkkiakin pitäis alkaa taas aktiivisemmin syödä, kun maitotuotteita menee liian vähän. Influenssarokotetta en aio ottaa. Viimeksi alkuraskaudessa sitä ei edes saanut ottaa ja nyt sitä tyrkytettiin. Mutta päätöksen oli jo tehnyt.

Me ei oteta äitiyspakkausta nyt, kun on esikoisen kaikki tavarat tallessa ja hyvässä kunnossa. Pakkauksesta jäi monia vaatteita meilläkin käyttämättä. Sen rahan voi sijoittaa sit vaikka niihin tuplarattaisiin. Tänään alesta tarttu mukaan yksi 62 cm body jo urkille. =)

Sandemarille onnea uudesta raskaudesta!

Kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille onnittelut! JA Sinderelalle iso osanotto!

Barbapörrö ja Urkki 13+4

Vielä vitamiineista... Täällä menee päivittäin 1kpl Multitabs-raskaus monivitamiini, 1kpl 500mg D-vitamiinia jossa kalkki mukana, ja sitten yksi Gefilus-tabletti, jonka uskon parantavan vastustuskykyäni ;)

Influenssarokotetta en aio ottaa. En halua itseeni mitään ylimääräisiä kemikaaleja, varsinkaan noin vähän aikaa tutkittuja, joissa vielä kaiken lisäksi on epäilty olevan aika hurjiakin haittavaikutuksia. Toivon kovasti, että pysyttäisiin tänä vuonna terveenä.

Aika monet tuntuvat olevan tuosta liikunnasta samoilla linjoilla, eli hyvän fiiliksen mukaan. Minulla sama juttu kuin Sukkasillaan, spinning on suosikkilaji, mutta siinä sykkeet nousee ihan hirveisiin lukemiin, joten olen jättänyt sen kokonaan välistä. Voisihan sinne mennä ottamaan vähän iisimmin, mutten varmaan edes osaisi, ja tulisi hölmö olo siellä sunnuntaipyöräilyllä :D

Kukkaiskeijulla ihana kuva! :heart:
Mulla mahaa voisi kuvailla ihan samalla tavalla. Ylhäältä oma itsensä, mutta alavatsaan tullut sellainen kunnon "porrastunut" pömppö :D

Cailin, sitten ei muuta kuin koiran hankintaan ;)
Ihan oikeassahan olet kyllä siinä, että onhan niistä vaivaakin. Ei auta kuin mietiskellä ja pohtia miten onnistuisi järkkäilemään koiran & muun perheen.

Hirmuisesti paranemisia vielä taudin tainnuttamille. Nyt pehkuihin, huomenna aikainen herätys, ja vielä salillekin olis tarkoitus pitkästä aikaa raahautua. Hyviä öitä kaikille!

Voi hitsi kun harmittaa!! Sain ultra ajan vasta 19.1 ja tuntuu että sinne on ihan järjettömän pitkä aika,soitan kyllä neuvolaan jos voitais ees sydänäänet kuunnella että onko masussa kaikki hyvin..muuten stressaan itteni hengiltä tohon mennessä :(

Mulla kans yöllä särki mahaa hetken verran "menkkamaisesti"mutta eikös ne oo niitä kasvukipuja,toivottavasti..eilen illalla tuli ekaa kertaa huono olo,tosin autossa mutta ennen on tullut vaan aamusin paha olo ja jos pääsee nälkä liian kovaksi.Sanoinkin miehelle et tää on sit viimenen raskaus,kun näköjään voin kerta kerralta enemmän pahoin ;D

Mä otin poikaa odottaessa sikapiikin samoin mies ja tytär,meille ei siitä tullut mitään oireita mutta nyt jätän kyllä ottamatta.

Mä en oo ees viittiny puntarilla käydä,navettahommissa nyt jonkin verran liikuntaa saa ja pihalla yritän muksujen kanssa touhuta..

Ottoliina 8+6

Ottoliina Ei ne sydänäänetkää saata kuulua vielä moneen viikkoon. Mullaki kuulu vasta tuolla np-ultrassa rv 12+4, neuvolassa rv 11+4 ei vielä kuulunu ja kyllähän sillä sai itteä mukavasti ressattua sitten ku mietti ettei siellä mitään olekkaan..

Kuka muuten tekee ketjun tästä lähtien? Kun tuo kuukausi (ja vuosi) vaihtuu ihan pian :)

Merlina ja muru 13+0 !!!POKSPOKS!!!

Huomenta.

Olin todella todella itsepäinen ja käänsin neljän aikaa vain kylkeä vaikka pissahätä oli suuri, klo 7 suostuin nousemaan vessaan ja jösses mikä maha... :D

Tänään tartteis tehdä jotain hyödyllistä.... mut ei millään vaan jaksa. Ajatuskin jo väsyttää. Mies vinkkasi aamulla että tiskikoneessa on sitten puhdasta et vois tyhjentää :) meil menee hiukan toisin päin, mies aktiivisempi kotitöiden kanssa ja varsinkin nyt :ashamed:

Ihania ultra kuvia :) itselläni on neljä yötä ultraan :) Hui ku jännittää, onneksi huominen menee töissä ja viikonloput menee yleensä tosi äkkiä, toivottavasti nytkin :)

Niisku-rouva+Pirpanat 10+5/10+4/10+0!!! jee nyt on vauvatkin kaksnumeroisella viikolla ;)

Piti vielä vähän muokata, eli meillä pääsee ultraan rv 11-14 on se niskapoimu, mutta kun kävin varhaisultrassa ja vauvat ovat viikon pienempiä kuin menkoista laskien en viitsinyt sitä ilmoittaa uudestaan äippäpolille... muuten olis aika siirtynyt viikolla... ja sitä mun nuppini ei olis kestäny...:laugh:

Viimeksi muokattu:
Aivan hirveä olo oli eilen. Ei töihin menosta tullut mitään. Olo vaihtelee näköjään todella paljon. Välillä on aamulla vain hetken huono olo kun taas toisena päivänä ei saata syödä oikein mitään koko päivänä.

Malttamattomana odottelen kutsua ultraan kun täällä lukenut muiden kokemuksia :) Tänään tasan 10 viikkoa täynnä :)

Yhteistyössä