2v neuvola ohitse =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nipsu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

-Nipsu-

Vieras
tyttö painoi vähän yli 10kg ja oli 82,5cm pitkä.
puhuu ja tietää paljon ikäisekseen..tosin oli iha hepakassa ku pelkäs rassu niitä tiloja ton sairaan lääkäri fobiansa takia.
mietin vaa et on se aika julma se pituus mittaus ku pölkylle vielä tuon ikäne laitettava...oiskoha aika kekkasta joku muu keino.. :/

Teille on tyttö pysyny yhtä pienenä ja sirpakkana kun ennenkin, taitaa olla sama juttu meidän Tanelilla :D Marraskuussa on sitten meidän 2v. neuvola joten silloin tiedetään tarkemmin. Mä olen myös manannut tuota pituusmittausta, meillä laitetaan semmoselle kapeelle heiluvalle pöydälle \|O

Mun tyttö olis mitattu aikoinaan 2v. neuvolassa seisaaltaan, mut ku ujosteli niin paljon eikä suostunut mihinkään... mitattiin sitten vauvamitalla makuuasenossa...

Mä luulin että olis käytäntö et 2v.ylöspäin mitataan jo seisaaltaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2005 klo 12:51 äittä kirjoitti:
Jep, painon ja pituuden mittaaminen kauheeta huutoa. Eikö voisi tehdä mittaukset seisaaltaan, kun lapsi osaa seisoa? :headwall:

No, meidän tyttö mitattiin väkisin 1½vuotisneuvolassa seisaallaan ja arvatkaapas kuinka luotettava tulos on... Tottahan lapsi seistä osasi, muttei kyllä suorassa ainakaan käskemällä... :whistle:

Meillä myös oli 2v neuvola viimeviikolla ja poju mitattiin seisaallaan ja vaakalla jossa aikusetkin (äippäneuvolassa) käy.

Pituutta oli 88cm ja painoa 15k100g :D

Yhteistyössä