25v ja 39v.. Onko liikaa ikäeroa? Mä siis tapailen yhtä miestä, joka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anne"

Vieras
Mies siis 39v ja minä 25v.
Ollaan pari kertaa tavattu. Aika yleisellä tasolla juteltu. Vaikea siis sanoa.
Tietenkään kukaan toinen ei voi puolestamme tietää. Ehkä lähinnä haluan näkemyksiä ja kirjoittaa ajatuksiani tänne.

Mies on kyllä kiinnostava. Me tullaan hyvin juttuun. Toisaalta kai sitä nyt osaa luontevasti keskustella kenen kanssa tahansa yleisistä asioita.
Olen ihastunut mieheen. Ihastuneena ei ehkä osaa arvioida niin realistisesti tilannetta.
Välillä tulee tunne, että mies on kaikella tapaa.. Noh, liian keski-ikäinen. Liian aikuinen mulle. Välillä taas tuntuu, että olisi just täydellinen mulle.
En ole ikäiseksi mikään erityisen kypsä. Sanoisin, että normaali 25vee.

Ei ole liikaa, mutta jos susta tuntuu että sulle on niin sitten ei kannata lähteä tuohon mukaan. Siis jos se koko ajan askarruttaa ja mies tuntuu liian vanhalta sulle niin ei se tee hyvää suhteelle.

Eihän tuo paha ole... voi olla ihan hyvä ikäero jos suunnittelette perheen perustaista. Ei 39 v. ole vielä yhtään liian vanha isäksi, ja on ainakin riittävän aikuinen perheenpääksi ja osaa tasapainottaa suhdetta, jos koet itsesi joskus ei-niin-kypsäksi

Noh, onhan teillä ikäeroa. Muistan joskus lukeneeni tutkimuksen, että max 7v ikäero on keskimäärin sopiva. Eli siis mies on tuplasti tuon sua vanhempi.. Oottehan te aika eri maailmasta. Sun ikäisillä oli alakoulussa kännykät, mies on hankkinut ekan luurinsa aikuisena. Mutta voihan se onnistua..

[QUOTE="Wilma";29039375]Noh, onhan teillä ikäeroa. Muistan joskus lukeneeni tutkimuksen, että max 7v ikäero on keskimäärin sopiva. Eli siis mies on tuplasti tuon sua vanhempi.. Oottehan te aika eri maailmasta. Sun ikäisillä oli alakoulussa kännykät, mies on hankkinut ekan luurinsa aikuisena. Mutta voihan se onnistua..[/QUOTE]Joku tutkimusko sen määrittää mikä sopiva ikäero? Ja plaah! Jos homma toimii niin antaa palaa vaan!

[QUOTE="Wilma";29039375]Noh, onhan teillä ikäeroa. Muistan joskus lukeneeni tutkimuksen, että max 7v ikäero on keskimäärin sopiva. Eli siis mies on tuplasti tuon sua vanhempi.. Oottehan te aika eri maailmasta. Sun ikäisillä oli alakoulussa kännykät, mies on hankkinut ekan luurinsa aikuisena. Mutta voihan se onnistua..[/QUOTE]

Miehen ikä jaettuna kahdella plus seitsemän vuotta on sopiva ikä naiselle.

Anna palaa :). Älä vatvo liikaa, että on sitä ja on tätä. Mies on kypsä ja rillutirei ajat takana päin, joten kykenee keskittymään paremmin perheeseen jos teille perhettä joskus tulee :). Tasapainotatte toisianne ja voihan olla, että teillä juttu toimiskin tosi hyvin. Turhasta vatvomisesta seuraa vaan se, että mies ehtiikin jatkaa matkaa ja sua varmasti kaduttais siinä vaiheessa.

Yhteistyössä