2viikon päästä omistan tissit

  • Viestiketjun aloittaja aaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti
aaaaaaa
Olen jo melkein puolipaniikissa asian vuoksi. Leikkaus jännittää kovasti! Minulle ei siis lasten saamisen jälkeen jäänyt edes AA-rintoja :( Pienet B:t olisi toiveena, ei sen isompia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mihin meet ottaa ja paljonko maksaa? itsekin haluaisin koska minulla on käynyt samanlailla ja olev vielä nuori niin ärsyttää ku ei oo rintoja!

Käyn Jyväskylässä Sairaala KL:ssa. Asko Salmi leikkaa. Leikkaus kontrollikäynteineen maksaa 5400 euroa + tukiliivit.
 
,
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä:
"mieheni rakastaa a-rintojani", "olen ylpeä a-rinnoistani", "pieni on kaunista"
Voisitko olla ilkeilemättä? Silikonien ottajien kritisoinnin syynä ovat yleensä sellaiset B-kuppiset, jotka haluavat isot potkupallot tisseiksi. Jos joku täysin rinnattomaksi on jäänyt, niin en menisi ilkeilemään leikkaukseen menosta. Leikkaus kipuineen ja riskeineen lienee asianomaiselle jo riiittävän rankkaa.
 
narikka
mie haaveilin ja haaveilen kyllä vieläki että menisin leikauttaan itelleni rinnat. kapseloituminen on vain esteenä.. 4kk ehti ehkäsykapselit kapseloitua pahasti joten haaveeksi jää :(
 
megamunkki
Mulla taas olis haaveena päinvastainen, eli pienennys vaikka c-kuppiin tai jopa b-hen. Taitaa vaan olla niin kallista, ja muutenkin olen vähän sairaalakammoinen ihminen, etten ihan heti varmaan haavetta pysty toteuttaa. Odotan nyt ekaa lastani, mites on voiko siis rinnat jotenkin pienentyä imetysajan jälkeen siitä alkuperäisestä koosta??
 
Alkuperäinen kirjoittaja megamunkki:
Mulla taas olis haaveena päinvastainen, eli pienennys vaikka c-kuppiin tai jopa b-hen. Taitaa vaan olla niin kallista, ja muutenkin olen vähän sairaalakammoinen ihminen, etten ihan heti varmaan haavetta pysty toteuttaa. Odotan nyt ekaa lastani, mites on voiko siis rinnat jotenkin pienentyä imetysajan jälkeen siitä alkuperäisestä koosta??
Joo, todellakin voi. Ainakin mulle kävi juuri noin.
 
megamunkki
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja megamunkki:
Mulla taas olis haaveena päinvastainen, eli pienennys vaikka c-kuppiin tai jopa b-hen. Taitaa vaan olla niin kallista, ja muutenkin olen vähän sairaalakammoinen ihminen, etten ihan heti varmaan haavetta pysty toteuttaa. Odotan nyt ekaa lastani, mites on voiko siis rinnat jotenkin pienentyä imetysajan jälkeen siitä alkuperäisestä koosta??
Joo, todellakin voi. Ainakin mulle kävi juuri noin.
Eli mulla on siis vielä toivoa, ihanaa! Olen koko nuoruus- ja aikuisikäni kärsinyt näistä isoista tisseistä, kun muuten olen aika pieni ja hoikka kuitenkin. Kyllästyttää aina yrittää peitellä rintojaan vaatteilla, ja edes uimahallissa en tykkää käydä tämän asian vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä:
"mieheni rakastaa a-rintojani", "olen ylpeä a-rinnoistani", "pieni on kaunista"
Mieshän voi niitä rakastaakin ;)
Kyse on silti naisen omista tunteista rintojaan kohtaan.
Niinhän se on. Jos mä eläisin mun miehen mielipiteiden mukaan, niin en menisi rintojen suurennukseen. Mutta mulle on kuitenkin tärkeintä, että olen itse tyytyväinen itseeni. A-kupilla en sitä ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja megamunkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja megamunkki:
Mulla taas olis haaveena päinvastainen, eli pienennys vaikka c-kuppiin tai jopa b-hen. Taitaa vaan olla niin kallista, ja muutenkin olen vähän sairaalakammoinen ihminen, etten ihan heti varmaan haavetta pysty toteuttaa. Odotan nyt ekaa lastani, mites on voiko siis rinnat jotenkin pienentyä imetysajan jälkeen siitä alkuperäisestä koosta??
Joo, todellakin voi. Ainakin mulle kävi juuri noin.
Eli mulla on siis vielä toivoa, ihanaa! Olen koko nuoruus- ja aikuisikäni kärsinyt näistä isoista tisseistä, kun muuten olen aika pieni ja hoikka kuitenkin. Kyllästyttää aina yrittää peitellä rintojaan vaatteilla, ja edes uimahallissa en tykkää käydä tämän asian vuoksi.


Heh...mä imetän kolmatta lastani eivätkä mun rinnat oo pienetyneet tuon taivaallista
:(
...toivossa on hyvä elää ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Jotenkin hassua. Kun mulla on ne ap;n halajamat beet eikä nää ainakaan mun maailmasta sen parempaa tee. Tissit ne vaan ovat. Imetyksen jälkeen melkoisen turhat ulokkeet.
No eivät ne maailmasta parempaa tee, mutta auttavat kummasti mm vaatteiden istuvuudessa. Nyt mikään paita tai mekko ei istu yläosasta eikä voi ostaa yhtään avonaisempaa paitaa, kun kumartuessa viimeistään näkee, ettei tissejä ole :/ Kun rintsikatkin on ihan tyhjät =D
 

Yhteistyössä