A
apuja
Vieras
Mies täyttää parin viikon päästä 25v ja olen aivan pulassa kun en tiedä mitä sille ostaisin..hitsiläinen...Nyt kiireesti apuja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eppuliinit:meillä miehellä kuun lopussa synttärit, 32v ja olen ostanut lahjaksi hänelle fiskarsin retkisahan, sekä yllärinä vien hänet yhtenä lauantaina ennen synttäreitä kelkkailemaan minun kanssa kahdestaan!!=) Lapsille olen jo järjestänyt hoitopaikan siksi päiväksi! illan päälle tietty ravintolaan hienosti syömään
Muita ideoita vois olla:
-kokovartalohieronta
-keilailu
-formula centeriin ajamaan
-kylpylään kahdestaan
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:Alkuperäinen kirjoittaja eppuliinit:meillä miehellä kuun lopussa synttärit, 32v ja olen ostanut lahjaksi hänelle fiskarsin retkisahan, sekä yllärinä vien hänet yhtenä lauantaina ennen synttäreitä kelkkailemaan minun kanssa kahdestaan!!=) Lapsille olen jo järjestänyt hoitopaikan siksi päiväksi! illan päälle tietty ravintolaan hienosti syömään
Muita ideoita vois olla:
-kokovartalohieronta
-keilailu
-kylpylään kahdestaan
Kelkkailemaan minne? Mistä sellaisia saa varattua?
Kelkkoja saa vuokraamoista ja vuokraamoita löytyy ainakin laskettelukeskuksista muum muassaja lunta löytyy reilusti ainakin pudasjärven yläpuolelta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eppuliinit:Alkuperäinen kirjoittaja apuja:Alkuperäinen kirjoittaja eppuliinit:meillä miehellä kuun lopussa synttärit, 32v ja olen ostanut lahjaksi hänelle fiskarsin retkisahan, sekä yllärinä vien hänet yhtenä lauantaina ennen synttäreitä kelkkailemaan minun kanssa kahdestaan!!=) Lapsille olen jo järjestänyt hoitopaikan siksi päiväksi! illan päälle tietty ravintolaan hienosti syömään
Muita ideoita vois olla:
-kokovartalohieronta
-keilailu
-kylpylään kahdestaan
Kelkkailemaan minne? Mistä sellaisia saa varattua?
Kelkkoja saa vuokraamoista ja vuokraamoita löytyy ainakin laskettelukeskuksista muum muassaja lunta löytyy reilusti ainakin pudasjärven yläpuolelta
![]()