2kk ikäisen tutille/pullolle opettaminen

Enpä olisi uskonut, että juuri kun esikoinen on vieroitettu tutista, niin tulisi päinvastainen taistelu, eli kuopuksen opettaminen tutille! Vauveli on nyt 2kk ja täysimetyksellä. Tarjosin tuttia eka kerran reilun 3vkon iässä, ohjeiden mukaan, kun halusin välttää imuoteongelmat... Tähän mennessä olen saanut tytön imemään tuttia ehkä 4-5 kertaa. Tosin aluksi en kovin aktiivisesti edes yrittänyt. Tänään yritin antaa rintamaitoa pullosta, mutta eihän sekään onnistunut.

Tytön saa siis nukahtamaan ja rauhoittumaan vain tissillä ja liikkuvilla vaunuilla. Eilen illallakin oli 2 tuntia yhteen kyytiin tissillä ennen kuin sain siirrettyä nukkuvana sänkyynsä. Mun ois tarkoitus aloittaa parin viikon päästä yks harrastus, mutta tällä menolla se ei onnistu, jos isi ei saa annettua maitoa pullosta tai rauhoitettua tutilla.

Onko vinkkejä, kohtalotovereita, jotain...?
 
meillä poika ei kans tuttia huolinut, pullosta kyllä söi... nyt sit kun kokeiltiin taas "pitkästä" aikaa tuttia niin kelpas... wau. aikasemmin siis yritettiin eri mallisia, mut kaikki oli silikonia ja tää mikä nyt sit kelpaa on luonnonkumia, nyt ei sit enää kelpaa pulloonkaan kun luonnonkumi pää.. niin ja mein poitsu nyt 3,5 kk
 
Musta tuntuu et jotkut ei vaan huoli. Meidän kuopukselle oli tutti jo laitoksella mukana ja vieläki viikottain tarjotaan (ainaki 5 eri mallista löytyy, sekä luonnonkumisia että silikonisia) mut ei huoli ei. Ikää reilu 4kk, pulloa ei myöskään kelpuuta vaikka niitäki on se viis eri sorttista ja harjoitellaan nytkin päivittäin.
 
mä alan olemaan anuuun kanssa samoilla linjoilla. Meidän poika reilu 4 kk ei ole huolinut tuttia eikä pulloa vaikka ollaan tarjottu varmaan jokaista sorttia ja kokeiltu kaikki kikat. Hankittiin poitsulle NUK:in nokkamuki ja ei sitäkään huoli...seuraavaksi on testissä "aito ja alkuperäinen" nokkamuki joltai 70-luvulta johon ei mitään imuotetta tarvia.
Mutta miten saankaan annettua maitoa pojalle sitten kun lopetan imettämisen, eli kun tammikuussa (ikäväkyllä ) työt kutsuu...???
Tipu, olen kuullut että sinnikäs tarjoaminen ja totuttelu auttaa. Meidän kohdalla se ei ole auttanut asiaa, mutta toivottavasti te saatte "työvoiton" ja vauvanne oppii pullolle.
 

Yhteistyössä