2v sai vahingossa kastiketta, jonka olin suolannut. Pitääkö oksennuttaa?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kajis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt soitat lanssin samantien, mitä sä täällä vielä roikut!!! Vatsahuuhtelu edessä, toivon mukaan selviätte vaan säikähdyksellä!!!!!!! Mies on ihan täys idiootti, eikö lapsen hengellä ole yhtään arvoa????

Ai kamala. Suolaa pitää säilyttää lukitussa kaapissa ja avaimen olla AINA roikkumassa vanhemman kaulassa. Mun mielestä on vastuutonta käyttää suolaa lasten nähden. Sehän voi saada traumoja kun näkee kuinka teidän terveys on kuin muisto vaan kun ahmitte sitä suolaista kastiketta!!! Nyt on aika katsoa peiliin ja sopia vahtivuorot miehen kanssa. Pihtaat nyt ainakin viikon mykkäkoulun kera! Oppiipahan!

Ap et oo tosissasi!? Eihän päiväkodissakaan erotella ruokaa erikseen vaan esim. meidän päiväkodissa lapset 10kk - 6-vuotiaat syövät samaa suolattua ja maustettua ruokaa. Ja sitä samaa tuokaa syö saman katon alla koululaiset 1-6lk. !!! Haloo!!!

Oletteko todella noin vastuuttomia? Ylireagoin ehkä, mutta suolahan on lapselle myrkkyä!!
Tajuan nyt, ettei pieni määrä haittaa.

Mä tiedän jopa vanhempia, joiden alle kouluikäiset saavat pillimehuja yms.
Funlight mehuista puhunattakaan. Funlighthan on täynnä e-koodja ja myrkkyjä.

[QUOTE="ou nou";28132641]Pitäiskö suolaakin alkaa myymään niinkuin tupakkaa? Ettei lapset vaan edes näe suolapurkkeja![/QUOTE]

Ikäraja myös suolanostoon! K-18!!!!

Yhteistyössä