2v. hukkui likakaivoon omalla pihalla! :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pekunalle

Jäsen
16.05.2007
409
0
16
http://www.keskipohjanmaa.net/gen/500578.asp

:'( siis ihan kauheeta! kyllä minäkin olen pojan laittanut ulos tuon ikäisenä kun isä pihalla tai autotallissa mutta aina joka ikinen kerta odottanut tai huutanut miehelle ovelta että poitsu ulos tulossa tai tullut! ja odotan niin kauan että isällä varma tieto että poika on ulkona! ikään en ole jättänyt oman onnen nojaan että poika itse menee ilmoittamaan isille tai että iskä sattuu huomaamaan että kas poika tullut ulos! en ainakaan 2v. ikäisenä!!! sen verran tässäkin kaikkia vaaran paikkoja likellä. hullua että likakaivot keskellä pihaa..?? :o meidän mummulassa kauhistuttaa kun vanhan navetan takana on tunkio täynnä lietettä, sinne kun tippuu niin... onneksi viime kesänä se täytettiin. joka tapauksessa ihan hirveetä tuollaiset tapaukset mutta kyllä on äitilläkin syy tähän! :|

Ohho olipa äiti rohkea päästämään 2v luottaen että tuon ikäinen varmasti menee isänsä luo.Tuo oli ihan turha kuolema.Äiti ois voinut viedä lapsen isälle.Taisi olla kodin ja isän luo menolla välimatkaa

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Ohho olipa äiti rohkea päästämään 2v luottaen että tuon ikäinen varmasti menee isänsä luo.Tuo oli ihan turha kuolema.Äiti ois voinut viedä lapsen isälle.Taisi olla kodin ja isän luo menolla välimatkaa

syyttämällähän se lapsi herää henkiin. itsehän et ilmeiseti koskaan tee virheitä? valitettavasti kaikki eivät ole niin täydellisiä kuin sinä

jo on vanhemmat ..mä en ikinä laittais mun 2vuotiasta kävelee yksin pihalle, ja varsinkaan jos siel on likakaivoja yms.
..aikamoiset traumat taitaa vanhemmille jäädä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jälkiviisaus on ihan turhaa taas kerran, eikä ketään auta.

näitä ikäviä juttuja sattuu ja tulee sattumaan. joskus se voi sattua myös sinulle.

Mulla on myös 2v muksu ja en IKINÄ lähettäis sitä yksin pihalle tai muuta :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

syyttämällähän se lapsi herää henkiin. itsehän et ilmeiseti koskaan tee virheitä? valitettavasti kaikki eivät ole niin täydellisiä kuin sinä

Syytinkö ? Enkä ole sanonut että olen täydellinen. Esitin vain että äiti oisi voinut viedä lapsi isälleen. Enkä ole ainoa joka tätä mieltä.Itse kyllä sen verran oisin ymmärtänyt etten 2v luota,ja marssita isän luo.

No mulla ei oo 2-vuotiasta muksua, mutta meen pihapiiri on rakennettu niin, et tommosta ei vois sattua. Likakaivot on aitojen ulkopuolella kuten myös vesikaivo. Tosin kannetkin painaa niin paljon, ettei ton ikäinen jaksaisi niitä nostaa. Ja portit on tehty niin, ettei kaikki aikuisetkaan pääse meiltä porttien ulkopuolelle ekalla kerralla. :)

Mutta hirveen surullista. Ei tommosesta varmaan pääse koskaan yli.