26-vuotias nainen ja 21-vuotias mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko mahdollinen pari? Tapasin nyt kuukausi sitten opiskelujen kautta aivan mahtavan ihmisen, juttu luisti hyvin ja ollaan nähty kaveriporukan kanssa ja yliopistolla. Mutta, sitten paljastui, että hän on 21-vuotias, kohta täyttää 22, itse täytin juuri 26.

Voiko toimia? En tiedä, kumpi mua ahdistaa enemmän, hänen ikänsä vai muiden asenteet vanhempi nainen ja nuorempi mies-pareihin. Sinänsä ei estettä, molemmat sinkkuja ja olishan joku pieni sutina ihan mukavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko mahdollinen pari? Tapasin nyt kuukausi sitten opiskelujen kautta aivan mahtavan ihmisen, juttu luisti hyvin ja ollaan nähty kaveriporukan kanssa ja yliopistolla. Mutta, sitten paljastui, että hän on 21-vuotias, kohta täyttää 22, itse täytin juuri 26.

Voiko toimia? En tiedä, kumpi mua ahdistaa enemmän, hänen ikänsä vai muiden asenteet vanhempi nainen ja nuorempi mies-pareihin. Sinänsä ei estettä, molemmat sinkkuja ja olishan joku pieni sutina ihan mukavaa.

veikkaan, että vielä melkoinen lapsi tuo mahdollinen miesehdokas

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

veikkaan, että vielä melkoinen lapsi tuo mahdollinen miesehdokas

Vaikea sanoa, kun en vielä NIIN hyvin tunne, mutta paljon ollaan oltu nyt tekemisissä tavalla tai toisella, niin ihan hyvältä ja kypsältä vaikuttaa. En mä itsekään liian aikuinen ole:D

ja melkein luin oikein tuon jutun,teillä olikin toisten päin se..mutta anna palaa vaan,on noita suhteita paljokin..mun sisko 25 ja sen miesystävä 19 ja hyvin niillä menee

Hei, olette kahdennkympin alemmalla puolella ja kaikki "skulaa"!, mikä ihme ongelma? Hirveän vaikeata ymmärtää tässä viidenkympin lähennellessä. Jos nyt joku vakka kolmekymppinen nyt jotain tästä akasta ois kiinnostunut, ihmettelisin tosissaan, että olisinko pedofiilili tai onko jätkä ihamn oidipudkomplessissa? Mutta te nuoret muutama vuosi eroa, anna mennä vaan, ja jos kestää, ei ikäero myöhemmmin miltään tunnu (kymmenen vuoden päästä), vaikka muuten on harvinaista nykyään, että tuon ikäisinä sovitut suhteet edes toimisivat viisi vuotta. Mutta. oikeasti Lycka till!

ikä on vaan numero, jotkut ihmiset sopii toisilleen just noin, että nainen on vanhempi ja mies on nuorempi. kyse on persoonasta, ei syntymävuodesta!!! Aivan sama, mitä muut ajattelee. Mullakin 4v nuorempi mies, ja mitään ongelmaa ei ole sen suhteen ollut. mut hän onkin kypsä tapaus.

Ajattelisin että 21v saattaisi olla vielä kypsymätön ja eri elämänvaiheessa kuin 26v. Tuossa ikävaiheessa ikäerolla voi vielä olla merkitystä, kymmenen vuotta eteenpäin niin tuskin on väliä. Mutta itse tiedät parhaiten :)

Alkuperäinen kirjoittaja avantasia:
ja melkein luin oikein tuon jutun,teillä olikin toisten päin se..mutta anna palaa vaan,on noita suhteita paljokin..mun sisko 25 ja sen miesystävä 19 ja hyvin niillä menee

Aika hyvä tää. Siskon miesystävä, 19 vee. :D

Mutta siis joo, kannattaahan tuota kokeilla. Voi olla että toimii hyvinkin tai sitten ei... Ainoo mitä voit hävitä on mahdollinen nykyinen ystävyytenne jos homma meneekin mönkään.

jos meinaat vaan pitää hauskaa: anna palaa!

Mutta jos tahdot lapsia, niin mieti ja ota selvää mitä mies tahtoo. Niillä on supertyperä tapa olla haluamatta lapsia, eukko vanhenee siinä vieressä, ja lopulta nainen 34-vuotiaana tajuaa, että on vaihdettava ukkoa jos aikoo lapsen saada. Mutta voikin olla jo liian myöhäistä: uusi mies olis ilöydyttävä ja saatava puhuttua siiehn lapsentekoon.
Sillä aikaa entinen ukko täyttää 40 ja tajuaa, että haluaakin lapsen (ihmisen perusluonto kuitenkin tahtoo jälkeläisen). Niin helppokos hänen on iskeä joku sinisilmäinen bimboblondi 23-vee ja panna se paksuksi.

Mieheni on minua 11 vuotta nuorempi.
Kesällä tulee yhdessäoloa 11 vuotta ja siitä 8 vuotta naimisissa ja 2 lasta.
Toimii jos annatte toimia välittämättä muista ja muiden mielipiteistä.Ikä ei ole se oleellinen vaan se millainen suhde teillä on eli onko tasapainoinen.

Meillä sama ikäero, tosin iät 30 ja 25. Enpä olis heti uskont kun tavattiin, mutta naimisissa ollaan ja lapsikin on =) Eipähän ole isompia ongelmia ollut -toisin kuin aiemmissa suhteissa, joissa mies ollut suunnilleen saman ikäinen. Riippuu niin persoonasta tuo kypsyys, jokuhan voi olla vielä 40-vuotiaana täyskakara, toinen taas tosi fiksu ja kypsä 20-vuotiaana. Pätee myös miehiin ;)

Yhteistyössä