25v ja työtön, pienen lapsen äiti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaa a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaa a

Vieras
Ja h***olainen kun meni 3v nopeesti :o ..hoitovapaa siis loppu ja työkkärissä kirjoilla työttömänä työnhakijana ja tuntuu etten edes halua töihin .. VIELÄ! Rahallisesti pärjätään vähä niinku just ja just.. Onko kukaan muu samassa tilanteessa? ..että haluais olla vielä kotona lapsenkans?
Tästäki asiasta kun tuntee välillä niin huonoo omaatuntoo että oon "vain kotona"..

olen ollut elämässäni yhden lapsen työtön äiti, kahden lapsen työtön äiti, kahden lapsen opiskeleva äiti, kahden lapsen työssäkäyvä äiti, kolmen lapsen työtön äiti, kolmen lapsen opiskeleva äiti, kolmen lapsen työssäkäyvä äiti, neljän lapsen työssäkäyvä äiti ja nyt olen neljän lapsen työtön äiti. näin ne vaihtelee elämäntilanteet. aina on lämmin koti ollut, vaatteita ja jokaiselle ruokaa. elämä on kantanut ja kyllä se kantaa.

[QUOTE="vieras";23084400]olen ollut elämässäni yhden lapsen työtön äiti, kahden lapsen työtön äiti, kahden lapsen opiskeleva äiti, kahden lapsen työssäkäyvä äiti, kolmen lapsen työtön äiti, kolmen lapsen opiskeleva äiti, kolmen lapsen työssäkäyvä äiti, neljän lapsen työssäkäyvä äiti ja nyt olen neljän lapsen työtön äiti. näin ne vaihtelee elämäntilanteet. aina on lämmin koti ollut, vaatteita ja jokaiselle ruokaa. elämä on kantanut ja kyllä se kantaa.[/QUOTE]

Ihana vastaus! :)

Yhteistyössä