3+1 päivät, Johan oli surkeaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonot oli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonot oli

Vieras
Höh. eivät enää jakaneet mitään ilmaiskrääsää (niitä ämpäreitä tai kangaskasseja tai vesipulloja), mitä on ollut aina kun 3+1 päivät aukeaa.
Ja karkkitarjoukset oli törkeen kalliita, muualta saa normaalihinnalla halvemmalla. Onkohan lama iskenyt sokokseen vai miksi noin huonot tarjoukset. No, eipä siinä niiden kuvastossakaan mitään hääviä ollut. Onko joku tehny sieltä jotain löytöjä?

Eikös ensi viikolla ole hullut päivät? Onko heidän kuvastoaan vielä julkaistu?

Joo samaa ihmettelin. Menin heti aamulla ämpärin toivossa, mutta ei niitä tällä kertaa ollutkaan :)

Joo karkkitarjoukset oli kyllä kalliita, esim. Geishat oli 5 kpl 2,6 euroa. Nehän on samanhintasia, jos yksittäinkin ostaa. Myöskään herkkupuolella ei ollu mitään tarjouksia, kuten yleensä.

Heh, mun saalis oli vanulappuja ja iltis. Yhteensä 1,4 euroa :) En tainnu olla kovin kannattava asiakas Sokokselle.

Mä taas kävin muutamaa tiettyä tavaraa hakemassa joissa oli oikeesti hyvä tarjous, tais olla sit tosi hyvä kun olin heti kymmenen jälkeen sokoksella ja joko oli kaikki loppu tai sitten ei ollut enää kokoja jäljellä :(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Joo samaa ihmettelin. Menin heti aamulla ämpärin toivossa, mutta ei niitä tällä kertaa ollutkaan :)

Joo karkkitarjoukset oli kyllä kalliita, esim. Geishat oli 5 kpl 2,6 euroa. Nehän on samanhintasia, jos yksittäinkin ostaa. Myöskään herkkupuolella ei ollu mitään tarjouksia, kuten yleensä.

Heh, mun saalis oli vanulappuja ja iltis. Yhteensä 1,4 euroa :) En tainnu olla kovin kannattava asiakas Sokokselle.

Menit ihan oikeasti aamulla ajoissa tavallisen ämpärin toivossa päiville ? :o Mitä tää ämpäri nyt niinkus sisältää, tai olis sisältäny... ?

Noissa ämpäreissä on aina siis joku koodi ja sitten voi käydä tarkistamassa, onko voittanu esim. lahjakortin ravintolaan tms. Paras palkinto on ollu vissiin joku auto joskus. Joten en pelkästään sen ämpärin toivossa menny, niitä meillä on jo riittämiin :)

No mä nyt jo pelästyin että eihän se ämpäri yli 1? maksa että sen takia viittii edes moista hakea... miks ihmeessä se koodi on oltava ämpärissä ?! Sisältääkö se nyt kuitenkin jotain krääsää vielä lisäks ? joo, en itse ole koskaan kuullutkaan näistä 3+1 ämpäreistä... :laugh:

Ei siinä ämpärissä mitään krääsää ollut, mutta yleensä ihmiset on käyttäny sitä ostoskorina siellä 3+1 päivillä. Ja tosiaan niihin ämpäreihin on teipattu jotain mainoksia ja se koodi on ollu siellä jossain. Viimeksi mun työkaveri voitti ämpärillä 50 euron lahjakortin Fransmanniin. Kotona ne ämpärin teipit voi irrottaa ja käyttää ihan tavallisena ämpärinä sen jälkeen :)

Näin jännittävä tarina näihin 3+1- ämpäreihin siis kehkehtyi :D

Yhteistyössä