Jos ovis mennyt niin kiinnityskipua.Kaksi tuntia ollut nyt ihan tajuttoman kova vatsakipu. Ei tunnu kuitenkaan menkkakivuilta, eikä vuotoakaan ole. Mitäköhän tämä nyt on.. pelottavaa.
Jos ovis mennyt niin kiinnityskipua.Kaksi tuntia ollut nyt ihan tajuttoman kova vatsakipu. Ei tunnu kuitenkaan menkkakivuilta, eikä vuotoakaan ole. Mitäköhän tämä nyt on.. pelottavaa.
Voi ei, tosi kurja juttuMut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään mitään. Kovasti ollaan vaan vauvaa yritetty, vaikka toisella on ollut koko ajan epäilys, että se on mahdotonta. Että tähän loppuu meidän vauvayritys ja ehkä koko juttu.
Mut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään mitään. Kovasti ollaan vaan vauvaa yritetty, vaikka toisella on ollut koko ajan epäilys, että se on mahdotonta. Että tähän loppuu meidän vauvayritys ja ehkä koko juttu.
Sitä sanoin miehellekin, että jos kyse olis vaan siitä, että sille tuo olis todettu niin ei siinä auta kuin hyväksyä asia ja miettiä hoitovaihtoehtoja. Mutta se, että se on tiennyt sen jo ennen kuin ollaan edes tavattu ja kehdannut mun kanssa suunnitella perhettä ja tehdä vauvaa 10kk ja olla vierellä, kun joka kuukausi itken ja stressaan negatiivisia puhumatta yhtään mitään tästä niin sitä en todennäköisesti voi koskaan antaa anteeksi.Mitä?! Salannut tollasen asian.
Tsemppiä sulle ja uskon että nyt on kriisin paikka. Mulla yhdellä miehellä on atsoospermia; ei löytynyt edes niitä tiehyeitä joissa siittiöt muodostuvat. Me käsiteltiin se yhdessä ja saatiin lapsia muilla keinoin. Mut teillä nyt eri tilanne
Vielä en ole ollut yhteydessä lääkäriin, mutta pakko sitä on alkaa pikkuhiljaa harkitsemaan