.

@Wintersun Todellakin saa hehkuttaa. Sulla ollu niin epäonninen tää vuoden loppu, että toivotaan ensi vuoden alkavan paremmin. :love:

@Tiana44 Pahoittelut.. :unsure:

Viime yönä nukuin tuskin silmäystäkään. Vatsaa pisteli ja tuntui, että testit vaan vilisi silmissä. :D Aamulla kärppänä ylös sängystä ja testin tekoon. Aika samanlaisethan noi viivat on kuin eilen, eikös se raskaushormoni kohonnut joka toinen päivä? :barefoot:

Alin molemmissa kuvissa on tämän aamuinen. OneStepin testeissä keskimmäinen on eilisestä iltapissasta.

Attachments

@Beibihaaveilija mun mielestä on vähän vahvistunutkin! Onnea, ihan selvä plussahan tuo jo on :love:(y):)

@Wintersun onneksi nyt taukoa vuodoista, tsemppiä ensi vuoteen ja toivottavasti jo vihdoin pääsette aloittamaan hoidot maaliskuussa (y) Tsemppiä myös odotteluun, varmaan tuntuu vielä pitkältä ajalta, vaikka nyt "enää" pari-kolme kk:ta. Auttaiskohan jos yrittäisitte järkätä jotain spessua tekemistä vaikka parin kolmen viikon välein niin vois aina sitä odottaa seuraavaksi, eikä vaan venailla kuinka pitkä aika sinne maaliskuuhun on? :)

Dpo9 alle 2h päiväpissasta, ei pystynyt pidättelemään enempää :ROFLMAO: livenä tuossa näkyy hailakka viivanpaikka, mut negahan tuo. Oireita tänään rintojen aristus, jkv nippailua, turvotus, mahan polte, väsy ja lämpö 36,9 (y) Teettelee menkkoja pian tai sit oikeesti on tärppi käynyt(y) Ehkä teen illasta vielä testin pidemmällä pidätyksellä ja aamulla sit dpo10 pitäs varmaan jo näkyä jotain.

Attachments

@chili_ Mä näen sun testissä kyllä jotain haaleaa viivan kohdalla. :) Tee ihmeessä illalla testi, mä ainakin täällä seurailen ahkerasti, miten sun käy. (y) Mulla noi lämmöt meni niin, että Dpo11 oli vielä 36,8, joka yleensä siis mulla oviksen jälkeinen keskilämpö. Tänään oli ponnahtanut 37,1 ja siellä pysyttellyt ainakin tämän päivän. Sullakin toi lämmönnousu voisi olla hyvä merkki ja mahdollisen plussan tultua voi näköjään vasta ponnahdella ylös.

Oma: Testasin mun kohdunnapukkaa ja se oli alhaalla ja tiukasti kiinni. :whistle: Näin ei oo ollu koskaan ennen (nimimerkillä olen kyllä ronklannut :D) Toivottavasti enteilee hyvää kyytiläisen osalta. :love: Koko päivän kuvottanut hassusti aaltoilevasti. Muutoin on täysin oireetonta. Ainoastaan tosi vahva tunne siitä, että mun mahassa on nyt kyllä joku pieni. <3

Oon lukenut ahkerasti teidän viestejä joka päivä, mutta en oo reissun päällä viitsinyt jatkuvasti kirjotella.

@Beibihaaveilija Onnea plussasta :love: Hienosti viiva vahvistunutkin!

Uuteen kiertoon joutuneille tsemppiä. Ensi vuonna sitten <3

Tervetuloa mukaan kaikki uudet :)

Onnea testailuun kaikille, joilla se on ajankohtaista nyt (y) Itse testasin torstaina (kp28) ja tuloksena oli nega. Huomenaamulla testaan uudestaan, ellei menkat sitten yön aikana ala.

Viimeksi muokattu:
Siis nyt jos en ole raskaana, niin on kyllä erittäin epäreilut oireet! Tissikipu voimistuu ja vähän kuin aaltomaisesti kirvelee/nipistelee, kun makaa, naama pulpahti ihan täyteen kipeitä moukurafinnejä, viluttaa ja siis tää turvotus! Mun jalat ja maha on aivan turvonnut niin, että ahdistaa pitää löysiäkin farkkuja. Maha ei kuitenkaan ole mikään pallo, niinkuin joku joskus kuvaillut. Joko on tulossa vuosisadan menkat tai sit aamulla vois näkyä jo jotain iloista. Miten jaksaa aamuun asti!

