2v:n sisäaktiviteetit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadepäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sadepäivä

Vieras
Mulla on kohta 2v täyttävä poika, jonka kanssa ollaan ulkoiltu joka ikinen päivä kaksi kertaa ainakin viimeisen vuoden ajan, säästä riippumatta. Kovimmilla pakkasilla ulkoilu saattoi olla pikamarssi mummolaan, mutta mummolassahan on aina tekemistä :) Sisälläolohetket lapsi on tykännyt puuhastella omiaan ilman sen kummempaa viihdyttämistä.

Nyt mulla on kuitenkin tuossa vastasyntynyt, jonka kanssa ei viitsisi tuppautua kaatosateeseen ja tuulenmyräkkään, joten olisiko hyviä ideoita, mitä mä tekisin sisällä tuon isomman lapsen kanssa ennen kuin hän kiipeää seinille, kun ei pääse pihalle ennen kuin isä tulee töistä? Piirtääkään ei jaksa koko päivää...

[QUOTE="mä";23876872]Tehkää maja?
Me tehtiin just tytön kanssa peitoista maja tuohon olkkarin pöydän alle :)[/QUOTE]

Tehdäänkin joo, mäkin tahdon :D Edelliskerrasta alkaa olla 20v aikaa.

-muovailuvahaa: tuon ikäiselle riittää yksi väri ja vaikka piparimuotteja ja pikkukaulin.
-pyykkishow: lakanat pois sängyistä, myttyjen kanssa on kiva painia, sitten pesukoneeseen ja uusien lakanoiden kanssa päiväunille.
- päiväsauna, menee iloisesti tunti läträtessä. ja kun lämmittää saunaa voi kokeilla pesuhuoneessa vaikka vesivärejä..

on innokas leipuri/kokki,eli anna esim. pala säpylätaikinaa/pullataikinaa,taikinoita tehdessä anna laittaa kulhoon valmiiksi mittaamasi aineet. Ynnä muuta ruuanlaittohommaa mihin vaan pieni pystyy.

Yhteistyössä