2v ja 3v jalan koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensi talveksi jemmaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensi talveksi jemmaan

Vieras
Lapseni on tasan 1v ja täksi talveksi kengät on jo. Löysin hyvän tarjouksen talvikengistä, mutta minkä kokoiset uskaltaa ostaa? Lapsi olisi seuraavana talvena tasan 2v ja sitä seuraavana 3v. Kengän koko nyt 19-20 ja siro tyttö kyseessä.

Kiitos avusta!

Meillä oli 1-vuotiaalla 20-21, viime talvena, vajaa 2-vuotiaana oli talvikengät kokoa 23 ja nyt täytyy mennä vaihtamaan kun otin sittenkin liian pienet, 24 kokoa.. Ei jäänyt kunnon sukan kanssa tarpeeksi kasvuvaraa joten 25 on se oikea koko.
Hirveän vaikea noita on ennakkoon tietää.

No meillä 2v 7kk ja koko 28. Poika kysessä. Tytöllä oli 2v 3kk varmaan 26. Väitän, että ihmiset ostaa lapsilleen uutisoinnista huolimatta ihan liian pieniä kenkiä...jos olisin ap, en ostaisi jemmaan.

meillä sirolla tytöllä 2-vuotiaana koko 22/23 nyt 3-vuotiaana 24 joissain kengissä 25, mutta jotkut numeron 25 kengät on 3-4 cm liian isoja. Ei mielestäni kannata ostaa etukäteen

Ei kenkiä voi ostaa jemmaan, koko voi olla ihan mitä vaan vuoden päästä ja mallikaan ei välttämättä ole hyvä.
Kaikessa vaan ei voi säästää. Osta muut ulkovaatteet nyt alesta, niiden kanssa on helpompi arvioida ja sitten jää ensi talvelle se kenkien osto vain.

Meillä on siro tyttö, kolle nyt ostettiin talvikengät kokoa 26. Ihan myyjän kanssa kenkäkaupassa katsottiin koko. Käyntivaraa on juuri se 1,7cm. minä olen kanssa sitä mieltä, että suurinosa pitää lapsillaan liian pieniä kenkiä. Huomaa tuolla ulkoillessa, kuinka joillakin pienen näköiset kengät.. ja lapsi isompi kuin omamme.

Minä en ostaisi tuolla tavalla jemmaan. Minun pojalla heitti koko tosi paljon viime talvesta, silloin oli 22 ja nyt (2.5-vuotiaana) 26 :D Joten kyllä olisi pieleen mennyt jos olisin kokeilematta etukäteen tilannut.

Kiitos vastauksista. Ok, en sitten osta jemmaan vaikka aivan mieletön tarjous. City Marketissa Vikingit vain 20 euroa, normaalisti lähes 80, jos joku tarttee talvikenkiä. Tosin ei kaikkia kokoja jäljellä. Ostan siis muut talvivaatteet jemmaan ja kengät vasta ensi talvena.

Yhteistyössä