• Tykkää
Reactions: Sennay ja Miina-
No ohhoh kuin pitkään kestää lukee viikon uutiset :ROFLMAO:

En edes muista mitä kaikkee, mut onnea plussista ja tervetuloa uusille!
Pettymyksiä ja vahvoja tunteita taas koettu, mut pakko sanoo et ootte mahtavia kun tuette toisianne niin täysillä :love:

Joihinkin kyselyihin halusin teille vastata... Luteaalivaihe on vissiin mulla semmonen 13pv, ainakin siltä vaikuttaisi.
Ja meillä kans ihan eri rytmi töiden takia. Mies valvoo yöt ja mä päivät. Haastavaa on. Nyt oon väkisin valvonut monesti ja odottanut häntä kotiin ja sit vastapainona herättänyt aamuisin puuhailee ku on ollu tilaisuus. Joskus sattuu niin hyvin et hän on hereillä ku herään ja molemmat on sopivasti sillä tuulella:LOL:

Joulukiireet on ohi ja joulu meni perheen kesken nauttien, ei kuitenkaan kauheesti rentouta tommoset juhlapyhät ku joka päivä kyläilyä jossain muodossa. Nyt odotan innolla vuotta 2019, oon keventänyt työtaakkaa ja aijon keskittyä omaan hyvinvointiin ihan täysillä. Painoa alas ja mielialaa ylös :love:
Havahduin noihin päivityksiin et tosiaan niinhän se on että ovis lähestyy ja onneks meillä on mahdollisuus puuhailla ihan omassa rauhassa täs muutama päivä. Ollu kyl aika kivaa ku ei oo kyttäillyt flota tai kaiken maailman oireita. Kyllä mä täällä silti pörrään, haluun tietää mitä teille kuuluu:love:

Tervetuloa mukaan @Pyrykkä. Kyllähän noi oireet ihan lupaavilta kuulostaa. Milloin meinasit testata? :)

@vuuti Mäkin luulin tietäneeni, miltä tuntuu kun on IHAN varma. Mutta nyt sen vasta tietää. :love:

@quinque Toivotaan, että testasit vaan liian aikaisin. (y)

@chili_ Mäkin oon ihan turvonnut.. Mun maha on kyllä ihan pallona ja tuntuu, että posketkin pyöreät. :D Sulla on kyllä kanssa niin jännät paikat! Itsekään en millään jaksaisi odotella aamuun omien testieni kanssa. :oops:

• Tykkää
Reactions: quinque
@quinque toivotaan viivoja huomiselle! (y) @Beibihaaveilija joo alkuun ajattelin et perus joulupöhö, joka kyllä normaalisti menee poiskin parin päivän normaalilla ruokavaliolla mut tää olo senkun pahenee:poop::ROFLMAO: Muutenkin ällö ja tuhti olo joulun jäljiltä, mut tottakai toivon, että turvotukselle olisi tämä ihanempi syy :love: toi vilu on kyllä sellaista koko kehon väristävää vilua, ei niinkun ole periaatteess kylmä mut silti aivan jäässä, väitän tunnistavani esikoisen raskaudesta, mut näinköhän toiveajattelua :geek: noh ei auta kuin toivoa!

• Tykkää
Reactions: quinque
TOIVEENA VAUVA 2019

30.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 88/50..............ya 3/17
Emerentia................kp 55/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 55/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 48/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 41/35...............yk ?
Suspi.......................kp 33/32..............yk 3
Bubble92................kp 32/27...............yk 6
Chili_.......................kp 31/28-29.........yk 6
Laima......................kp 31/28..............yk 6
Empuska.................kp 31/28..............yk 1
Veeja.......................kp 30/36?............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 30/30-31.........yk 5
Rosemarie...............kp 28/xx..............ya 6/18
Santrana..................kp 28/21-26.........yk 3
Maicy.......................kp 26/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 26/xx...............yk 8
Vuuti........................kp 25/28-32.........ya 2/17
Hamae....................kp 25/28...............yk 1
Rimaleli...................kp 24/30...............ya 7/16
StellaMom...............kp 23/32...............yk 6
Peanut_butter..........kp 22/27-32.........yk 5
Rosmariini86...........kp 22/28-30.........yk 1
Saippuakupli...........kp 21/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 20/30..............yk 8
Pyrykkä...................kp 20/28...............yk 2
Neltsuliini.................kp 19/27..............ya 5/16
Persikka123.............kp 16/28-30.........ya 5/17
MatildaJ...................kp 16/26..............yk 7
Hemppanen.............kp 14/29..............yk 10
Sennay.....................kp 14/27-?...........ya 5/18
Minic........................kp 13/30..............yk 3
~Madre~..................kp 12/27-30.........yk 4
Haavejuttu................kp 11/31..............yk 5
Li88..........................kp 10/28..............yk 7
W.we........................kp 9/25................ya 11/15
Janskusdff................kp 9/28...............yk ?
Sinisydän<3.............kp 9/xx................yk 1
Vauvameille..............kp 9/28................yk 21
Miina-.......................kp 8/26-27...........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 7/26-28...........yk 2
Lillium......................kp 7/26-28...........yk 9
Mimmik....................kp 6/28-32...........ya 9/18
Hitvetti......................kp 6/xx................yk 3
Pioni85.....................kp 5/27-30...........yk 7
Tiana44....................kp 3/26-30..........yk 6
Quinque...................kp 1/28-30..........yk 2
Minttu-82..................kp x/xx................yk 1
Hannaliisa................kp x/xx................yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Laima......................dpo 15
Suspi.......................dpo 14
Beibihaaveilija.........dpo 13
Chili_.......................dpo 10
Vuuti........................dpo 9
Rimaleli...................dpo 9
StellaMom...............dpo 9
Hannaliisa...............dpo 7
Ilonetsijä..................dpo 2

