@minttu-82 pahoittelut negasta
@W.we Voi ei, kamalaa jos teidän taival vielä vaikeutuu raskaushaaveiden kanssa
Millaista kipu on? Olet satavarma ettei voi olla esim kohdunulkoinen raskaus? Olen niin pahoillani seurannut teidänkin taivalta ja kohtuuttomalta tuntuu
@Wintersun kiitos
Myös teidän taivalta oon seurannut itku kurkussa ja parasta toivoen
Miten voi tuntemattomat ihmiset nimimerkkien takana herättää näin vahvoja tunteita ja aitoo myötäelämistä ja parhaan lopputuloksen toivomista
Älyttömästi tsemppiä tulosten odotteluun ja kumpa vihdoin saisitte hyviä uutisia ja pääsisitte VIHDOIN aloittaa hoidot!!
Mulla oli vuosi sitten ja se diagnosoitiin ensin virheellisesti keskenmenoks ja yksin ihmettelin kipuja ja vuotoja ja neuvolaankin soitin ja sain vähän vmäisen kuvan hoitajasta kyllä. Kauheesti kyseli, että onko uusi raskaus toiveissa ja kun sanoin olevan niin kuittas kaiken normaaliks ja käski vaan odotella. Tuli olo, että se pitää mua hätäsenä ja hysteerisenä. Hysteerinen olin kipuineni ja vuotoinen ja kun plussa ei haalistunut ollenkaan vaikka lähtö tilanne hcg:n kanssa oli tosi matala, että olisi pitäny km tapauksessa laskea tosi pian jos kaikki olisi mennyt kuten kuuluu.
Menkat päällä ja oon ihan ylitunteellinen ja empaattinen taas
Kp2, kovat kivut ja kohtua 'särkee' omituisesti lisäksi vuodan kun pistetty sika. Viime yö oli vuodon kanssa runsas, onneksi oli tamponi ja yöside niin ei ohi tullut. Tää on aina tää 1-2yötä ja yks päivä kun vuodan täysillä ja sen jälkeen vähenee todella paljon ja kp4-5 on en tiputtelua.
Kummipoika 6v on minulla hoidossa sunnuntaihin asti
Saa ajateltua muuta kun menkkoja ja menkka-ahdistusta ja onhan toi poika niin rakas