2kk syömistiheys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinnttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tinnttu

Jäsen
27.05.2008
813
0
16
tähän asti mua ei oo ahdistanu vaikka tää kaveri päivät roikkuukin tissillä, yöt nukkuu tosi hyvin, yleensä yhen kerran herää syömään... eli siis maidon riittävyydestä ei varmaankaan ole kyse kun yöllä saattaa 6-8h nukkua putkeen heräämättä. mutta päivällä olis tissillä vaikka tunnin välein! ei suostu syömään tuttia niin nyt oon ruvennu miettimään josko se johtuukin siitä eikä suinkaan nälästä... ja ei siis päivällä nuku yli tunnin pätkiä kuin ihan tosi poikkeuksellisesti ulkona (vaikka joka päivä nukkuu ulkona)

Luultavasti vain tankkaa maitoa. Meillä kesti n. 3 viikkoa että oli noin puolen tunnin välein tissillä klo 17-01. Menee ohi ajallaan. Yritä vaan jaksaa ja oo onnellinen ku saat yöt noin hyvin nukuttua =)

Mulle lääkäri sanoi sillon, kun imetin ja tuskastelin, että poika roikku koko ajan tissillä. Että tuskin se vauva siinä tississä sen takia roikkui, että nälkä olisi. Sanoi vaan, että vauvoilla on se luontainen imemisen tarve ja käski vaan jatkaa tuttiyrityksiä. Kyllä se tutti sitten kerran sinne suuhun jäikin ja siihen loppu ne tissillä roikkumiset. Niin ja kyse ei tosiaan ollu siitä etteikö lapsi olisi saanut tarpeeksi ruokaa vaikka tuttia sitten söikin. Kasvoi oikein mallikkaasti, niin pituus kuin painokin +-käyrällä. :)

Yhteistyössä