2veen mitat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unihiekka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyttö ollut 91cm/14kg ja poika 88cm/14kg. Joku mietti, paljonko vuodessa tulee pituutta, meillä molemmat olleet 1v n. 76cm. Eli pitkästi toista kymmentä senttiä tullut tuossa vaiheessa. Myöhemmin 6-8cm/vuosi.

Mulla tyttö 1,5 v ja kotimittauksessa 86 cm pitkä. Ja väittävät pitkäksi !! Eihän hän mikään pitkä ole, normaalimittainen tämänkin gallupin mukaan. Ilmeisesti ne muut lapset ovat olleet sitten alamittaisia mini-ihmisiä..

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mulla tyttö 1,5 v ja kotimittauksessa 86 cm pitkä. Ja väittävät pitkäksi !! Eihän hän mikään pitkä ole, normaalimittainen tämänkin gallupin mukaan. Ilmeisesti ne muut lapset ovat olleet sitten alamittaisia mini-ihmisiä..

Oletteko itse alamittaisia mini-ihmisiä? Me ollaan lyhyitä, itse 160 ja mies 174, niin neuvolassa ja muuallakin normaalimittaista tyttöä pidetään pitkänä (kasvaa neuvolan oletuskäyränsä yläpuolella) ja ikäisiinsä nähden lyhyttä poikaa pidetään ihan normaalikokoisena.

meillä poika 2v:nä 11.6kg ja 91,4cm pitkäksi ja hoikaksi "haukutaan" neuvolassa.. ja tottahan se on, pelkkää luuta ja nahkaa, mut kun ei liho vaika syö kuin hevonen. :) ja 1 ja 2v välillä tullu 13cm pituutta.

Yhteistyössä