2vk päästä olisi np-ultra!

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Toivottavasti sieltä löytyy vaan yksi :whistle: :saint:
onks teillä suvussa kaksosia vai miks epäilet et ois kaks?
Se tunne, mut tunnehan voi pettää :D
Kuten myös sekin, että onko asiat hyvin.
eiköhän siellä nyt oo vaan yks. luultavasti sulla olis rajummat oireet jos ois kaks ja jos ei sukurasitteena oo kaksosia ni riski on aika pieni. jos maha on nyt jo iso ni se johtuu vaan siitä et edellisestä synnytyksestä niin vähän aikaa et keho muistaa sen vielä ja maha pullahtaa aiemmin esiin. ja turvotusta varmaan myös osittain. mullahan näky toisesta maha jo rv9 tai 10 ja edellisestä raskaudesta oli kuitenki jo 1,5 vuotta.
 
Hui kun vieläkin kylmää omat muistot. Ja mulla sentään oli alkuraskauden ultra ennen sitä ja siellä oli silloin vielä elämää.

Toivon, että sulta löytyy sieltä syke! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Toivottavasti sieltä löytyy vaan yksi :whistle: :saint:
onks teillä suvussa kaksosia vai miks epäilet et ois kaks?
Se tunne, mut tunnehan voi pettää :D
Kuten myös sekin, että onko asiat hyvin.
eiköhän siellä nyt oo vaan yks. luultavasti sulla olis rajummat oireet jos ois kaks ja jos ei sukurasitteena oo kaksosia ni riski on aika pieni. jos maha on nyt jo iso ni se johtuu vaan siitä et edellisestä synnytyksestä niin vähän aikaa et keho muistaa sen vielä ja maha pullahtaa aiemmin esiin. ja turvotusta varmaan myös osittain. mullahan näky toisesta maha jo rv9 tai 10 ja edellisestä raskaudesta oli kuitenki jo 1,5 vuotta.
Juu juu, kyllä mä tiedän.
Kato toi oli vähän niinkuin heitto you know ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Hui kun vieläkin kylmää omat muistot. Ja mulla sentään oli alkuraskauden ultra ennen sitä ja siellä oli silloin vielä elämää.

Toivon, että sulta löytyy sieltä syke! :heart:
Viime raskaudessa kävin varhaisultrassa, nyt en. =)
Joo ja joku tulee varmaan sanomaan et mitä vaan voi käydä v.ultran ja np-ultran välissäkin, tiiän..
 

Yhteistyössä