2v3kk tykkää kaikista kavereidensa äideistä, onko minussa vikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
Tämä menisi halimaan kaikkia, ja miettii kotona, että esim "pirjo on kiva" tai että "mennään jumppaa, tuleeko pirjokin" tarkoittanen tällä pirjolla (nimi muutettu) nyt sitä kaverin äitiä.

Joskus sanoi matkalla jumppaan että pirjo on paras, ja minä että niinkö. Sitten tää tokas että äiti on vaan kiva :O
Tulee väkisinkin paha mieli, kun miettii että olenko mä niin huono, että tuo tykkää muista enemmän :/

Kuuluuko ikään tää "mun paras ystävä" tai "olet paras" tai "olet kiva" jutut?

mjaa-a, kyllä mun 2v tykkää selkeästi eniten äidistä, vaikka tykkää kyllä muistakin tutuista naisista. Isi taas on asia ihan erikseen, kun on iskän tyttö, mutta en mä sitä itteeni ota, pitäiskö?!

ootko kysyny siltä lapsesta miks se on niin kiva se pirjo. voihan se olla t on vaikka kaverin uona joskus saanu jätskiä tai jotain muuta mitä ei kotona saa niin muistelee sitä. muitten äidit voi olla kivoja senkin takia kun ei niin uskalla komentaa ku oma äiti. kai tuo voi olla jonkinlaista uhmaa sua kohtaan

samanikäinen,mutta meillä oli n.½vuotta sitten tuollainen kausi. Ei tosin (osannut) sanoa et joku ois parempi kuin äiti,enkä tajunnut loukkaantuakaan...ihan varmasti oma äiti on tärkein :),lapsi vaan on keksinyt uuden jutun. Meillä on nyt alkanut sellainen "tämä on MINUUUN!" -kausi.

Kuulostaa ihan normaalilta peruskauravaiheelta :). Lopuujen lopuksi se oma äiti on kuiteskii se kaikkein paras, mahtavin, ihanin ja ...rakkain :). Kunnes tulee...tämä neljä vee vaihe...jolloin äiti onkin taas ihan mälsä, tylsä, tyhmä, pöhkö, lälly...:D

No siis se Pirjo on ihan mukava, mutta semmonen äiti joka ei koskaan sano tomerasti lapselleen, eikä siis minunkaan lapselleni. Minä taas tämmönen tomera, joten voisko johtua siitä. Lapsi on ollut vain minun seurassani heillä, ja siis tämän tytön paras ystävä (omin sanoin) on tämä Pirjon tytär, mutta siis... Jotenkin mua vaan ärsyttää, ehkä syyttä, ja ehkä tää kertoo siitä että mun pitäs ehkä miettiä miksi mä tälleen ajattelen.
Mutta siis voi olla vaihe, se ehkä vähän helpottaa.
Kyllä mäkin olen välillä se paras, tai useinkin ja ihana ja rakas yms. Mutta siis se ärsyttää että kun ollaan sinne jumppaan menossa, niin aina se haluaa sitä pirjoa. Jos pirjo ei oo jumpassa, niiin täähän rupee murjottamaan.

Mun mielestä sun lapsi vaikuttaa aika älykkäältä, että tuossa iässä jo pohtii tuollaisia tärkeitä kysymyksiä, että oisko toi toisen äiti parempi kun oma :D