Heippa kaikille!
Ajattelin liittyä joukkoon! Oon jo hetken aikaa lueskellut mutta nyt rohkaistuin ja tein käyttäjän.
Olemme mieheni kanssa vähän alle kolmenkymmenen ja joulukuussa muistaakseni 9 päivä tein positiivisen testin. Raskaus päättyi kuitenkin varhaiseen keskenmenoon vähän ennen joulua
Tämän jälkeen asiasta juteltiin ja päätettiin että perheenlisäys saa tulla jos on tullakseen. Ehkäisyä ei ole ollut lainkaan käytössä, minulla edellisessä suhteessa ei positiivista testiä koskaan, vaikka annettiin lupa lapselle. Erottiin muista syistä sitten. Joten menty nyt nykyisen miehen kanssa sillä luotolla että minun on vaikea raskautua. Sitten tapahtui kuitenkin tuo joulukuinen iloinen yllätys, ja keskenmenon otin hyvin raskaasti.
Nyt ollaan menossa kp 26/28 ja ovis oli kalenterin mukaan 23 tai 24 päivä ja peitto heilui 22-27.2 päivä. Eli nyt ois ilmeisesti menossa dpo 12. En tikuta ovista.
On sellanen olo et menkat sieltä saapuu mutta silti toiveita herättää oireet, mitkä saatan joko kuvitella tai ne enteilee alkavia kuukautisia. Mutta ilmavaivoja on hirveesti, ruokavalio suht terveellinen joten ihmetyttää
vatsassa vihlontaa esim koiran kanssa lenkillä ni saattaa yhtäkkiä vihlasta oikein kunnolla, nippailua tuntuu navan läheisyydessä tuolla jossain sisällä, mutta toisaalta myös sellaista menkkapolttoa. Alaselkää vasemmalta jomottelee, röyhtäilyä, tissit tuntu kuumilta tänään aamulla, mutta niitä ei juurikaan särje eikä ole arat. Ja koti treenit tuntuu kamalan raskailta, tai oma olo tuntuu painavalta treenatessa. Ja hirveesti kaikkea muita oireita tietysti.. Pitäis olla stressaamatta ja tutkimatta omia tuntemuksia, välillä tuntuu et oon iha neuroottinen..
Ainut mikä on outoa, mua ei turvota yhtään, vaikka se on ensimmäinen mistä huomaan kuukautisten saapuvan ja yleensä alkaa muutamaa päivää ennen kuukautisia.. Hmm..
Kaikille plussanneille hirmu isot onnittelut, toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!
Ja muille yrittäjille tsemppiä, kyllä meijänki vuoro tulee <3