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Kuuutti,

Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:

Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Aamulla taas herätty testailemaan ja viiva vaan vahvistuu. :love: Harmittaa, kun ei ole jäljellä nyt kuin OneStepin liuskoja. Täytyy varmaan kipaista kauppaan, niin voi kokeilla vielä jollain toisella. Digiä ajattelin testata varmaan vasta, kun menkat myöhässä. Nyt siis Dpo13 ja menkat alkaisi huomenna tai ti. (y) Eikös tää oo jo ihan hyvä merkki, kun kolme päivää putkeen plussaa ja ne vielä vahvistuu.. :love:

Attachments

@Wintersun ehdottomasti olette enemmän kuin oikeutettuja hoitoihin, kyllä tuo on kohtuuttoman pitkä aika odottaaja kun kerran on todettu, että ilman hoitoa on vaikeaa tulla raskaaksi. Ei siis päivääkään tarvisi mielestäni tulla teille ylimääräistä odottelua! @Beibihaaveilija hyvin vahvistuu, eiköhän se digikin pian näyttäisi jo plussaa! :love:

On. kyllä surettaa! Dpo 10 ja testi nega, olen ihan varma että näkyisi jo herkässä testissä jotain jos olisi näkyäkseen. Oireet on nyt vaan jälleen kerran jotain muuta tai mielikuvituksen tuotetta. Harmittaa!

@Beibihaaveilija Oikein hienot viivat on, etenkin ottaen huomioon testimerkin. :) Onnea! <3

@Wintersun Ihan käsittämätön kommentti, te olette TODELLAKIN odottaneet ihan tarpeeksi! Voi että kun toivon teille plussaa heti alkuvuodesta :love: Ja mun mielestä sulla on täysi oikeus purkaa huonoja fiiliksiä, en suoraan sanottuna tiedä miten oma pääkoppa kestäisi tuossa tilanteessa. Tällä tarkoitan sitä, että olet tosi vahva ja olen ehdottomasti sitä mieltä että sulla on kaikki oikeus pettyä ja harmistua, niin monta pettymystä on jo takanakin. :(

@chili_ Mä kävin eilen kurkkimassa sun haamua ja oonkin odotellut tän päivän testitulosta. Voi harmi! Millä testasit? :(

@chili_ Aikas lupaaville kuulostaa oireet, toivotaan että on ihan nyt sitä itseään! :love:(y)

@Wintersun no ohhoh, itse en kyllä tiedä kuinkahan tyynesti olisin moiseen kommentointiin vastannut! :cautious: :mad:

@Beibihaaveilija hyvin on viiva vahvistunut, varsinkin noilla testeillä!! :love:

Tervetuloa uusille! :love: Ja tsemii piinailijoille ja uuden kierron alottaneille ja pettyneille! :poop::love: Kyllä me vielä vauvat puserretaan! (y)

Täällä kp27, menkkoja odottelen ensi vkolla alkavaksi. (n) Tissit tuntui eilen _todella_ kipeiltä illalla, mies sanoi että ovat ainakin ihan turvoksissa ja samalla kasvaneetkin, tuntuu ihan hyvälle tälläisenä minitissinä moinen! :ROFLMAO: Alaselkä on kipeytynyt kovasti, johtunee varmasti töistä tai sitten enteilee menkkoja. :poop:

Eikä näihin tikkuihin piirry mitään. :cry: Tässä aamuinen pc.

