2v tytöt, minkä kokoisia?

Meidän neiti oli just kaks vee neuvolassa 92cm pitkä ja painoi 14,9kg. Monet pitää jo vanhempana kun on iso ikäisekseen, vai onko teidän mielestä?? Melkein loukkaannuin yhdelle äitille kun tuli puhe neidin iästä ku tokas mulle et "älä viiti valehdella, toiko muka vasta kaks vuotias". Kyllähän neiti on muutenki tomera pakkaus et menisihän se vanhemmasta. Moni aina päivittelee et kuinka se ei jo puhu kun on noin iso. eiköhän se kerkeä vielä puhumaan
 
Meijän tyttö oli 86cm ja 12,5kg. Ihan on sopusuhtanen, niin kun mielestäni sinunkin tyttö! Se varmasti siitä tasottuukin jonkin verran, ei hänestä välttämättä tule "isoa isona". Anna toisten olla mitä mieltä ovat, älä itse pahoita mieltäsi niistä.
Varmasti jostakin voi tulla paljon suurempi kokoinen, vaikka tällä hetkellä olisikin pienempi. Eikä lapsen kasvua voi hidastaa, eikä pidäkkään. Ihmiset vaan on joskus niin ajattelemattomia.
Mukavaa talvea teille :heart:
 
Meillä tyttö on 88cm ja 12,5kg. Älä välitä saamastasi kommentista, ole ylpeä että tyttösi on niin hyvän kokoinen. Ja vaikuttaa minusta oikein sopusuhtaiselta. Miksi yleensäkin niin kovasti kouhotetaan ja vouhotetaan lapsien koosta, jokainen meistä kasvaa hiukan eri tavalla ja eri aikoihin, pääasia että kaikki kasvetaan ja ollaan onnellisia ja tyytyväisiä, eikö:hug: :flower:
 
Meidän neiti oli 87cm ja 14 kg.
Lapset nyt vaan kasvaa omaa tahtiaan,ei kannata muista välittää,minä olen taas saanut vakuuttaa koko kesän että kyllä neiti on vasta 2,5-vuotias,häneltä vaan tulee juttua tosi hyvin jo.
 
Me taas saamme kuulla kuinka pieni meidän kolmonen onkaan, "onko hän jo 1-vuotias?", "ei voi olla jo 2v!" jne. Tyttö täytti lokakuun lopulla 2v ja mitat ovat 81cm ja 10900g -kirppusarjaa ollaan ja ylpeitä siitä :D :heart: Kaiken lisäksi tyttö ei puhu juuri lainkaan joten sekin saa tytön näyttämään nuoremmalta...
 
Hei,

Meidän neiti oli 1,5 vuotiaana 90 cm. Täyttää joulukuussa 2 vuotta ja todennäköisesti on jo 94-95 cm pitkä. Kotivaaka näyttää 16,7 kg... Silti ihan sopusuhtainen neiti. Meilläkin tuttuja kommentit " ei voi olla vajaan 2 vuoden ikäinen, miten se ei jo puhu...". Kylläpä ne vielä ehtii - varmaan liiaksikin ;)
 
Meidan neiti oli 2-vuotiaana 99cm ja 14,6kg. Aina on ollu hurjan pitka ja hoikka ja on sita edelleen. 4-vuotiaaksi usein luullaan... ja sitten ihmetellaan, kun puhe on ihan alkutekijoissaan viela. Kukin omaa tahtiaan! :)
 
pitkä äiti
Laitoin juuri aloituksen aiheesta leikki-ikäisiin. Tuntuu niin hyvälle lukee et on muitakin pitkiä tyttöjä. Sun pikkuinen on ihan ok. meillä neiti oli 96cm.
Välillä tulee sellanen epävarma olo, jos muut kovin ihmettelee.

sellaista se on eri pituisia olemme.
 
Te joilla on pitkä lapsi niin oletteko te vanhemmat sitte kuinka pitkiä? Ite olen 165cm pitkä ja mies 178cm. Neitistä ennustivat tällä vauhdilla noin 173cm pitkää. Äiti jää jalkoihin ihan armotta. Eihän niistä kommenteista pidä itseensä ottaa mut välillä tosissaan suututtaa ne kommentit. Jokainen kasvaa omaa vauhtiaan ja hyvä niin.

Ylpeä 92cm:n tytön äiti
 

Yhteistyössä