Tytti:
Mulla on melko lailla samanlainen tilanne työkuvioissa, olen sosiaalialalla ja vakituiset paikat (etenkin kunnallisella) on olemattomissa. Nyt olen saanut olla samassa yksikössä jo yli 2 vuotta yhtäjaksoisesti, tehnyt äitiyslomaa ja hoitovapaata. Nykyinen pätkä loppuu helmikuussa ´07.
Kävin kelan sivuilla laskeskelemassa minkälaista äitiyskorvausta saisin, eikä se käteen jäävä osuus ole kyllä kovin paljon vähemmän kuin nyt... (Silloin ei mene matkoihin yms. rahaa, vaikka tietty vauvan tarpeisiin uppoaa euro jos toinenkin.) Meillä mies on vakituisessa työssä ja päätettiin että kyllähän me pärjätään kun vaan halutaan. Ja voihan olla ettei sitä vauvaa kuulukaan... (toivottavasti ilmoittelisi pian itsestään!!)
Olen kyllä ajatellu jo sitäkin, että jos vauvan saisin niin en haluaisi lähteä töihin heti kun äitiysloma loppuu, vaikka sittenhän rahaa ei saa oikein mitään enää... No, siihen on vielä aikaa pieni ikuisuus kun tuon miettiminen on ajankohtaista.
Mun kohdalla tilanne on se, että tällä alueella on mulle töitä (sijaisuuksia) periaatteessa koska vaan, työntekijöistä on pulaa.
Mulla meneillään kp 6/24-31 (aina ennen ollu 24-26, mut nyt viimeksi venähti jostain syystä pitkäksi...). Reilun viikon päästä, kun olis luultavimmin ovis, niin ukko on ulkomailla! ***kele! Pitääköhän mun kävellä alkuviikko käsilläni...? ;c) Mä en ole myöskään jaksanu vielä alkaa ovistikkujen kanssa hääräämään, katotaan nyt ensin muutamat kierrot, jos vaikka onnistaisi. Tää on siis toinen yrityskierto.
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! Nasu