Tulin törkeästi omailemaan, koska olette kirjoittaneet paljon välipäivinä :D
Eli kp9 ja ovis kolkuttaa ovelle, mies tekee tässä vuodenvaihteessa 8 päivän yötyöputken, joten tiedän että ovis menee hukkaan :notworthy: lupasi kuitenkin että EHKÄ keskiviikkona tehdään yksi inssi, kun pääsee vapaalle, mutta mahtaakohan silloin olla jo myöhäistä ja jaksaakohan :unsure:
Tosin tällä yritysajalla yksi hukkaan heitetty kierto ei tunnu enää missään :coffee:

@Beibihaaveilija onnea, näyttää kyllä vahvalta :love:

@Wintersun toivottavasti sait hyödynnetttä oviksen, ettei tarvi niihin hoitoihin edes mennä! Oli kyllä tosi ilkeää kommenttia.... :(

@chili_ tsemppiä, oireet ainakin kuulostaa hyvältä :love:

@quinque miten kävi ?:X3:

Miten dpo9 sujuu @StellaMom @vuuti @Rimaleli ? Onko jotain oireita :)

Tulin törkeästi omailemaan, koska olette kirjoittaneet paljon välipäivinä :D
Eli kp9 ja ovis kolkuttaa ovelle, mies tekee tässä vuodenvaihteessa 8 päivän yötyöputken, joten tiedän että ovis menee hukkaan :notworthy: lupasi kuitenkin että EHKÄ keskiviikkona tehdään yksi inssi, kun pääsee vapaalle, mutta mahtaakohan silloin olla jo myöhäistä ja jaksaakohan :unsure:
Tosin tällä yritysajalla yksi hukkaan heitetty kierto ei tunnu enää missään :coffee:

@Beibihaaveilija onnea, näyttää kyllä vahvalta :love:

@Wintersun toivottavasti sait hyödynnetttä oviksen, ettei tarvi niihin hoitoihin edes mennä! Oli kyllä tosi ilkeää kommenttia.... :(

@chili_ tsemppiä, oireet ainakin kuulostaa hyvältä :love:

@quinque miten kävi ?:X3:

Miten dpo9 sujuu @StellaMom @vuuti @Rimaleli ? Onko jotain oireita :)
Mooi, heräsin aamulla että vähän turvottava olo, muuten ei mitään oikeastaan. Flo ennustaa menkat ensi keskiviikolle, mutta ei ole vielä menkkatuntemuksia. Kierukan poiston jälkeen mulla on ainakin ollut nippailuja jo tässä vaiheessa yleensä, mutta tuo ovis oli niin aikaisin että epäilen olikohan se edes ovis... Noh kai se selviää seuraavan viikon sisällä. Tosiaan dpo 9, ja huomenna testaillaan iltapäivällä ennen ku mennään juhlimaan uutta vuotta ystäväperheen kanssa. Eli jos en muista köydä täällä enää tämän vuoden puolella, hauskaa uutta vuotta kaikille!:whistle::barefoot::cool:

Kiitos tsemppaajille! Uskon kuitenkin, että ne vuosisadan menkat sieltä nyt vaan tulee tälläkin kertaa, myöhässä oikein varmaan kunnon monsuunina kun kerinnyt kunnon limakalvon kasvattaa :poop::) Noh, jospa ensi vuonna paremmalla onnella. Toisaalta jos nyt olisi plussa käynyt olisi vähän hirvittänyt, että mitenköhän vaan rauta-arvojen vuoksi jatkuisi normaalisti, ettei kävisi niinkuin toukokuisellekin :unsure: Noh se on pelkkää spekulaatiota eikä voi tietää miten kävisi tai miten rauta vaikuttaa......olishan se ihana jos vielä tulisikin plussa :love:

@chili_ Toivotaan nyt vielä, että se plussa olisi vaan tiukassa. (y)

Omanapa: Nyt lähdetään miehen kanssa pienelle reissulle ja palataan vasta huomenna tai tiistaina. Silloin kokeilen sen digin ja jos se näyttää hyvää, soitan neuvolaan ja uskallan siirtyä plussanneisiin. :love: Tein aamun tokasta pissasta vielä Rfsu:n testin ja tätä tuijotellen yritän hillitä testaamista.

Toivon niin paljon, että te muutkin saisitte pian omat plussanne. :love:

Attachments

Yhteistyössä