3½v kuumeessa, eikä kuume laske lääkkeillä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
soitin uudestaan terveysneuvontaan, sanoivat että ei kannata ny yöllä lähteä päivystykseen vaan huomenna heti aamusta terveyskeskukseen. lapsi siis nukkuu nyt ja varmasti aamuun asti. onneksi äsken kävi hereillä ja sain taas annettua juomista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
soitin uudestaan terveysneuvontaan, sanoivat että ei kannata ny yöllä lähteä päivystykseen vaan huomenna heti aamusta terveyskeskukseen. lapsi siis nukkuu nyt ja varmasti aamuun asti. onneksi äsken kävi hereillä ja sain taas annettua juomista.

Niin on varmasti viisain, ellei yöllä ilmene muuta. Toivottavasti hän on aamulla paremmassa kunnossa.

käyhän myös yöllä juottamassa! vaikka vettä..

Näin mä teen jos lapsi on kuumeessa tai mahataudissa..

Toivottavasti ei lapsesi ole kuivunut.

Ok, meilläkin nukutaan paljon jos lapset siis mahataudissa tai kuumeessa. Mut kyl he jaksavat silti leikkiä siinä välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ok, meilläkin nukutaan paljon jos lapset siis mahataudissa tai kuumeessa. Mut kyl he jaksavat silti leikkiä siinä välissä.

lapsi nukkuu vieressäni ja juotan yöllä mahdollisimman paljon. kiitos kaikille vastauksista, Hyvää yötä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

lapsi nukkuu vieressäni ja juotan yöllä mahdollisimman paljon. kiitos kaikille vastauksista, Hyvää yötä! :)

Joko poika voi paremmin?

Yhteistyössä